Olen maailman ainoa ihminen joka ei ole hyvä missään
En osaa soittaa mitään soitinta, vaikka olen soittanut pianoa jo 3v enkä osaa vieläkään.
Olen maailman paskin piirtäjä
Sosiaaliset taidot 0
En edes hyvä missään tietokonepelissä
aika pieituloinen
En ole missään urheilulajissa hyvä
Kommentit (37)
Minulla on samat, mutta sosiaaliset taidot on ehkä 3/10 ja tietokonepelejä osaan pelata, vaikka nykyisin aika harvoin.
En myöskään osaa olla masentunut, vaikka kaikilla mittareilla katsottuna olisi syytä olla (yliopiston keskeyttäminen, yksinolo, parhaillaan työttömyys jne).
No et ole. Suurin osa on keskinkertaisia kaikessa
Sama. Lisäksi mokaan kaiken, mitä yritän. Siis ihan kaiken, se on uskomatonta, en tajua miten se on mahdollista! Kaikki on minulle liian vaikeaa.
Sama. Paitsi että olen soittanut pianoa 20 vuotta. Toivelaulukirjojen helpommat kappaleet sujuu, mutta tekniikka 0/10.
No mulla samat, mutta lisäksi olen huono seksissä.
Ja juuri te olette parhaita yhdessä asiassa. Rakastettavuudessa nimittäin :)
Et ole ainoa. Minäkin just samanlainen luuseri. Mutta ei voi mitään. Herra anto nää kortit ja niillä on pelattava :(
Tsemppiä!
No minä olen aika hyvä lähes kaikessa, mutta en erityisen hyvä missään. Kyllä kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan!
Olet helvetin hyvä yhdyssanoissa. Samaa ei voi nykyään sanoa suuresta osasta suomalaisia.
Olet Vauva-palstan vaatimattomin ihminen. Vaatimattomuus on vahvuutesi. Isoja egoja on riittävästi. Nöyryys on mukavaa.
Olet hyvä keksimään valitusaloituksia. Eli valehtelet aloituksessa.
Älä huoli, meitä aku ankkoja on maapallo täynnä
Vierailija kirjoitti:
No et ole. Suurin osa on keskinkertaisia kaikessa
Ei voi olla. Se on mahdottomuus.
Sincc
Keskellä on vähän ihmisiä ja sitten loput on niitä huonompia tai parempia ..
Niin yksinkertaista se on.
Pelkästään tämä aloitus osoittaa, että olet hyvä monessakin asiassa:
1. Osaat valittaa
2. Osaat kerätä säälipisteitä
3. Osaat leikkiä uniikkia
4. Osaat kirjoittaa kokonaisia lauseita
5. Osaat kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä.
6. Olet hyvä liioittelemaan
Vierailija kirjoitti:
Sama. Lisäksi mokaan kaiken, mitä yritän. Siis ihan kaiken, se on uskomatonta, en tajua miten se on mahdollista! Kaikki on minulle liian vaikeaa.
Yrität tehdä liian vaikeita asioita. Aloita jostakin niin helposta, että varmasti osaat ja siirry sitten vähitellen vaikeampiin juttuihin, kun olet harjoitellut ja saanut onnistumisen kokemuksia niistä helpommista jutuista. Sibeliukans ei syntynyt nuottivihko kädessä eikä Kiira Korpi luistimet jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei opi heti, kaikkea pitää ja voi harjoitella.
jokanen meistä on tavallaan jaska jokunen
😔
Mies aina muistuttaa kuinka surkea oon että ei pääsisi unohtumaan..
Paljonko sait liikunnasta, kuviksesta ja liikunnasta? Ja kuka sua koko ajan haukkuu? Mist oot oppinu ton haukkuvan puhetyylin?
Sori, mutta et ole edes ainutlaatuinen. Minä olen nimittäin yhtä onneton.