Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkämerkkistä kosmetiikkaa käytät ihonhoitoon?

Vierailija
03.08.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt käytä yhtä puhdistusainetta, toista kosteusvoidetta jne. kun nuo sarjat on nimenomaan tarkoitettu käytettävän yhdessä?

Itse käytän Guerlainin Issima/Happylogy -sarjaa.

Vierailija
2/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai kukaan nyt käytä yhtä puhdistusainetta, toista kosteusvoidetta jne. kun nuo sarjat on nimenomaan tarkoitettu käytettävän yhdessä?

Itse käytän Guerlainin Issima/Happylogy -sarjaa.

Kenenkään ihotyyppi ei ole samanlainen ja parhaat tuotteet omalle iholle ei todellakaan löyty jonkin yksittäisen sarjan " prototyyppi-sarjasta" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössäni on Widmerin, Shiseidon, Kanebon, Biothermin ja YSL:n tuotteita.

t. 7

Vierailija
4/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan mun iho voi paremmin, kun se saa vaihtelua eri tyyppisistä tuotteista. Ja kyllä mä tunnen montakin ihmistä, jotka myöskin käyttää tuotteita ristiin, eikä orjuudu jostain yhdestä sarjasta ole sarjauskollisia :)

Btw siin on 8 merkkiä, ei kymmenen :) Tosin sarjoja kyllä usempi :)

Vierailija
5/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ihonhoitotuotteet tehoa parhaiten jos kaikki on samaa sarjaa? Itse käytän Mary Kaytä.

Vierailija
6/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta eikö ihonhoitotuotteet tehoa parhaiten jos kaikki on samaa sarjaa? Itse käytän Mary Kaytä.

Täydellistä sarjaa on vaikea ellei mahdoton löytää, itselle " täydellisiä" tuotteita helpompi. En usko että teho siitä paranee, mainoskikka.

Vierailija
7/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naaman hoitoon. mulla on kauheasti pieniä finnejä naamassa niin siihen ei auta ku kunnon kosmetologilta ostettu naamarasva muuta en edes voisi kuvitella laittavani koska muuten olisin ihan rupisammakko!

Vierailija
8/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

naaman hoitoon. mulla on kauheasti pieniä finnejä naamassa niin siihen ei auta ku kunnon kosmetologilta ostettu naamarasva muuta en edes voisi kuvitella laittavani koska muuten olisin ihan rupisammakko!

Vierailija
9/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelilaista tekoa, ainakin AHAVA-tuotteet tehdään siellä.

Vierailija
10/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen niistä on minun ehdoton suosikkini, mutta Nanoelia olen käyttänyt ettei iho väsy.

Vierailija
11/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen kasvovesi ja silmien puhdistusaine. Lancomen kasvonaamio ja kuorinta. Lisäksi käytän Diorin itseruskettavaa. (ja noita puhdistusaineita ja kosteusvoiteita on sen vuoksi niin monta, kun meillä on talossa useampi kerros, ja pidän joka kylppärissä puhdistusainetta ja kosteusvoidetta, että ei tarvitse lähteä yläkertaan kapuamaan meikkejä puhdistamaan esim. työpäivän jälkeen tai saunaan mennessä)

Vierailija
12/23 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen kasvovesi on kyllä ehdoton. Puhdistukseen Oriflamen aloevera tai joku Garnier. Aloevera moisturizing lotion rasvaukseen tai Garnier, myös Lancome löytyy. Vähän vaihtelen välillä. Kesällä ja talvella vähän eri jutskat myös.

Vierailija
13/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin rasvat, esim Aqualan L tukki ihohuokoset.

Vierailija
14/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin sävyttävä kosteusvoide on nyt kesäkäytössä - aivan ihana, mutta menee yli budjetin jatkuvassa käytössä tuo merkki.

Vierailija
15/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkeihin ja ihonhoitotuotteisiin menee noin 500 euroa vuodessa, varmaan aika keskitasoa.

Vierailija
16/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen löytö on apteekin Vichy-sarja. Kasvojen pesuun käytän myös Sebamedia, minulla on tosi rasvainen iho ja tuo sopii hyvin aamupesuun. Kasvovoiteena käytän joko Garnieria, Lumenea tai Vichya. Kaikki ovat sopineet rasvaiselle iholle hyvin. Silmänympärysvoide on Lumenen.

Vierailija
17/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia mahdollisimman kalliita merkkejä.

Vierailija
18/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Rubinsteinin 8Hour protective cream näppyihin, rohtuneisiin huuliin, Kanebon kosteuttava suihke ihon piristyksesksi lentomatkoilla ja kesällä... siinäpä tärkeimmät, näillä jo pärjään.

Meikkipussiarsenaali sitten onkin asia erikseen...

Vierailija
19/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Freeman, Totally Nutty jne on mulle ok.

Vierailija
20/23 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Freeman, Totally Nutty jne on mulle ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän