Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on keskimääräinen kuuskymppinen nainen?

Vierailija
17.01.2021 |

Olin vastaamassa kyselyyn, miten mielestäni eroan ikäisistäni keskiverto-naisista. Tajusin, että en tiedä, mikä mielikuva ihmisillä keskimääräisestä kuuskymppisestä naisesta on. Kertokaa, niin vastaan, olenko samanlainen vai erilainen!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa perinteisiä arvoja, käy vesijuoksemassa, tekee kaiken ruoan itse, puhuu paljon puhelimessa, kodin sisustus on vähintään 30 vuotta vanhaa, vierastaa tietotekniikkaa, ei mielellään aja autolla, hössöttää lapsenlapsistaan.

Meillä mies tekee kaiken ruoan itse, aina. Nytkin juuri parhaillaan leipoo. Ikä 58. Ei hän kyllä vesijuokse tai muutakaan näistä muista kohdista 😂

Nyt piti palata tänne hehkuttamaan. Hän oli leiponut pita-leipiä ja teki ”kebabit” (jauhelihasta). Ei tää kuuskymppisen elämä ole yhtään paskempaa taas tänään.

Vierailija
62/62 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on kaksi vuotta kuusikymppisiin, mutta normaalivuosina matkustelen melko paljon (4-6 ulkomaanamatkaa/vuosi), käyn vuoden aikana ehkä noin kymmenellä keikalla (blues, rock, pop) ja 1-2 kertaa klassisen musiikin konsertissa. Elokuvissa ehkä suunnilleen saman verran, erityisesti DocPoint ja R&A -festareilla. MP-näyttely kuuluu normaalisti aina ohjelmaan, itselläni on pieni kaksipyöräinen, puolisolla isompi kuutioinen. Teen töitä, olen päällikköasemassa asiantuntija-ammatissa. Opiskelen työn ohessa erästä tutkintoa, joka antaa lisää valmiuksia uralla etenemiseen. Olen mukana paikallispolitiikassa, minulla on puolisoni kanssa sulkapallon vakiovuoro (siis normaaliaikana, ei nyt). Retkeilemme kotimaassa. Teen kyllä käsitöitäkin ja osaan tarvittaessa kutoa sukat ja lapaset, viimeksi olen tehnyt kuitenkin kaulaliinan.

Puutarhanhoito on yksi harrastuksistani, meillä on paljon hedelmäpuita ja marjapensaita ja kasvihuoneessa kasvatan tomaatteja ja kurkkuja. Syön itse vegaanisesti, en ole syönyt lihaa 1990-luvun puolivälin jälkeen ja sittemmin olen jättänyt muutkin eläinperäiset tuotteet pois ruokavaliostani.

Luen paljon, sen sijaan televisiota katson erittäin vähän, lähinnä vain Teemalta joskus tulevia elokuvia. Somea käytän ahkerasti sekä työn puolesta että luottamustehtävässäni ja vapaa-ajalla.

Haaveissa on oma poni tai hevonen mutta juuri nyt ei riitä aika.

Tässä suurin stereotypia. Perheeseen hankitaan MP silloin, kun rouvalle tulee kuumat aallot ja mies toteaa tulleensa vanhaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä