Mainitsin armeijassa olevalle poikaystävälle puolivahingossa menkoistani (en halua silloin seksiä) ja yhtäkkiä hän "muisti" että pitikin mennä vanhemmilleen viikonloppuvapaan ajaksi
Meillä oli jo suunnitelmia viikonlopulle, ruuan laittoa yhdessä, leffaa yms. Kuitenkin heti kun kuuli menkoistani niin keksi selkeän tekosyyn että oli muka sittenkin luvannut mennä vanhemmilleen. En voi sille mitään, mutta tuli heti mieleen että kun ei seksiä saa, niin miksi tulisi luokseni. Nyt on kyllä halpa olo, ettenkö kelpaa muuten seuraksi.
Kommentit (60)
Mikä este menkat muka on seksille? Jos pillu ei ole käytössä, jää vielä kaksi muuta reikää sekä tissit ja kädet, kyllä niillä miehen tyydyttää. Liukkaria vaan pyllyreikään ja nuohoamaan!
Niin no esimerkiksi meillä ei ole ollut seksiä sitten koronan alun jälkeen. Parisuhteen riskiryhmäläisellä on siten hyvä tilanne että pystyy pysymään kotona. Jos hänenkin olisi pakko liikkua ihmisten ilmoilla niin kuin toisen osapuolen on ei varmaan pysyttäisi omissa asunnoissamme mutta nyt kun se on ollut mahdollista terveys voittaa. Toki toista kaipaa mutta ajatus toisesta letkuissa sairaalassa ei kauheasti houkuta.
Ehkä olet menkkapöissäsi vaikea ihminen? Suututko helpommin silloin tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vähän ymmärrän tuota poikaakin. Tuossa iässä hormonit vetää ryydloikkaa. Jos n. 30 vuotta jaksat odottaa, niin saat itse olla se, joka pyytää ja toivoo.
Eli nykyisille 18-20v. jätkille naiset on esineitä?
Tuon ikäisille naiset ovat AINA olleet esineitä. Siinä iässä poika/mies on niin täynnä hormoneja, että se on melkein kuin seksizombi, jolla ei muuta ole mielessä kuin pillun penetrointi. Näin on luonto parhaaksi nähnyt, turha siitä on miehiä syyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä menkat tuli puheeksi? Tällaista miesvihasatua tänään
Kyllä munki mies tietää aina kun mulla on menkat....koska silloin paneminen on hänestä kauhistus! 😂
Miten hän siis sen tietää? Jos asutte saman katon alla, kyllähän sen nyt tietää helpostikin, kun vessan roskis täyttyy ja vessasta kuuluu rapinaa ja ostoksiin lisätään siteitä ja tamponeja, mutta itse esimerkiksi näen omaa miesystävääni kahden viikon välein, joten hän ei kyllä mitenkään voi pysyä perässä kierrostani eikä ole ollut tapana siitä hänelle sen kummemmin informoidakaan ennen kuin hän ihan itse sen huomaa.
Mun mielestä sen kertomises ei oo mitään outoo..jutellaan muutenki ihan kaikesta 😅 asutaan yhdes ja pitkään oltu joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä munki mies tietää aina kun mulla on menkat....koska silloin paneminen on hänestä kauhistus! 😂
Miten hän siis sen tietää? Jos asutte saman katon alla, kyllähän sen nyt tietää helpostikin, kun vessan roskis täyttyy ja vessasta kuuluu rapinaa ja ostoksiin lisätään siteitä ja tamponeja, mutta itse esimerkiksi näen omaa miesystävääni kahden viikon välein, joten hän ei kyllä mitenkään voi pysyä perässä kierrostani eikä ole ollut tapana siitä hänelle sen kummemmin informoidakaan ennen kuin hän ihan itse sen huomaa.
Mun mielestä sen kertomises ei oo mitään outoo..jutellaan muutenki ihan kaikesta 😅 asutaan yhdes ja pitkään oltu joo.
Okei. Ei ole itselleni vain tullut mieleeni, että siitä tarvitsisi puhua varsinkaan puhelimitse. En raportoi vessatuotoksista tai nenänkaiveluistanikaan. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että voi harmi, olit aatellut harjoittaa suihinottotaitojas mutta ymmärrät kyl et haluaa nähdä vanhempiaankin...
Eiköhn tässä oo aika selvä ettei ap:lla ole tapana ottaa poskeen.
Joo ja kakkonenkin on ihan no no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ei ole itselleni vain tullut mieleeni, että siitä tarvitsisi puhua varsinkaan puhelimitse. En raportoi vessatuotoksista tai nenänkaiveluistanikaan. Mutta kukin tavallaan.
Ei puhuta paskasta tai räästä kuitenkaan. Se nyt vain tuntuu vähän turhalta. 😆 mun mielestä menkat kuitenkin vähä eri asia. Ollaan kai sit outoja joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että voi harmi, olit aatellut harjoittaa suihinottotaitojas mutta ymmärrät kyl et haluaa nähdä vanhempiaankin...
Eiköhn tässä oo aika selvä ettei ap:lla ole tapana ottaa poskeen.
Joo ja kakkonenkin on ihan no no.
No turha sitten ihmetellä ja itkeä, kun jäät kakkoseksi jollekin toiselle naiselle, joka osaa tyydyttää miehen.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta.
Varmasti poikaystävän vanhemmat ovat myös pyytäneet että poika tulisi silloin tällöin käymään vanhemmillaan. Eikö ole parempi että menee nyt vanhemmilleen kun sinulla on menkat kuin että on kanssasi ensi viikonlopun ja seuraavalla armeijavapaalla kun teillä olisi mahdollisuus sek*siin poikaystävä onkin vanhemmilla? Kuulen vaan miten ap raivoaisi silloin miten paska poikaystävä ei enää varmaankaan halua häntä ollenkaan enää kun sek*siä ei ollut edellisellä kerralla kuukautisten takia ja nyt kun olisi ollut mahdollista niin poikkis lähteekin vanhempiaan tapaamaan. Että selvä peli - ei enää rakasta ei 😭😭😭
Varmasti tyhmä kysymys tällaiselta 46 vuotiaalta tyttölapsen äidiltä mutta ettekö voi mennä yhdessä käymään siellä poikaystävän vanhemmilla ja olla yhdessä siellä viikonlopun? Vai kelpaako poikaystävä sinulle vain jos saatte olla aivan kahden?
Tässä 52v varusmiehen äiti vastaa omasta puolestaan, että kiitos ei mitään tyttökaveria tänne meille korona-aikana. Pojalle tämä on koti sen aikaa, kun on armeijassa, sitten palaa takaisin vuokrakämppäänsä, joka nyt on pojan siskon käytössä. En todellakaan halua meille mitään satunnaista tyttökaveria menkkoineen, kun poika on nytkin kavereitten kanssa jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelette kaikesta, asutte yhdessä ja silti se ei ole avomies vaan poikakaveri. Joka kaiken lisäksi ei halua omaan kotiinsa armeijalomilla, vaan menee isän, äidin ja kavereiden luokse. Joku tässä yhtälössä ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta paskasta tai räästä kuitenkaan. Se nyt vain tuntuu vähän turhalta. 😆 mun mielestä menkat kuitenkin vähä eri asia. Ollaan kai sit outoja joo.
Minulle ne ovat ihan yhtä turha asia paitsi jos esimerkiksi yritetään tulla raskaaksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelette kaikesta, asutte yhdessä ja silti se ei ole avomies vaan poikakaveri. Joka kaiken lisäksi ei halua omaan kotiinsa armeijalomilla, vaan menee isän, äidin ja kavereiden luokse. Joku tässä yhtälössä ei nyt täsmää.
Juu se ei täsmää, että tuo vastaaja ei ollut ap.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta.
Varmasti poikaystävän vanhemmat ovat myös pyytäneet että poika tulisi silloin tällöin käymään vanhemmillaan. Eikö ole parempi että menee nyt vanhemmilleen kun sinulla on menkat kuin että on kanssasi ensi viikonlopun ja seuraavalla armeijavapaalla kun teillä olisi mahdollisuus sek*siin poikaystävä onkin vanhemmilla? Kuulen vaan miten ap raivoaisi silloin miten paska poikaystävä ei enää varmaankaan halua häntä ollenkaan enää kun sek*siä ei ollut edellisellä kerralla kuukautisten takia ja nyt kun olisi ollut mahdollista niin poikkis lähteekin vanhempiaan tapaamaan. Että selvä peli - ei enää rakasta ei 😭😭😭
Varmasti tyhmä kysymys tällaiselta 46 vuotiaalta tyttölapsen äidiltä mutta ettekö voi mennä yhdessä käymään siellä poikaystävän vanhemmilla ja olla yhdessä siellä viikonlopun? Vai kelpaako poikaystävä sinulle vain jos saatte olla aivan kahden?
Juuri tuommoinen kommentti paljastaa sen miksi nainen paranee ikääntyessään. Eli asiat eivät ole niin tunnepitoisesti mustavalkoisia kuin kaksikymppisillä tytönhupakoilla vaan niissä mietitään ihan oikeasti mikä on järkevää ja mikä ei.
Nuori tyttö voi olla kaunis näky mutta aika monilla niistä on sen verran yksioikoinen ajattelumaailma etten ole koskaan ymmärtänyt miten kukaan 40+ mies viitsii katsella niitä yhtä iltaa pidempää. Sen sijaan 40+ nainen on mitä parhaimmillaan kaikissa muissa asioissa paitsi suvunjatkamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meni toisen naisen luo, jolla ei ollut niitä menkkoja. Näin mulle ainakin kävi, vaikka mies oli jo reilusti yli 30 vuotias. Miehet "kostaa" ne menkatkin. Heillä kun on omasta mielestä oikeus saada sitä seksiä.... Valitettavan monet miehet ottavat sen nöyryytyksenä, jos pitääkin vain katsella leffaa tai ulkoilla ym.
No onhan heillä oikeus saada seksiä. Sellaisilta naisilta jotka sitä haluavat harrastaa heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö siis mä en ole ap. Missään en oo niin väittänyt....oon täysin eri ihminen joka puhui tässä avomiehestään, yhdessä oltu 8v...kuten varmaan jo tästä huomaa, on tuosta miehen armeija-ajasta vähän aikaa.. 😅
Huhhuh mikä urpo. Mulla on jopa fwb jonka kanssa tehdään kaikkea muuta kivaa silloin kun on menkat. Esim katsotaan leffoja, ulkoillaan, kokkaillaan jne.
Älä tuhlaa nuoruuttasi noin huonossa parisuhteessa.
Miks teidän piti nähdä just viikonloppuna, kun intistähän ollaan nykyään lomilla viikko tai kaksi kerrallaan?
Ihan ymmärrettävää. Ollut intissä runkkaamatta ties kuinka kauan, ja sitten pitäisi mennä kiihottavan naisen luo makoilemaan vierekkäin mutta tekemättä mitään. Pallit ja pää tuossa räjähtäisi. Miksi haluat kiduttaa miestä? Yrittäkää edes ymmärtää nuorta, älkääkä heti pettämisestä yms syytelkö.
Aivan miehet ovat täysiä sikoja ,joko haluavat panna tai sitten eivät halua.
Ei ole koskaan hyvä.