Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästin aina itseäni sille oikealle

Vierailija
16.01.2021 |

Olen miespuolinen neitsyt ja teinistä asti päätin että säästän ekan kerran sille oikealle. Vuosia ja vuosia sinnittelin, kävin treffeillä ja lopetin aina siihen jos tuntui ettei tämä ole vaimomatskua.
Nyt kuitenkin tajusin, ettei kukaan nainen tee samoin. Ei kukaan säästä itseään.

Aina kun luen ketjuja netissä, naisilla tuntuu olevan lukemattomia seksikumppaneita. Kukaan ei ole enää sen kanssa jolle antoi neitsyytensä. Masentaa käydä netissä, kun nettikeskustelut on jatkuva muistutus siitä, että kaikilla muilla on aktiivinen seksielämä.
Lievästi psykedeelinen ja ahdistava fiilis tajuta, että jäin yksin tämän ajatuksen kanssa. Jos ikinä saan naisen, se tulee olemaan joku joka on harrastanut kasuaalia seksiä säännöllisesti koko elämänsä, samaan aikaan kun itse kieltäydyin siitä vuosikaudet.

Miten pystyn diilata tämän kanssa? Toinen juttu on se, että ihmiset eivät arvosta sitä miten paljon olen kärsinyt täysin seksittömästä ja parisuhteettomasta elämästä. Toisaalta sanotte että seksi on ihmisen perustarve, mutta kun sanon että olen ollut 30 vuotta ilman, sanotte ettei se ole niin paha. Voin sanoa että kyllä tää tuntuu jo kehossa ja mielessä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 - neitsyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa katselisit naista syvästi uskonnollisten yhteisöistä? Sieltä voi löytyä.

Haluavat miehen joka jakaa syvästi uskonnollisen maailmankatsomuksen. Jos asia on näin, niin mikäs siinä.

varmaan noissa porukoissa on paljon jotka feikkaavat uskossaan ja hakevat vain tiettyjä etuja, joita siinä saa. Ei kun sinne vaan. Jäsenmaksut on tietysti miinus.

Vierailija
22/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedoinisti kirjoitti:

Ihmisen elämä on juuri niin kurjaa kuin millaiseksi sen tekee. En ole koskaan ymmärtänyt tavallasi ajattelevia ihmisiä, onpa kyse sitten seksistä tai jostain muusta. Ellei se oikeamielisyyden illuusio sitten vedä vertoja sen tavoittelemisesta aiheutuvalle kärsimyksille.

Kyllä sen voi ymmärtää jos haluaa ymmärtää. Esim. hedonismi eli nautinnon maksimointi ei todellakaan ole aukoton ja ongelmaton elämäntapa.

Periaatteessa joka kerta kun harrastat seksiä, olet potentiaalisesti vastuussa uuden ihmiselämän alkamisesta. Voit tietty heittää tähän että onhan ehkäisy olemassa, mutta seksi on toisaalta olemassa pelkästään sitä varten että vauvoja syntyy. Se on aina mahdollisuus, ja tuskin jokainen maailman lapsista on syntynyt tarkoituksella.

Jos saa jonkun vahingossa raskaaksi ja lapselle tulee tän takia huono elämä (tai tämä abortoidaan); se on sit omalla vastuulla kun meni himot edellä puuhun.

AP:n kaltaiset ihmiset tiedostavat tämän jatkuvasti eivätkä pysty koskaan antautumaan haluilleen ennenkö ovat tyyliin naimisissa ja täysin varmoja että lapsi kasvaa hyvissä olosuhteissa.

Sama pätee kaikkeen muuhunkin, koska elämä on ihmisen vaarallisinta aikaa. Kun lähtee ulos, voi jäädä auton alle. Jos ei lähde, voi saada sydärin sohvalla tai tukehtua pullaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin olen tehnyt ja näin jatkuu... ei vaan yhtään nappaa panna jos en sen miehen kanssa pidemmän päälle kuitenkaan ole eikä se välitä minusta aidosti.

N24

Vierailija
24/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin olen tehnyt ja näin jatkuu... ei vaan yhtään nappaa panna jos en sen miehen kanssa pidemmän päälle kuitenkaan ole eikä se välitä minusta aidosti.

N24

Kun "itsensä säästäminen" on helppoa, se kertoo jotain ihmisen seksuaalisuudesta. Parisuhteessa on sitten lyhyt kanivaihe ja sitten alkaa pitkä, vähäseksinen kausi, kunnes seksi loppuu kokonaan. 

Vierailija
25/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaan on se, ettet voi mitenkään olla varma että se ihminen on just se oikea. Hän voi tuntua siltä, mutta seksin jälkeen et välttämättä enää koskaan kuule hänestä. Tai jos kuulet, voi olla että kuukauden tai vuoden päästä hän ei enää haluakaan jatkaa.

Ihmissuhteet ovat aika ennalta-arvaamattomia eikä kaikki aina mene niin kuin on unelmoinut.

Vierailija
26/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Kun "itsensä säästäminen" on helppoa, se kertoo jotain ihmisen seksuaalisuudesta. Parisuhteessa on sitten lyhyt kanivaihe ja sitten alkaa pitkä, vähäseksinen kausi, kunnes seksi loppuu kokonaan. 

Mikähän tarve oli tälläinenkin analysointi tehdä? Etpä sinä tiedä minun seksuaalisuudestani kyllä yhtään mitään...

Helppoa siinä mielessä että ei ne miehet tule ovelle kolkuttelemaan ja ehdottamaan panemista kuitenkaan.

Vierailija
27/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Mikähän tarve oli tälläinenkin analysointi tehdä? Etpä sinä tiedä minun seksuaalisuudestani kyllä yhtään mitään...

Helppoa siinä mielessä että ei ne miehet tule ovelle kolkuttelemaan ja ehdottamaan panemista kuitenkaan.

Alhainen libido ja mahdollisuuksien puute on kaksi eri asiaa.

Vierailija
28/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei ole kumpaakaan, joten...

Vierailija
29/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei kaikkia irtoseksi kiinnosta eifvätkä kaikki löydä kumppania. Ikävää, mutta niin se vain on. Väkisin ei itseään kuitenkaan kannata alkaa muuttamaan, ts. hampaat irvessä panna vastenmielisiä ihmisiä tai seurustella jonkun kanssa vain seksin takia.

Vierailija
30/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Sitten sinulla on jotain moraalisia estoja tai et vain viitsi tehdä asian eteen mitään. Toki aina on helpompaa valittaa kuin pistää itsensä likoon.

Vierailija
31/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Eikä kerro vaan siitä, ettei ole kohdannut sopivaa ihmistä. Kun sellaisen sitten kohtaa, ei se säästäminen enää olekaan niin helppoa.

Vierailija
32/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Sitten sinulla on jotain moraalisia estoja tai et vain viitsi tehdä asian eteen mitään. Toki aina on helpompaa valittaa kuin pistää itsensä likoon.

Mitä ihmettä :D Ei asialle tarvitse tehdä mitään enkä ole valittanut kyllä yhtään mitään. Vastasin vain aloitukseen omasta puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi