Sinkkuna olemisen surkeudesta...
Hei!!
Tarvitsen kipeästi vertaistukea. Mulla on jo pidemmän aikaa ollut tunne, että en jaksa, halua ja pysty olemaan yksin enää. 3 vuotta on mennyt ja viimeisen (korona) vuoden jälkeen treffit ym.on nollissa. Kaipaan elämääni parisuhdetta ja miestä... Ja lähinnä tämä tarkoittaa fyysisen läheisyyden kaipuuta, joka kolottaa ja jomottaa jokaisessa sopukassa.
Asun pienehköllä paikkakunnalla, Tinder on selattu läpi erittäin laihoin lopputuloksin. En keksi mistä voisin löytää järkevää ja mukavaa seuraa, edes kävelylle tai kahville saati sitten mihinkään fyysisempään hommaan. Harrastan salilla treenaamista ja ulkoilua, näiden juttujen kautta en ole tutustunut keneenkään moikkailuastetta kummemmin...ihmettelen suuresti kenellä riittää miehiä jonoksi asti, on avointa suhdetta ja muita järjestelyjä jne. kun itse en edes löydä yhtä normaalia miestä tästä maasta. Mulla ei ole lapsia, töissä käyn paikassa, jossa ei ole miehiä.
Alkaa iskemään suuremman luokan epätoivo. Miten muut sinkut kestätte tätä jatkuvaa yksinäisyyttä ja halipulaa? Tai onko vielä joku salainen onkalo, josta voisi etsiä miestä lyhyeen tai pidempiaikaiseen suhteeseen? Kaikki neuvot kehiin!!!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tee itseäsi tykö ihan normaaliin elämään kuuluvissa tilanteissa. Tuijota miestä pitkään silmiin ja tieto kiinnostuksesta menee miehelle perille.
Tai maine hulluna leviää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itseäsi tykö ihan normaaliin elämään kuuluvissa tilanteissa. Tuijota miestä pitkään silmiin ja tieto kiinnostuksesta menee miehelle perille.
Tai maine hulluna leviää?
No ei. Tuon voi tehdä ihan luontevalla tavalla. Tietenkin on järkevä katsoa ensin onko sormusta sormessa.
Oletko kokeillut netin deittipalstoilta? Siis muita kuin tinder. Esim suomi24 treffeillä on myös helmiä sikojen joukossa jos jaksaa etsiä :) eihän sen tarvitse sieltä omalta paikkakunnalta löytyä.
Hanki koronakoira ja se nuuhkii puhtaat deitit f2f.
Pienillä paikkakunnilla tämä on aina ollut ongelma. Muuta vaikka Tampereelle.
Se ongelma lienee juurikin tuo pienehkö paikkakunta. Tuu pois sieltä ihmisten pariin.
Ei kukaan halua mitään salirottaa, jos et pysty pitämään itseäsi luonnollisesti oikean muotoisena olet samantien minun silmissäni out.
Se on se syy minkä takia monet naiset 30-40v ei kelpaa vaikka se itse ulkonäkö naamasta näkyisikään.
T. Mies 20v
Mietin, että toimisiko pienellä paikkakunnalla sellainen (varsinkin kun nuo rokotukset toteutuu), että valkkaisi Tinderistä tms. lähikaupunkien miehiä (enemmän vaihtoehtoja), ja sitten tekisi pieniä treffiretkiä näihin kaupunkeihin. Jos budjetti sallii, niin hotelli tms. sieltä ja kävely- tai kahvitreffit sovitusti. Jos sitten tuntuisi, että haluasi jatkaa iltaa yhdessä, niin kynnys jatkaa treffejä olisi pieni, kun yöpaikkakin olisi valmiina. Kuulostaako ihan hullulta idealta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua mitään salirottaa, jos et pysty pitämään itseäsi luonnollisesti oikean muotoisena olet samantien minun silmissäni out.
Se on se syy minkä takia monet naiset 30-40v ei kelpaa vaikka se itse ulkonäkö naamasta näkyisikään.
T. Mies 20v
Onko sulla varaa pitää geenilotossa voittanutta slaavia?
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Tampereella. En ole täältä miestä mistään löytänyt. Silloin kun olin parisuhteessa, niitä miehiä tuli juttelemaan ihan vaikka ruokakaupan hevi-osastolla. Nyt kun miestä kaipaisin, niin missään niitä ei tunnu enää vastaan tulevan.
Ihmisen on kaikinpuolin parasta elää sinkkuna. Ei tarvitse sietää mitään pskaa kotonaan ja voi tehdä juuri niinkuin haluaa kenenkään jurnuksia kuulematta. Tee itse elämästäsi onnellista ja hanki muutama koira tai kissa seuraksi. En enää ikinä hanki mitään äijää riesakseni.
Kommentoija 12 jatkaa:
Ja jos ei synkkaa, niin siellä paikan päälläkin, vähän väljemmillä vesillä voisi yrittää pitää silmät auki. Ainakin saisit pienen irtioton sieltä kotipaikkakunnalta.
Miksi sinkkuna oleminen pitää nähdä pelkästään surkeana olotilana? Saa ihan itse päättää, mitä, missä ja milloin syödään, milloin on siivoamisen aika, ostetaanko uusi sohva tai vaihdetaanko verhot joka kuukausi. Ei tarvitse kinata miten päin vessapaperirulla pitää laittaa telineeseen, miten päin sälekaihtimin säleet pitää kääntää ja miten päin haarukat laitetaan tiskikoneen ruokailuvälinetelineeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Tampereella. En ole täältä miestä mistään löytänyt. Silloin kun olin parisuhteessa, niitä miehiä tuli juttelemaan ihan vaikka ruokakaupan hevi-osastolla. Nyt kun miestä kaipaisin, niin missään niitä ei tunnu enää vastaan tulevan.
Mielenkiintoista, parisuhteessa ollessa varmasti säteilit jotain tyytyväisyyttä jolla oli positiivinen vaikutus miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinkkuna oleminen pitää nähdä pelkästään surkeana olotilana? Saa ihan itse päättää, mitä, missä ja milloin syödään, milloin on siivoamisen aika, ostetaanko uusi sohva tai vaihdetaanko verhot joka kuukausi. Ei tarvitse kinata miten päin vessapaperirulla pitää laittaa telineeseen, miten päin sälekaihtimin säleet pitää kääntää ja miten päin haarukat laitetaan tiskikoneen ruokailuvälinetelineeseen.
Kyllä ihminen kaipaa, ja saa tarvita läheisyyttä, oli sinkku tai ei.
ihan tavallinen hieronta auttaa vähän tuohon halipulaan. siis ei korvaa tietenkään miestä, mutta auttaa pahimpaan.