Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kuulemma "seksuaalisesti turhautunut"

Vierailija
17.01.2021 |

Voi luoja nyt taas. Mies on nyt muutaman viikon ollut ihmeen kiukkuisena, räjähtelee ihan pienistä asioista ja nämä on johtaneet useampana iltana riitaan. Olen koittanut kysellä, mistä tää tilanne johtuu, onko stressiä tms. Ei puhu eikä pukahda. Nyt sitten pitkän pöydässä istumisen jälkeen totesi, että on "varmaan seksuaalisesti turhautunut" ja en kuulemma tee aloitteita tarpeeksi usein, en huomioi häntä ja seksiä ei ole tarpeeksi.

Meillä oli kahden päivän tauko. Siis kahden. Ja sekin johtuu siitä, että meillä oli vieraita ja en kohteliaisuudesta ala mitään puuhailemaan, jos toiset nukkuvat seinän takana. Muuten en ole koskaan kieltäytynyt ja meillä on mielestäni todella aktiivinen seksielämä. Huomioin miestä muutenkin päivittäin sanoin, teoin ja fyysisesti. Koitin kysellä, että mitä hän tarkkaan ottaen nyt tuolla tarkoittaa, mutta hän ei tiedä ja ei kuulemma tarvitsekaan tietää, koska jos "hän nyt vain kokee näin niin se tunne pitää paikkaansa".

Asiasta vielä käsittämättömämmän tekee se, että pari kuukautta sitten mies sanoi taas kokevansa, että painostan liikaa seksiin ja haluan ihan liian usein. Vaikea nyt ymmärtää, että mikä tässä nyt on pielessä ja mitä pitäisi tehdä, kun toisesta ei saa mitään enempää irti.

Ja sitten nämä perinteiset: mies on muuten ihana, huomioonottava, hellä, rakastava ja meillä on hyvä, tasapainoinen suhde. Tämä nykyinen käytös on nyt jotain uutta, mitä en yhtään ymmärrä.

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin: AP on mies.

Vierailija
42/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis usein vetoaa tunteisiinsa ja miten hänellä "on oikeus niihin". Ei kuitenkaan osaa selittää niitä. Esimerkiksi nyt keskustellessa:

Mies: Mä olen varmaan seksuaalisesti turhautunut. Musta tuntuu, että sä et tee yhtään aloitteita, et huomioi mua, ajattelet vaan itseäsi.

Sen jälkeen koitin kysyä, että mitä tarkoittaa. Annoin konkreettisen esimerkin, miten joka aamu keitän hänelle kahvit, teen aamupalan, siivoan ja annan nukkua. Seksiä en harrasta, jos talossa on muita ja se on ollut syy, etten ole tehnyt aloitteita. Jne.

Mies: En mä sanonut, että olen oikeassa. Mutta kerroin vaan miltä musta tuntuu. Ei mun tarvitse selitellä mun tunteita koska koen niitä.

Koita nyt sitten siinä keskustella tai korjata asioita, kun kumpikaan ei tiedä, missä ongelma on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on toinen. Koittaa leipoa susta syyllistä kun on huono omatunto.

Ajattelin heti samaa. Kokemusta on. 

Vierailija
44/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies viimeeksi suuttui kun yritin lähestyä seksuaalisessa mielessä. Lupasin, etten enää tee aloitetta, vaan jätän sen tästä lähtien hänelle. Tästä on nyt pari vuotta aikaa. Saa nähdä kuinka monta vuotta vielä menee. Joo, tiedän. Aika viedä possu lahtaamolle. 🐖

Mies käy varmana vieraissa

Tai sitten ei vaan piittaa seksistä, ainakaan tällä hetkellä.

Vierailija
45/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narsisti ja alistaja. Itsekäs paska. Jätä.

Vierailija
46/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies viimeeksi suuttui kun yritin lähestyä seksuaalisessa mielessä. Lupasin, etten enää tee aloitetta, vaan jätän sen tästä lähtien hänelle. Tästä on nyt pari vuotta aikaa. Saa nähdä kuinka monta vuotta vielä menee. Joo, tiedän. Aika viedä possu lahtaamolle. 🐖

Meillä on mennyt vajaat 5 vuotta, sama tilanne. Tyhmänä katselin ja odottelin liian kauan. Nyt kamat eri kasseihin, 5 vuotta liian myöhään. 😂

Vierailija
47/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis usein vetoaa tunteisiinsa ja miten hänellä "on oikeus niihin". Ei kuitenkaan osaa selittää niitä. Esimerkiksi nyt keskustellessa:

Mies: Mä olen varmaan seksuaalisesti turhautunut. Musta tuntuu, että sä et tee yhtään aloitteita, et huomioi mua, ajattelet vaan itseäsi.

Sen jälkeen koitin kysyä, että mitä tarkoittaa. Annoin konkreettisen esimerkin, miten joka aamu keitän hänelle kahvit, teen aamupalan, siivoan ja annan nukkua. Seksiä en harrasta, jos talossa on muita ja se on ollut syy, etten ole tehnyt aloitteita. Jne.

Mies: En mä sanonut, että olen oikeassa. Mutta kerroin vaan miltä musta tuntuu. Ei mun tarvitse selitellä mun tunteita koska koen niitä.

Koita nyt sitten siinä keskustella tai korjata asioita, kun kumpikaan ei tiedä, missä ongelma on.

Ap

Onko se nyt joku katastrofi, että miehelläsi on tuollainen vaihe. Onko tunteet pahasta? Pahempaa olisi jos teillä olisi sellainen lahnojen parisuhde, jossa mitään ei muutu vaan rutiinit jatkuu päivästä toiseen. Elämä menisi ihan hukkaan!

Vierailija
48/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas jätti.

Tämä. Tai et ole päästänyt miestä tapaamaan vaan järjestänyt liikaa ohjelmaa ja nyt miestä tietysti vituttaa. Annahan vähän (tai vähän enemmän eli päästä irti 😊) siimaa niin kyllä se mies taas siitä piristyy. Mitä sitä turhaa rajoittamaan. Antaa miehen mennä minne haluaa, siitähän sen näkee mitä hän haluaa tehdä. 🙃

Vierailija
49/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko avioliitossa?

Vierailija
50/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn ongelma näyttää olevan ettei hän ole miehen kanssa parisuhteessa vaan neitituuliviirisössöttäjän.

Vierailija
51/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä niitä nyt vain tarvitsee selitellä ainakin sille jonka kanssa parisuhteessa asuu ja jonka elämään ne tunteilut vaikuttavat.

Miehesi on joko tyhmä tai itsekäs, pahimmassa tapauksessa molempia.

Vierailija
52/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APn ongelma näyttää olevan ettei hän ole miehen kanssa parisuhteessa vaan neitituuliviirisössöttäjän.

Homosuhteissa yleensä toinen mies on tollanen yltiöneitimäinen. Ihan normaalia.

Vierailija
53/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta tajusin: AP on mies.

Olen nainen.

Ap

Vierailija
54/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä ketjussa joku on päätellyt ap:n miehen olevan "neitimäinen" ja homo, kun mies on huonotuulinen ja valittaa olevansa seksuaalisesti turhautunut? Käsittämätöntä. Mieshän kuullostaa päinvastoin mitä stereotyyppisimmältä suomalaiselta mieheltä. Juuri tuollaisiahan enemmistö miehistä on.

Vierailija
55/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valmistaa sua uutiseen, että suhteenne on ohi. Kun uusi on jo katsottuna, kotona ollessa miehessä esiintyy kireyttä, ärtyneisyyttä ja kieltäytymistä seksistä, joka ilmenee juurikin kuvailemanasi "turhautuneisuutena". Ja arvaa mistä tiedän? :D

Vierailija
56/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on "oikeus tunteisiinsa" (huokaus), mutta jos hän alkaa moittia sinua tai ylipäätään valittaa tai haastaa riitaa tunteidensa takia, kyllä niitä pitää sitten vastakin enemmän.

Vierailija
57/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on "oikeus tunteisiinsa" (huokaus), mutta jos hän alkaa moittia sinua tai ylipäätään valittaa tai haastaa riitaa tunteidensa takia, kyllä niitä pitää sitten vastakin enemmän.

AVATAKIN enemmän...

T. Autocorrect

Vierailija
58/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tykätä karvaisista perseistä ja sykkivistä kulleista.

Vierailija
59/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen urpo keski-ikäinen kriiseilevä mies. Vaihda äkkiä. 

Vierailija
60/187 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä ketjussa joku on päätellyt ap:n miehen olevan "neitimäinen" ja homo, kun mies on huonotuulinen ja valittaa olevansa seksuaalisesti turhautunut? Käsittämätöntä. Mieshän kuullostaa päinvastoin mitä stereotyyppisimmältä suomalaiselta mieheltä. Juuri tuollaisiahan enemmistö miehistä on.

Yritetään tässä nyt vielä lähestyä positiivisesti homokulmasta, mutta kahden tämän tyyppisen suhteen kokemuksella mies alkaa käyttäytyä noin kun sillä on toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi