Mies petti, koska olen lihonut :(
Olen yrittänyt laihduttaa 3 vuotta, mutta aina syöminen voittaa. Ikuinen taistelu, tänäänki meni päivä hyvin, mutta sitten iski himo ja kalorit 5000 tälle päivälle. BMI 38.
Kommentit (61)
Ottamatta kantaa muuhun niin sitä mä vaan mietin et kuin paljon sä vedät ruokaa ym herkkuja naamaan et saadaan kaloriannokseksi 5000 per päivä?
Tämä ylipaino on se ongelma joka monilla meistä on. Pitää vaan taistella odotellessa sitä ihmepilleriä,
Aika hyvin oot vetänyt ton massakauden. Eiks bmi 40 ole jo morbidly obese?
En muuten ihmettele ettei sun silkinpehmeän ihon kosketus saa miehes heijariin eloa.
Ihan hyväksyttaa on miehesi toiminta. Yli 30bmiläisille voi noin tehdä. Se laihdutus alkaa maistumaan, kun mies käy kuksimassa hoikkaa isirintaista blondia niin kauan että BMI on normaali <25. Parempi noin ku7n ero, sillä uutta miestä et saa.
Se himon voittaminen on raskain juttu. Voitat sen tänään ja voitat sen huomenna niin sitten jo helpottaa. Syö vaikka pari porkkanaa kun on vaikea hetki.
Ruoan himo on kuin tupakanhimo, se iskee lujaa ja menee pian ohi kun jaksaa sinnitellä. Jokin käsillä tehtävä puuha tai vaikka pieni kävelylenkki auttaa (vaikka tuntuu alkuun hirveän tylsältä vaihtoehdolta!)
Mulla sama BMI kuin sulla ja en yhtään ihmettele. Ei meidän kokoiset saa seksiä ja ei sillä, että se mua edes haittaisi. Miten sullakaan on enää mitään haluja? Mulla loppui ne heti kun oman kropan vihaaminen alkoi.
N20
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyväksyttaa on miehesi toiminta. Yli 30bmiläisille voi noin tehdä. Se laihdutus alkaa maistumaan, kun mies käy kuksimassa hoikkaa isirintaista blondia niin kauan että BMI on normaali <25. Parempi noin ku7n ero, sillä uutta miestä et saa.
Petturimiehen ovesta ulos viskaamalla alenee bmi huimasti, jos ei nyt oma kuitenkaan. Ja auttaa vtutukseen!
Tuollaisen miehen kanssa oleminen tuskin kohottaa itseluottamustasi. Ja auttaa painon pudottamisessa. Pistä jätkä pihalle ja ala pitää huolta itsestäsi 🤗
Jättäisin miehen ja hankkisin upean kostokropan. Ammennat vaan vihasta energiaa parempaan syömiseen, liikuntaan ja tarvittaviin hoitoihin.
Ketokarppaaminen auttaa oikeasti!
Oletko käynyt terpiassa? Ehkä kannattaisi käydä ja selvitää miksi syöt yli tarpeen? Monilla taustalla on jotain traumaattista kokemusta tai opittua käytösmallia. Kun tällaiset on selvitetty ja käsitelty niin sen jälkeen laihduttaminen on helpompaa.
Myös parisuhteen käsitys saattaa muuttua kun oppii arvostamaan itseään.
Ap. Sitten kun olet laihtunut, mies keksii uuden vian sinusta ja meno jatkuu.
Jos mies menee vieraisiin, se on hänen vikansa, ei vaimon. Jos vaimo syö liikaa, se on hänen tapansa lohduttautua.
Ap Et ole vastuussa miehen käytöksestä, vaan omastasi. Miehesi yrittää kääntää uskottomuutensa sinun syyksi, mutta tekee siinä väärin.
Herrajumala. Oli pakko laskea. Jotta mun BMI olisi 38, pitäisi mun painaa 105kg. Eli 47(!) kiloa enemmän kuin nyt. En voi edes tajuta, miten paljon löhöämistä, ruoan mättämistä, ylensyöntiä ja vatsakipuja tuo vaatisi. Yök.
Ymmärrän täysin miestäsi. En minäkään haluaisi miestäni jos turpoaisi muodottomaksi ihrakasaksi. Varmasti sama toisinpäin.
Nykyisin aina enemmän ja enemmän on näitä heikkotahtoisia... ketään ei voi pakottaa innostumaan läskistä
Vierailija kirjoitti:
Ap. Sitten kun olet laihtunut, mies keksii uuden vian sinusta ja meno jatkuu.
Pettäjä pettää aina. Ja uudestaan. (Teko)syitä riittää loputtomasti.
Syön vain nälkääni. Hoikka.
N 38