Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainitsin armeijassa olevalle poikaystävälle puolivahingossa menkoistani (en halua silloin seksiä) ja yhtäkkiä hän "muisti" että pitikin mennä vanhemmilleen viikonloppuvapaan ajaksi

Vierailija
17.01.2021 |

Meillä oli jo suunnitelmia viikonlopulle, ruuan laittoa yhdessä, leffaa yms. Kuitenkin heti kun kuuli menkoistani niin keksi selkeän tekosyyn että oli muka sittenkin luvannut mennä vanhemmilleen. En voi sille mitään, mutta tuli heti mieleen että kun ei seksiä saa, niin miksi tulisi luokseni. Nyt on kyllä halpa olo, ettenkö kelpaa muuten seuraksi.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä baariin, paitsi korona

Vierailija
22/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä menkat tuli puheeksi? Tällaista miesvihasatua tänään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vähän ymmärrän tuota poikaakin. Tuossa iässä hormonit vetää ryydloikkaa. Jos n. 30 vuotta jaksat odottaa, niin saat itse olla se, joka pyytää ja toivoo.

Vierailija
24/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mun pitänyt huutaa naisvihaa silloin kun silloinen 19v. kundikaveri pyörtyi nähdessään menkkaverta meidän lakanoilla?

Vierailija
25/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavinta tuossa on se, että nyt kaikki tietävät milloin sulla on kuukautiset... :O

Vierailija
26/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkäkäkä. Kauan sitten eräs neito ilmoitti kundilleen että kun tulet lomille, seksiäkin olis. Juippi valitsi mieluummin kaverit, kaljoittelut ja nintendot.

Niinpä neiti vimmoissaan päätti kostosekstailla ja päätyi kämpilleni. Piti olla vain yksi yö mutta jäikin koko viikonlopuksi. Saipahan kostoansa yli tarpeen...

Täytyy sanoa että aivan täysnuija tyyppi, jos tuollaisen kauniin nymfomaanin edelle arvotti nuo muut.

Vierailija
27/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vähän ymmärrän tuota poikaakin. Tuossa iässä hormonit vetää ryydloikkaa. Jos n. 30 vuotta jaksat odottaa, niin saat itse olla se, joka pyytää ja toivoo.

Eli nykyisille 18-20v. jätkille naiset on esineitä?

Vierailija
28/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittavinta tuossa on se, että nyt kaikki tietävät milloin sulla on kuukautiset... :O

Huomaa, että tämänkin kommentoi mies. Mitä hävettävää kuukautisissa muka on?

Vierailija
29/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta.

Varmasti poikaystävän vanhemmat ovat myös pyytäneet että poika tulisi silloin tällöin käymään vanhemmillaan. Eikö ole parempi että menee nyt vanhemmilleen kun sinulla on menkat kuin että on kanssasi ensi viikonlopun ja seuraavalla armeijavapaalla kun teillä olisi mahdollisuus sek*siin poikaystävä onkin vanhemmilla? Kuulen vaan miten ap raivoaisi silloin miten paska poikaystävä ei enää varmaankaan halua häntä ollenkaan enää kun sek*siä ei ollut edellisellä kerralla kuukautisten takia ja nyt kun olisi ollut mahdollista niin poikkis lähteekin vanhempiaan tapaamaan. Että selvä peli - ei enää rakasta ei 😭😭😭

Varmasti tyhmä kysymys tällaiselta 46 vuotiaalta tyttölapsen äidiltä mutta ettekö voi mennä yhdessä käymään siellä poikaystävän vanhemmilla ja olla yhdessä siellä viikonlopun? Vai kelpaako poikaystävä sinulle vain jos saatte olla aivan kahden?

Vierailija
30/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kloppi. Kai se nyt ymmärtää, että sinulla on suu jolla tyydytät poikaystäväsi, vaikka menkat olisikin. Oletan, että suikkari olisi ollut tarjolla ainakin.

Vierailija
31/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mun pitänyt huutaa naisvihaa silloin kun silloinen 19v. kundikaveri pyörtyi nähdessään menkkaverta meidän lakanoilla?

veripelko ei liity mitenkään menkkoihisi, vaikka kuvitteletkin sen reikäsi olevan universumin keskipiste 

Mikä sulla on? 😂 En edes sanonut sille mitään. Mun mielestä pyörtyminen on inhimillistä. Täällä käyville miehille naiset vaikuttaa olevan jotain spermarännejä ja pokaaleita joita esitellään kavereille.

Vierailija
32/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti poikaystävä oli luvannut mennä vanhemmilleen mutta himoissaan ajatteli tehdä oharit kun on tyttöystävän tavaraa saatavilla. Kun sitten tajusi ettei sitä olekaan tarjolla niin ei katsonut enää tarpeelliseksi tehdä vanhemmilleen ohareita.

Vierailija
33/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Parisuhde on ensisijaisesti muuta kuin seksiä. Jos tyyppi ei halua tavata sinua kun ette voi harrastaa seksiä niin sittenhän kyse on seksisuhteesta eikä parisuhteesta. Ilmeisesti haluat parisuhteen miehen kanssa, etkä pikkupojan kanssa, niin kannattaa jättää tuo tyyppi dippailemaan vehjettään johonkin toiseen.

Toisaalta jos suhteeseen ei liity seksiä eikö se ole lähinnä kaverisuhde?

Jotkut tyttöystävät keksivät jotain muuta kivaa poikaystävilleen menkkojen aikana mut ne onkin varmaan sit jotain hyviä tyttöystäviä eikä jotain vauvalaudan marmattajia

Miten se, että parisuhde on ensisijaisesti muuta kuin seksiä sulkee seksin pois? Ontuvaa logiikkaa. Parisuhde ensisijaisesti täyttää tarpeet turvallisuuteen, hoivaan ja läheisyyteen. Totta kai seksi kuuluu parisuhteeseen mutta ei parisuhdetta seksin takia solmita. Jos tarvitsee vain seksiä niin sitä varten on olemassa seksisuhteet.

Vierailija
34/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kloppi. Kai se nyt ymmärtää, että sinulla on suu jolla tyydytät poikaystäväsi, vaikka menkat olisikin. Oletan, että suikkari olisi ollut tarjolla ainakin.

Näitä miehiä taasen.. Noilta ei irtoa ikinä mitään apua, kehua,hellyyttä saati kiitosta. Irtooks sanaa tykätään kyllä viljellä.

Vierailija
35/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut kakkosta?

Vierailija
36/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, seksin takia tuli...oletko varma että meni vanhemmille, eikä jonkun varamimmin luo, jolta irtoaa hätätilanteessa?

Vierailija
37/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämetön tyttöystävä jos ei voi vemputtaa poikaansa onnelliseksi omien menkkojen takia.

Vierailija
38/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä munki mies tietää aina kun mulla on menkat....koska silloin paneminen on hänestä kauhistus! 😂

Vierailija
39/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit antanut kakkosta?

Säkin näet naiset antavina leluina

Vierailija
40/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä munki mies tietää aina kun mulla on menkat....koska silloin paneminen on hänestä kauhistus! 😂

Miten hän siis sen tietää? Jos asutte saman katon alla, kyllähän sen nyt tietää helpostikin, kun vessan roskis täyttyy ja vessasta kuuluu rapinaa ja ostoksiin lisätään siteitä ja tamponeja, mutta itse esimerkiksi näen omaa miesystävääni kahden viikon välein, joten hän ei kyllä mitenkään voi pysyä perässä kierrostani eikä ole ollut tapana siitä hänelle sen kummemmin informoidakaan ennen kuin hän ihan itse sen huomaa.