Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummalliset vatsaoireet

Vierailija
17.01.2021 |

Sekä mahalaukku että suolisto on nyt kuvattu, eikä mitään vakavaa löydy. Minulla on silti ajoittain todella kipeä vatsa (niin kipeä että olen harkinnut ambulanssin kutsumista kun olen kaksinkerroin lattialla) ja se liittyy jotenkin suolistoon. Nyt parina päivänä on ollut jonkin sortin refluksia. Sellainen tunne kuin vatsa olisi ylitäysi ja nousee hiukan oksennusta suuhun.

En todellakaan tiedä mikä minua vaivaa ja mitä tässä edes voisi enää tutkia. Olen lopen kyllästynyt käymään näistä vaivoista lääkärillä. Suoliston vaivoina minulla on ollut sekä ummetusta että ripulia. Mahalaukusta löytyi vain punoitusta, ei mitään vakavaa. Suolisto oli siisti.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut lähes täsmälleen samat oireet kun sinulla! Jatkuivat pari viikkoa ja soitin jo lääkäriin aikaa, kun sanoivat että katsoisin vielä muutaman päivän kun heillä aikoja niin huonosti, oireet katosivat pikkuhiljaa ja nyt ovat poissa! Ripulia eikä ummetusta minulla tosin ollut, vatsa vaan oli kipeä ja nimenomaan vatsalaukussa ja suolistossa kipuilut ja oli niin pahat että heräsin yöllä kipuun.

Mutta ohi meni, onneksi.

Oireet on olleet minulla kuukausia. Yli puoli vuotta. Minut on myös ultrattu, joten sappirakon kivet olisivat tulleet näkyviin. Keliakiaan liittyviä tutkimuksia on tehty ja mitään siihen viittaavaa ei ole löytynyt.

Tuo endometrioosi jota joku ehdotti voi olla mahdollinen. Siinä ongelmana on vain se ettei endometrioosi välttämättä näy muutoin kuin laparoskopian yhteydessä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan