Mies petti, koska olen lihonut :(
Olen yrittänyt laihduttaa 3 vuotta, mutta aina syöminen voittaa. Ikuinen taistelu, tänäänki meni päivä hyvin, mutta sitten iski himo ja kalorit 5000 tälle päivälle. BMI 38.
Kommentit (61)
Tekosyy. Ensin pitäisi erota ja sitten vasta panna muita, mutta teet miehen olon liian mukavaksi luonasi, niin ei viitsi lähteäkään.
Laita ukko pellolle, sitten tyhjennät kaapit niin ettei siellä ole kuin näkkileipää ja porkkanaa, lähdet kävelylle aina kun tekee mieli syödä vaikkei ole nälkä, niin kyllä kilot karisee.
Kengi pihalle. Selityksiä riittää koostasi riippumatta, eikä mulkeroihin kannata hukata ainutkertaista elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa muuhun niin sitä mä vaan mietin et kuin paljon sä vedät ruokaa ym herkkuja naamaan et saadaan kaloriannokseksi 5000 per päivä?
Aamulla/lounaalla Juustoleipää 2-4
, puoli purkkia pringles sipsiä, 2 dl sokeri limua,
Kunnon annos ruokaa, eilen muusia iso keko ja 7 kalapuikko, siivotessa jälkiä meni 3 kalapuikkoa ohi mennen, sitten 80g irtokarkkia(ennen olisi ollut suklaalevy)
Taas pari lämmintä juustoleipää, kermainen vadelmarahka jossa reilusti sokeria, myöhemmin 3 hapankorppu margariinilla ja juustolla sekä appelsiini.
Ei varmasti tuu ihan 5000,kun olen jättänyt suklaat pois kokonaan.
Hirveitä vastauksia 😟
Ai että pistää vihaksi nämä ohjeet porkkanasta ja näkkileivästä ja ketodieeteistä. Uskoin itse joskus tällaisia juttuja, ketoilin, vedin kalorit niin alas kuin vain pystyin, ja mitä sain palkinnoksi... En suinkaan unelmien kroppaa, vaan hormonihäiriöt ja minimiteholla käyvän aineenvaihdunnan. Paino nousi kun kalorit nousi yli 1200:n. Näitä mokia on nyt korjattu 4 vuotta.
Jos laihdutat, tee se järkevästi eikä millään kitudieeteillä. Ensin pistä se ukko pihalle. Pettäjä pettää joka tapauksessa. Voihan se syy olla hänen mielestään oikeasti se lihominen, mutta silloin se mies ei todellakaan ole arvoisesi. On onneksi myös miehiä jotka voivat rakastaa sinua oikeasti ja myös silloin kun kroppasi koko muuttuu. Rakasta itseäsi ja lähde epäterveestä suhteesta pois.
Homma alkaa siitä että ennat kakkosta miehellesi. Sitten ryhdyt dieetille.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä vastauksia 😟
Ai että pistää vihaksi nämä ohjeet porkkanasta ja näkkileivästä ja ketodieeteistä. Uskoin itse joskus tällaisia juttuja, ketoilin, vedin kalorit niin alas kuin vain pystyin, ja mitä sain palkinnoksi... En suinkaan unelmien kroppaa, vaan hormonihäiriöt ja minimiteholla käyvän aineenvaihdunnan. Paino nousi kun kalorit nousi yli 1200:n. Näitä mokia on nyt korjattu 4 vuotta.
Jos laihdutat, tee se järkevästi eikä millään kitudieeteillä. Ensin pistä se ukko pihalle. Pettäjä pettää joka tapauksessa. Voihan se syy olla hänen mielestään oikeasti se lihominen, mutta silloin se mies ei todellakaan ole arvoisesi. On onneksi myös miehiä jotka voivat rakastaa sinua oikeasti ja myös silloin kun kroppasi koko muuttuu. Rakasta itseäsi ja lähde epäterveestä suhteesta pois.
Sinulle tuli hormoonihäiriöt, joten kaikille muillekin ihan varmasti tulee? Se mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella.
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala. Oli pakko laskea. Jotta mun BMI olisi 38, pitäisi mun painaa 105kg. Eli 47(!) kiloa enemmän kuin nyt. En voi edes tajuta, miten paljon löhöämistä, ruoan mättämistä, ylensyöntiä ja vatsakipuja tuo vaatisi. Yök.
Ymmärrän täysin miestäsi. En minäkään haluaisi miestäni jos turpoaisi muodottomaksi ihrakasaksi. Varmasti sama toisinpäin.
Ei siihen tarvitse kuin 2vuoden alkoholi ongelma, 3-4x viikko 7-12 olutta plus krapula syömiset ja tadaa, lihot 25kg.
Ap
Se, että pettäminen johtui painosta on sun itse keksimä selitys? Oikea selitys on todennäköisesti jotain ihan muuta
Dieetit ei auta, elämäntaparemontti pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala. Oli pakko laskea. Jotta mun BMI olisi 38, pitäisi mun painaa 105kg. Eli 47(!) kiloa enemmän kuin nyt. En voi edes tajuta, miten paljon löhöämistä, ruoan mättämistä, ylensyöntiä ja vatsakipuja tuo vaatisi. Yök.
Ymmärrän täysin miestäsi. En minäkään haluaisi miestäni jos turpoaisi muodottomaksi ihrakasaksi. Varmasti sama toisinpäin.Ei siihen tarvitse kuin 2vuoden alkoholi ongelma, 3-4x viikko 7-12 olutta plus krapula syömiset ja tadaa, lihot 25kg.
Ap
Pakko vastata. Olen tuo lainaamasi. Juopottelin tossa toukokuu-marraskuu välillä ihan tunteella, viikossa pari litraa vodkaa ja päälle bisset, viinit ja viskit. Laihduin kuusi kiloa. Krapulassa ei maistu ruoka yhtään. Eikä juodessa. Kun lopetin, tuli kolme kiloa takaisin kuukaudessa. Nyt olen taas balanssissa.
Että näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
No olen jättänyt suklaan pois, ennen meni 5-6 levyä viikossa. Kävelen kauppaan ja liikun lasten kanssa,Ei mitään vaikutusta painoon :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin miestäsi. En minäkään haluaisi miestäni jos turpoaisi muodottomaksi ihrakasaksi. Varmasti sama toisinpäin.Ei siihen tarvitse kuin 2vuoden alkoholi ongelma, 3-4x viikko 7-12 olutta plus krapula syömiset ja tadaa, lihot 25kg.
ApPakko vastata. Olen tuo lainaamasi. Juopottelin tossa toukokuu-marraskuu välillä ihan tunteella, viikossa pari litraa vodkaa ja päälle bisset, viinit ja viskit. Laihduin kuusi kiloa. Krapulassa ei maistu ruoka yhtään. Eikä juodessa. Kun lopetin, tuli kolme kiloa takaisin kuukaudessa. Nyt olen taas balanssissa.
Että näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Minä syön krapulassa koko ajan, samoin kipeänä. Ihmettelen, kun ihmiset sanoo, että ei ole ruoka maistunut, kun on ollut kuumetta. Joo minä syön kahta kauheammin kipeänä! Lapsesta asti. Kai se tuo hyvän olon tunnetta kipeään oloon? Ap
Ap, sinulla on itsesi kanssa paljon suurempi ongelma, kuin mitä miehesi pettäminen on. Miehesikään ei voi hyvin suhteessanne, ja vaikka pettäminen on väärin, saatan hiukan ymmärtää häntä.
Alkoholismisi sinun pitää saada ensin hoidettua. On läheisille äärettömän raskasta seurata vierestä, kun viina ottaa ykköspaikan toisen elämässä. Se kuntoon ensin, ja sitä kautta lähtee myös syömisten ja oman itsetuntosi uudelleenrakennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen jättänyt suklaan pois, ennen meni 5-6 levyä viikossa. Kävelen kauppaan ja liikun lasten kanssa,Ei mitään vaikutusta painoon :(
Ap
No eihän sillä kauppaan kävelyllä mitään vaikutusta painoon olekaan. Laihtuaksesi liikunnalla sinun pitää kävellä moninkertaisesti JA jättää viina ja tyhjät kalorit kokonaan pois.
Miksi annat lastesi katsoa kännissä ja krapulassa olevaa äitiä?
Lihavat naiset ei viehätä minuakaan, joten eipä tuossa jää vaihtoehtoja kuin pettää tai erota. Kaverit on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kengi pihalle. Selityksiä riittää koostasi riippumatta, eikä mulkeroihin kannata hukata ainutkertaista elämäänsä.
Eikä ennenaikaiseen kuolemiseen muodottomana möykkynä LAIHDUTA OTA ITTEES NISKASTA
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin miestäsi. En minäkään haluaisi miestäni jos turpoaisi muodottomaksi ihrakasaksi. Varmasti sama toisinpäin.
Sinä nyt tuijotat vain tuota tilannetta, että toinen päässyt jo lihomaan huomattavasti. Ei minuakaan epäterveellisen lihava nainen sytytä, mutta en päästäisi vaimoani niin lihavaksi. Ihan sama kuin alkoholin kanssa, yrittäisin herätellä ja tarjoutuisin itse tukemaan. Esim. kävisin yksin kaupassa, niin kotona ei olisi herkkuja ja käytäisiin yhdessä kävelyllä. Vaikka muutos pitäisi tietysti lähteä ihmisestä itsestään, niin kyllä tuo ainakin hyvä alku olisi.
Ja jos mikään ei kuitenkaan auttaisi, vieraissa käyminen ei ole se tie, vaan keskustelu suhteen jatkosta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinulla on itsesi kanssa paljon suurempi ongelma, kuin mitä miehesi pettäminen on. Miehesikään ei voi hyvin suhteessanne, ja vaikka pettäminen on väärin, saatan hiukan ymmärtää häntä.
Alkoholismisi sinun pitää saada ensin hoidettua. On läheisille äärettömän raskasta seurata vierestä, kun viina ottaa ykköspaikan toisen elämässä. Se kuntoon ensin, ja sitä kautta lähtee myös syömisten ja oman itsetuntosi uudelleenrakennus.
Olen nyt ollut 2 v juomatta(,unohtui kirjoittaa) sillä oluella nämä läskit keräsin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ennenaikaiseen kuolemiseen muodottomana möykkynä LAIHDUTA OTA ITTEES NISKASTA
Olen ottanut!! Ote ei pysy!! Ap
Olen laiha ja kaikki miehet on silti pettäneet💁♀️