Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N32, en ajele kainalokarvojani. Kysy mitä vaan!

Vierailija
17.01.2021 |

En ajele kainalokarvoja, koska minäkin voin tehdä kuten miehet.

Salilla pidän aina toppeja (jotta kainalot näkyvät) ja katson muiden ilmeitä kun vedän leukoja.

Kohtaan usein
-hymyä
-suuttumusta
-"ällöä"
Kun siis muut näkevät karvani.

Minulla on naisena oikeus karvoihini.

N32

Kysy mitä vaan

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisetko pahalle?

Vierailija
22/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Itsekin ajan persekarvojani harvoin. Olen kaiketi kovin moderni ja voimaantunut?

M38V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
24/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ajele kainalokarvoja, koska minäkin voin tehdä kuten miehet."

Tää on aina paras argumentti. Itse miehenä koen kainalokarvat hemmetin ällöttäväksi :D Ja juu omatkin (ja rintakarvat sun muut ällötykset) ja tämä on ihan hygieniakysymys! Karvoilla alkaa väkisinkin haista todella etovalta, paitaan tulee läikkiä urheillessa, ja näyttääkin ällöltä. Ajelen, ja saman saa tehdä vaimo tai ei munaa irtoa :D 

Mutta heitetään nyt se kysymys: Eikö itseä ällötä hikoilu, hirveä haju, hikiläikät paidoissa yms? Koetko itsesi enemmän viehättäväksi näyttämällä luolanaiselta joka ei huolehdi itsestään? (Omat fiilikset eikä mitä muut ajattelee...)

Vierailija
25/29 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kädet enimmäkseen alhaalla kulkeva persunainen joka tuskin muistaa kainalopuskiaan mutta ei kuitenkaan peittele niitä vaan uskaltaa hiattomassa kulkea miesten silmäniloksi  raakaamattomin mutta puhtain kainaloin niin tosi jees. Jos taas olet enimmäkseen kädet taivasta kohti silmä kainalossa hiihtävä P una-viher-f emi-nisti joka luulee voivansa karvaisuudellaan rankaista miehiä niin plääh.

Vierailija
26/29 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi oot apina?

Vierailija
27/29 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Käyttänyt deodoranttia tai ajellut kainalojani vuosikausiin, koska minulla on todella hento karvoitus eikä kainalohikeni haise. Tiesittekö, että kainalohienhajuun sekä korvavaikun koostumukseen vaikuttaa sama geeni? Kuivavaikkuisilla eivät kainalot haise samallalailla kuin märkävaikkuisilla.

Vierailija
28/29 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa nuolla karvaista naiskainaloa

Vierailija
29/29 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuisuuden vai feministisyyden takia?