Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut yhteen hiljaiseen, minua nuorempaan "kilttis"mieheen, joka ei puhu mitään

Vierailija
16.01.2021 |

Miten voisin luoda keskusteluyhteyden. Jos sanon hänelle jotain, vastaa niin hiljaa etten kuule vastausta ja sit minä huudan vaan "Mitä??? Mitää? Ai mitä voitko toistaa, mulla on huono kuulo?" Tää poika on minua varmaan joku 8 vuotta nuorempi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ujot ja "kilttis" miehet eivät tajuakaan kuinka monelle kullinhimoiselle munahaukalle he kelpaisivatkaan, jos vaan kelpuuttaisi ihan vähän itseään vanhemman ja pari kiloa ylipainoisen. Mutta ei, ainoastaan se täydellinen IG pimu kelpaisi :( 

Miksi miehen pitäisi tyytyä vanhempaan naiseen?

Naisethan aina väittävät että ei saa tyytyä ja nyt kehotat tyytymään.

Vierailija
22/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän kirjoitti se joku nainen, jolla oli puhumaton, mykkä mies joka vaan ilmestyi sen divaanille katsomaan televisiota. Ehkä voit kysyä siltä vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ujot ja "kilttis" miehet eivät tajuakaan kuinka monelle kullinhimoiselle munahaukalle he kelpaisivatkaan, jos vaan kelpuuttaisi ihan vähän itseään vanhemman ja pari kiloa ylipainoisen. Mutta ei, ainoastaan se täydellinen IG pimu kelpaisi :( 

Onko se aina tyytymistä? Jotkut tykkää vanhemmista puumista. 

Vierailija
24/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kukaan tykkää, mutta reikä kuin reikä mielellä niitä moni poraa..

Vierailija
25/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun toi keskustelu teillä on noinkin hankalaa, niin mihin oikein ihastunut? Voihan käydä niinki ett into lopahtaa kun ymmärrät sitä :D mutta varsinaiseen kyssäriin: kannattaa ehkä kertoa sille ett sua on muuten mahoton ymmärtää mutt haluaisin kuitenki jutella :D

Voihan sitä ihastua käytökseen, olemukseen, kilttiyteen jne. Ulkonäköön ihastuu moni, mutta itse en niin piittaa siitä. 

Juu, onhan näitä. Itelle vaa niin kaukanen ajatus ihastua ennen ku on juteltu pidempää ni yritin hakea valaistusta ett mikä siinä sytytti :D

No mun mielestä ujous on söpöä. Harmi vaan kun ei niitä ujoja miehiä saa mitenkään jallitettua. Ei ainakaan tällainen tylsä tavisnainen. Varmaan jos olisin joku hottis niin vois onnistuakin. Tai sitten se tyyppi menisi ihan paniikkiin...? Jos kerran jopa muakin ujostelee. Olen ollut useaan ujoon mieheen ihastunut aiemminkin, ketään en ole saanut. Kun en voi väkisinkään ottaa. Mua ällöttää sellaiset itsevarmat keikarit. Ujot tyypit on niin ihanan aidon oloisia, mutta hitto ne on vaikeita! En tiedä mistä tää viehtymys mulla johtuu, mutta ainakin oma isäni on melko ujo, joten ehkä se tulee sieltä?

Ujot miehet tarvitsevat selkeän aloitteen, joko suullisesti kysyt että haluaisitko lähteä vapaa-ajalla x tai tekstarilla sama.

En mä ainakaan uskalla pyytää ulos, jos toinen ei osoita minkäänlaista kiinnostusta eikä oikein suostu ees juttelemaan. Varsinkin kun on työpaikasta kyse, niin olisi tosi noloa mennä vaan kysymään ulos ja saada rukkaset. Jos nyt vähän ees näyttäis vihreää valoa. Ennemminkin tulee sellainen olo, että se vaan ärsyyntyy kun tuun jotain höpisemään. Ujoudessa on se hankaluus, että se on niin helppoa sekoittaa ylimielisyyteen. En voi yhtään tietää tykkääkö hän edes siitä, että puhun hänelle. Tuntuu, että pitää mua vaan friikkinä ja ärsyttävänä. Ja sitten sitä vaan luovuttaa lopulta.

Vierailija
26/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kukaan tykkää, mutta reikä kuin reikä mielellä niitä moni poraa..

Eikös miehillä pitänyt olla vaihteleva maku naisten suhteen? Näin aina väitetään. Sitten totuus on kuitenkin että tosiasiassa vain nuoret ja laihat kiinnostaa kaikkia, muihin tyydytään reiän takia.