Olen ihastunut yhteen hiljaiseen, minua nuorempaan "kilttis"mieheen, joka ei puhu mitään
Miten voisin luoda keskusteluyhteyden. Jos sanon hänelle jotain, vastaa niin hiljaa etten kuule vastausta ja sit minä huudan vaan "Mitä??? Mitää? Ai mitä voitko toistaa, mulla on huono kuulo?" Tää poika on minua varmaan joku 8 vuotta nuorempi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten huomannut että tuolla ujolla kilttiksellä kenestä tykkään , on aika iso varustus (olen joskus housujen läpi vahingossa vilkaissut) .
Olen aina luullut että ne joilla on iso, ei olisi ikinä ujoja naisten kanssa.
Olet housujen läpi vahingossa vilkaissut?:D Miten se tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten huomannut että tuolla ujolla kilttiksellä kenestä tykkään , on aika iso varustus (olen joskus housujen läpi vahingossa vilkaissut) .
Ei kai sen koko luonteeseen vaikuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niin, että tyypillä on ollut löysät housut ja varustus on näkynyt/pullottanut niiden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niin, että tyypillä on ollut löysät housut ja varustus on näkynyt/pullottanut niiden läpi.
Sillä on pullottanut seurassasi? Se mies on selvää kauraa, otat vaan korvasta kiinni ja viet lähimpään komeroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ujo on tykännyt AP:sta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pullottanut seurassasi? Se mies on selvää kauraa, otat vaan korvasta kiinni ja viet lähimpään komeroon.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Son homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullin käyryyden hyvät ja huonot puolet
Millaisia kokemuksia ja mihin suuntaan käyristä? Mikä toimii ja missä asennossa? Millaista on paras ottaa suihin jne. Kertokaa kokemuksia!
Anteeks mitä?
On joko trolli tai postasi vahingossa väärään ketjuun.
Kuulostaa nyt siltä, ettet välttämättä saa kovin helpolla minkäänlaista keskusteluyhteyttä tähän poikaan. Jotkut ovat syystä tai toisesta sosiaalisesti niin jäässä, etteivät kykene normaaliin keskusteluun vähänkään vieraamman ihmisen kanssa. Minulla oli kerran lukiossa useilla samoilla kursseilla tällainen ihminen. En ollut hänestä romanttisesti kiinnostunut mutta olisin muuten ollut kiinnostunut tutustumaan häneen kaverina. Puolen vuoden jälkeen päätin jättää asian sikseen, koska hän meni vielä siinä vaiheessa joka kerta aivan puihin, kun juttelin hänelle. Jos hän vastasi, niin puhui hädin tuskin kuuluvalla äänellä ja korkeintaan yhden lauseen verran.
Ehkä sinun on parempi jättää hänet nyt rauhaan ja katsoa, ottaako itse sinuun kontaktia. Voi olla, ettei hän edes ole kiinnostunut tutustumaan sinuun tai sitten hänellä tosiaan on joitain vuorovaikutusongelmia, joiden kanssa ei seurustelua välttämättä kannata edes kokeilla. Myös ikäeronne voi ahdistaa häntä, etenkin, jos hän on kovin nuori.
Kun toi keskustelu teillä on noinkin hankalaa, niin mihin oikein ihastunut? Voihan käydä niinki ett into lopahtaa kun ymmärrät sitä :D mutta varsinaiseen kyssäriin: kannattaa ehkä kertoa sille ett sua on muuten mahoton ymmärtää mutt haluaisin kuitenki jutella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullin käyryyden hyvät ja huonot puolet
Millaisia kokemuksia ja mihin suuntaan käyristä? Mikä toimii ja missä asennossa? Millaista on paras ottaa suihin jne. Kertokaa kokemuksia!
Anteeks mitä?
On joko trolli tai postasi vahingossa väärään ketjuun.
Kuulostaa nyt siltä, ettet välttämättä saa kovin helpolla minkäänlaista keskusteluyhteyttä tähän poikaan. Jotkut ovat syystä tai toisesta sosiaalisesti niin jäässä, etteivät kykene normaaliin keskusteluun vähänkään vieraamman ihmisen kanssa. Minulla oli kerran lukiossa useilla samoilla kursseilla tällainen ihminen. En ollut hänestä romanttisesti kiinnostunut mutta olisin muuten ollut kiinnostunut tutustumaan häneen kaverina. Puolen vuoden jälkeen päätin jättää asian sikseen, koska hän meni vielä siinä vaiheessa joka kerta aivan puihin, kun juttelin hänelle. Jos hän vastasi, niin puhui hädin tuskin kuuluvalla äänellä ja korkeintaan yhden lauseen verran.
Ehkä sinun on parempi jättää hänet nyt rauhaan ja katsoa, ottaako itse sinuun kontaktia. Voi olla, ettei hän edes ole kiinnostunut tutustumaan sinuun tai sitten hänellä tosiaan on joitain vuorovaikutusongelmia, joiden kanssa ei seurustelua välttämättä kannata edes kokeilla. Myös ikäeronne voi ahdistaa häntä, etenkin, jos hän on kovin nuori.
No en nyt ole ajatellut mitenkään mennä "iskemään" mutta aion jatkaa silloin tällöin tavallista juttelua, jos siitä vaikka jossain vaiheesssa tulisikin normaalia hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Kun toi keskustelu teillä on noinkin hankalaa, niin mihin oikein ihastunut? Voihan käydä niinki ett into lopahtaa kun ymmärrät sitä :D mutta varsinaiseen kyssäriin: kannattaa ehkä kertoa sille ett sua on muuten mahoton ymmärtää mutt haluaisin kuitenki jutella :D
Voihan sitä ihastua käytökseen, olemukseen, kilttiyteen jne. Ulkonäköön ihastuu moni, mutta itse en niin piittaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen koko luonteeseen vaikuta...
En tiedä aiheesta tilastoja mutta oman kokemukseni mukaan kaikki keillä on ollut normaalia isompi, on myös käyttäytynt itsevarmemmin ja ollut aika leidies maneja.
Nämä ujot ja "kilttis" miehet eivät tajuakaan kuinka monelle kullinhimoiselle munahaukalle he kelpaisivatkaan, jos vaan kelpuuttaisi ihan vähän itseään vanhemman ja pari kiloa ylipainoisen. Mutta ei, ainoastaan se täydellinen IG pimu kelpaisi :(
Minunkin työpaikalla on ihana ujo mies. En saa mitään kontaktia häneen. Jos jotain yritän jutella, en saa selvää mitä hän sanoo, kuuluu vaan hiljaista muminaa. Enkä voi vaan kimppuun käydä. Tekis mieli kyllä..
Meidän firma ei edes järjestä mitään juhlia, että alkoholin voimin voisi sekin tyyppi vähän avautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä ihastua käytökseen, olemukseen, kilttiyteen jne. Ulkonäköön ihastuu moni, mutta itse en niin piittaa siitä.
Juu, onhan näitä. Itelle vaa niin kaukanen ajatus ihastua ennen ku on juteltu pidempää ni yritin hakea valaistusta ett mikä siinä sytytti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, onhan näitä. Itelle vaa niin kaukanen ajatus ihastua ennen ku on juteltu pidempää ni yritin hakea valaistusta ett mikä siinä sytytti :D
No mun mielestä ujous on söpöä. Harmi vaan kun ei niitä ujoja miehiä saa mitenkään jallitettua. Ei ainakaan tällainen tylsä tavisnainen. Varmaan jos olisin joku hottis niin vois onnistuakin. Tai sitten se tyyppi menisi ihan paniikkiin...? Jos kerran jopa muakin ujostelee. Olen ollut useaan ujoon mieheen ihastunut aiemminkin, ketään en ole saanut. Kun en voi väkisinkään ottaa. Mua ällöttää sellaiset itsevarmat keikarit. Ujot tyypit on niin ihanan aidon oloisia, mutta hitto ne on vaikeita! En tiedä mistä tää viehtymys mulla johtuu, mutta ainakin oma isäni on melko ujo, joten ehkä se tulee sieltä?
Kilttikset ei oikeasti halua naista. On mukavempaa lillua itsesäälissä ja u l i s t a netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä ujous on söpöä. Harmi vaan kun ei niitä ujoja miehiä saa mitenkään jallitettua. Ei ainakaan tällainen tylsä tavisnainen. Varmaan jos olisin joku hottis niin vois onnistuakin. Tai sitten se tyyppi menisi ihan paniikkiin...? Jos kerran jopa muakin ujostelee. Olen ollut useaan ujoon mieheen ihastunut aiemminkin, ketään en ole saanut. Kun en voi väkisinkään ottaa. Mua ällöttää sellaiset itsevarmat keikarit. Ujot tyypit on niin ihanan aidon oloisia, mutta hitto ne on vaikeita! En tiedä mistä tää viehtymys mulla johtuu, mutta ainakin oma isäni on melko ujo, joten ehkä se tulee sieltä?
Ujot miehet tarvitsevat selkeän aloitteen, joko suullisesti kysyt että haluaisitko lähteä vapaa-ajalla x tai tekstarilla sama.