Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei siivoustyö kiinnosta ihmisiä?

Vierailija
17.01.2021 |

Nyt etenkin korona-aikaan tarvitaan entistä enemmän ihmisiä tarkempaan siivoukseen. Miksei työ nappaa? Onhan se fyysistä mutta plussaa on se ettei tarvitse kökkiä samassa paikassa pitkiä aikoja. Se on myös itsenäistä hommaa ja sopii myös introverteille ihmisille hyvin, ei tarvitse höpistä joutavia.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä vaaditaan ajokortti, usein myös oma auto. Nykyään pitää usein olla myös koulutus tai vankka kokemustausta. Ihmisellä voi olla ihan aitoa intoa siivota, mutta ei pääse töihin, kun kilpailee työpaikoista sellaisten kanssa, jotka ovat siivonneet vuosia. 

Vierailija
62/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä alistua tekemään liian suurta aluetta. Minä tienaan siivoojana lähes 1800e käteen. Teen normaali pituista päivää.

Yh.. minä olen toisella matalapalkka alalla jossa lähinnä istuskelen ja kävelen ympäriinsä silloin kun huvittaa, juon kahvia ja pidän taukoa työkavereiden kanssa. 80% työajalla saan tuon 1800e käteen. Joten ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan sairaalahuoltajana 2000e käteen eikä meillä ainakaan ole raskasta 😅

Sama palvelutalon laikkarina, pelkkää aamua. Sairaalassa oli hirveää (TAYS).

Vierailija
64/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 5 vuotta kokemusta useasta eri yrityksestä. Hirveetä ollut. 

Nykyisin olen päiväkotisiivoojana. Iltavuoro. Ei tarvitse nähdä ketään. Ollut ihan ok. Työtä pitää tehdä valtavasti, mutta ei se haittaa. Ainut mikä ärsyttää on joidenkin päiväkodin työntekijöiden valitus. Jos yksikin pikku homma on jäänyt tekemättä tai tehty vähän huonommin. Heti valitetaan asiasta. Se jotenkin loukkaa tosi paljon. Siis ihan pikkuasioista on valitettu.

Vierailija
65/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa koska olen suomenkielinen ja osaan muutamaa muutakin kieltä. Ajokorttiakin löytyy. Olen kyllä hakenut töitä ja laittanut oman CV:ni mutta kaikkia ei voi näköjään miellyttää.

Vierailija
66/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on olleet siivousfirmoilla töissä ja todenneet, ettei sitä kestä eikä sillä elä. Liian tiukat aikataulut, kokoajan saa olla silmät kellossa, ettei mene minuuttia liian pitkään per huonetila. Annetussa ajassa ei ehdi tehdä kaikkea mitä pitäisi, joutuu kokoajan hätäpäissään miettimään, mitä suorittaa, minkä jättää. Välillä töitä ei ole ollenkaan eikä saa tarpeeksi palkkaa elämiseen. Kokoajan pitää kuitenkin olla varpaillaan, että koska soitetaan töihin.