Kirjallinen G: Mitä kirjaa olet lukemassa?
Kommentit (27)
Merja Hermonen: Pimeä hehku: satanismi ja saatananpalvonta 1990-luvun suomalaisessa nuorisokulttuurissa
Enkelit ja demonit (Brown). Jostain syystä en pääse eteenpäin siinä, mulla aikaa lukea vain iltaisin ennen nukkumaan menoa ja ko. kirjan lukeminen on kestänyt jo aika kauan
Tulee paikattua aukko sivistyksessä! Hyvä kirja kyllä.
En lue yleensä tällaista, sain lahjaksi. Mutta ei tää huono ole, ihan ok.
Tarttui alehyllystä mukaan bussilukemiseksi.
sekä Aino Kontulan (?) Rexi on homo ja opettajat hullui.
En yhtään ihmettele jos enkelit ja demonit on monella kesken. Mua ainakin kävi tökkiin se sadistinen väkivalta, eikä mitään uutta da vinci koodin jälkeen.
Yritän täyttää sillä Harry Potterin jättämää tyhjiötä :) Luin ne alkukesästä
Juuri äsken sain loppuun Alexandra Marininan Irina tietää liikaa. Seuraavaksi kaivan kai taas jonkin dekkarin, on dekkarivaihe päällä.
Muhun se kolahtaa kovasti. Olen kerännyt englanninkielisen version ja molemmat suomenkieliset versiot.
Ekan kerran kun luin tuon kirjan, olin muissa maailmoissa melkein viikon.
Tykkäsin siitä niinku muistaki sen kirjoista. Pitäs taas mennä ostaan joku uus kirja..
Suositelkaa jotain jännitys/kauhukirjoja! Sellasia joita ei malta millään lopettaa kesken, et on pakko jatkaa lukemista! :)
Sateenkaaren tuolla puolen
Roald Dahlin maailma
Pappila kiinni elämässä
Äitiyspakkaus
aika monta kesken juuri nyt
OIKEESTI, kuinka se voi olla NIIN samanlainen kuin Da Vinci Koodi...ihan naurattevaa....tai siis koodihan on matkittu tosta Enkeleistä ja Demoneista....samanlainen salaseura teema ja Silas kakkonenki esiityy...huoh....noo melkein tuntuu paremmalta kyl ku koodi, etenkin kun kävin kattomassa eilen koodin leffassa ja tuntu aika laimeelta...
kertoo helsinkiläisen lähiön tyttöjen kaveriporukasta 1970-luvulta nykypäiviin asti.
En ole ihan varma menikö kirjailijan nimi oikein. Norjalaiskirjailija ilmeisesti kuitenkin.
Joku Jaja siskot? Kertoi 4n naisen ystävyydestä läpi elämän, oli tosi ihana kirja. Sen haluaisin lukea uudelleen.
t:2
aikamatkusajan vaimo
kirjoittaja tais olla joku niffenegger tms.