Olen maailman ainoa ihminen joka ei ole hyvä missään
En osaa soittaa mitään soitinta, vaikka olen soittanut pianoa jo 3v enkä osaa vieläkään.
Olen maailman paskin piirtäjä
Sosiaaliset taidot 0
En edes hyvä missään tietokonepelissä
aika pieituloinen
En ole missään urheilulajissa hyvä
Kommentit (37)
Mä olen myös tällainen! Oli vaikeaa valita ammattia, kun ei ole lahjakkuutta eikä kiinnostusta mihinkään. Ja myös tosiaan sosiaalisissa taidoissa olen aivan surkea, sellainen omituinen aspergerpiirteinen tyyppi jota joka paikassa joko kiusataan tai vältellään.
Miksi jatkat tuota haukkumista? Haluatko masentua? Jos et oo hyvä missään taidossa niin voit opetella ja jos et opi niin ei se sun vika sitten ole.
Ei kannata olla lahjakkaiden kaveri kun ne ei ymmärrä miten joku voi olla lahjaton ja kiusaa.
Joka luokassa tälläinen on ja sitä varmasti kiusataan.
Et ole ainoa, minä olen myös. Mutta se ei haittaa niin paljoin kuin se, että mun lapsetkaan ei ole hyviä missään.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa, minä olen myös. Mutta se ei haittaa niin paljoin kuin se, että mun lapsetkaan ei ole hyviä missään.
Kyllähän se haittaa jos ei työllisty sen takia eikä saa kavereita tai löydä parisuhdetta ja kaikki vaan kiusaa.
Sama täällä, mitään koulutusta ei ole peruskoulun lisäksi, olen laiska, tyhmä ja masentunut. Enkä osaa oikeasti yhtään mitään. Minusta ei ikinä tule mitään.
Olisi hyvä kyllä löytää niitä vahvuuksia mutta harvempi kehuu..
Itselläni silti on kyllä ammatti ja työ. Vaikeasti taistelin itselleni datanomin tutkinnon ja olen koodarina töissä. Olen lahjattomuuden takia aika huono koodari, mutta tähän asti ainakin on töitä riittänyt. Kun olen sentään tunnollinen ja ahkera, ja ainahan niitä on tylsiä rutiinihommia joita ei gurut halua tehdä .
Miestä, lapsia tai ihmissuhteita yleensä ei ole.
- 22
Oot varmaan hyvä kyökkipiika - pysy niissä hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mitään koulutusta ei ole peruskoulun lisäksi, olen laiska, tyhmä ja masentunut. Enkä osaa oikeasti yhtään mitään. Minusta ei ikinä tule mitään.
Sulle varmaan noin puhuttu..
Et todellakaan ole ainoa. Siitä on mm. tämä palsta todisteena.
No mä olen äärimmäisen epämusikaalinen, kaikessa muussa keskinkertainen. Mutta pärjään silti, kun kovasti yritän. Olen ahkera yrittämään.
Minä olen teihin kaikkiin verrattuna triljoona kertaa huonompi kaikessa mahdollisessa.
Eihän se haukkuja oo oikeassa..