Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, koska olen lihonut :(

Vierailija
16.01.2021 |

Olen yrittänyt laihduttaa 3 vuotta, mutta aina syöminen voittaa. Ikuinen taistelu, tänäänki meni päivä hyvin, mutta sitten iski himo ja kalorit 5000 tälle päivälle. BMI 38.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain nälkääni. Hoikka.

N 38

Vierailija
2/61 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muuhun niin sitä mä vaan mietin et kuin paljon sä vedät ruokaa ym herkkuja naamaan et saadaan kaloriannokseksi 5000 per päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ylipaino on se ongelma joka monilla meistä on. Pitää vaan taistella odotellessa sitä ihmepilleriä,

Vierailija
4/61 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala muijja ketoilee

Vierailija
5/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin oot vetänyt ton massakauden. Eiks bmi 40 ole jo morbidly obese?

En muuten ihmettele ettei sun silkinpehmeän ihon kosketus saa miehes heijariin eloa.

Vierailija
6/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväksyttaa on miehesi toiminta. Yli 30bmiläisille voi noin tehdä. Se laihdutus alkaa maistumaan, kun mies käy kuksimassa hoikkaa isirintaista blondia niin kauan että BMI on normaali <25. Parempi noin ku7n ero, sillä uutta miestä et saa.

Vierailija
7/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se himon voittaminen on raskain juttu. Voitat sen tänään ja voitat sen huomenna niin sitten jo helpottaa. Syö vaikka pari porkkanaa kun on vaikea hetki.

Ruoan himo on kuin tupakanhimo, se iskee lujaa ja menee pian ohi kun jaksaa sinnitellä. Jokin käsillä tehtävä puuha tai vaikka pieni kävelylenkki auttaa (vaikka tuntuu alkuun hirveän tylsältä vaihtoehdolta!)

Vierailija
8/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama BMI kuin sulla ja en yhtään ihmettele. Ei meidän kokoiset saa seksiä ja ei sillä, että se mua edes haittaisi. Miten sullakaan on enää mitään haluja? Mulla loppui ne heti kun oman kropan vihaaminen alkoi.

N20

Vierailija
9/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyväksyttaa on miehesi toiminta. Yli 30bmiläisille voi noin tehdä. Se laihdutus alkaa maistumaan, kun mies käy kuksimassa hoikkaa isirintaista blondia niin kauan että BMI on normaali <25. Parempi noin ku7n ero, sillä uutta miestä et saa.

Petturimiehen ovesta ulos viskaamalla alenee bmi huimasti, jos ei nyt oma kuitenkaan. Ja auttaa vtutukseen!

Vierailija
10/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
11/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen miehen kanssa oleminen tuskin kohottaa itseluottamustasi. Ja auttaa painon pudottamisessa. Pistä jätkä pihalle ja ala pitää huolta itsestäsi 🤗

Vierailija
12/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen ja hankkisin upean kostokropan. Ammennat vaan vihasta energiaa parempaan syömiseen, liikuntaan ja tarvittaviin hoitoihin.

Vierailija
13/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketokarppaaminen auttaa oikeasti!

Vierailija
14/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt terpiassa? Ehkä kannattaisi käydä ja selvitää miksi syöt yli tarpeen? Monilla taustalla on jotain traumaattista kokemusta tai opittua käytösmallia. Kun tällaiset on selvitetty ja käsitelty niin sen jälkeen laihduttaminen on helpompaa.

Myös parisuhteen käsitys saattaa muuttua kun oppii arvostamaan itseään.

Vierailija
15/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sitten kun olet laihtunut, mies keksii uuden vian sinusta ja meno jatkuu.

Vierailija
16/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menee vieraisiin, se on hänen vikansa, ei vaimon. Jos vaimo syö liikaa, se on hänen tapansa lohduttautua.

Vierailija
17/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Et ole vastuussa miehen käytöksestä, vaan omastasi. Miehesi yrittää kääntää uskottomuutensa sinun syyksi, mutta tekee siinä väärin.

Vierailija
18/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala. Oli pakko laskea. Jotta mun BMI olisi 38, pitäisi mun painaa 105kg. Eli 47(!) kiloa enemmän kuin nyt. En voi edes tajuta, miten paljon löhöämistä, ruoan mättämistä, ylensyöntiä ja vatsakipuja tuo vaatisi. Yök.

Ymmärrän täysin miestäsi. En minäkään haluaisi miestäni jos turpoaisi muodottomaksi ihrakasaksi. Varmasti sama toisinpäin.

Vierailija
19/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin aina enemmän ja enemmän on näitä heikkotahtoisia... ketään ei voi pakottaa innostumaan läskistä

Vierailija
20/61 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sitten kun olet laihtunut, mies keksii uuden vian sinusta ja meno jatkuu.

Pettäjä pettää aina. Ja uudestaan. (Teko)syitä riittää loputtomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan