N32, en ajele kainalokarvojani. Kysy mitä vaan!
En ajele kainalokarvoja, koska minäkin voin tehdä kuten miehet.
Salilla pidän aina toppeja (jotta kainalot näkyvät) ja katson muiden ilmeitä kun vedän leukoja.
Kohtaan usein
-hymyä
-suuttumusta
-"ällöä"
Kun siis muut näkevät karvani.
Minulla on naisena oikeus karvoihini.
N32
Kysy mitä vaan
Kommentit (29)
Ei kysyttävää. Itsekin ajan persekarvojani harvoin. Olen kaiketi kovin moderni ja voimaantunut?
M38V
"En ajele kainalokarvoja, koska minäkin voin tehdä kuten miehet."
Tää on aina paras argumentti. Itse miehenä koen kainalokarvat hemmetin ällöttäväksi :D Ja juu omatkin (ja rintakarvat sun muut ällötykset) ja tämä on ihan hygieniakysymys! Karvoilla alkaa väkisinkin haista todella etovalta, paitaan tulee läikkiä urheillessa, ja näyttääkin ällöltä. Ajelen, ja saman saa tehdä vaimo tai ei munaa irtoa :D
Mutta heitetään nyt se kysymys: Eikö itseä ällötä hikoilu, hirveä haju, hikiläikät paidoissa yms? Koetko itsesi enemmän viehättäväksi näyttämällä luolanaiselta joka ei huolehdi itsestään? (Omat fiilikset eikä mitä muut ajattelee...)
Jos olet kädet enimmäkseen alhaalla kulkeva persunainen joka tuskin muistaa kainalopuskiaan mutta ei kuitenkaan peittele niitä vaan uskaltaa hiattomassa kulkea miesten silmäniloksi raakaamattomin mutta puhtain kainaloin niin tosi jees. Jos taas olet enimmäkseen kädet taivasta kohti silmä kainalossa hiihtävä P una-viher-f emi-nisti joka luulee voivansa karvaisuudellaan rankaista miehiä niin plääh.
En ole Käyttänyt deodoranttia tai ajellut kainalojani vuosikausiin, koska minulla on todella hento karvoitus eikä kainalohikeni haise. Tiesittekö, että kainalohienhajuun sekä korvavaikun koostumukseen vaikuttaa sama geeni? Kuivavaikkuisilla eivät kainalot haise samallalailla kuin märkävaikkuisilla.
Haisetko pahalle?