Säästin aina itseäni sille oikealle
Olen miespuolinen neitsyt ja teinistä asti päätin että säästän ekan kerran sille oikealle. Vuosia ja vuosia sinnittelin, kävin treffeillä ja lopetin aina siihen jos tuntui ettei tämä ole vaimomatskua.
Nyt kuitenkin tajusin, ettei kukaan nainen tee samoin. Ei kukaan säästä itseään.
Aina kun luen ketjuja netissä, naisilla tuntuu olevan lukemattomia seksikumppaneita. Kukaan ei ole enää sen kanssa jolle antoi neitsyytensä. Masentaa käydä netissä, kun nettikeskustelut on jatkuva muistutus siitä, että kaikilla muilla on aktiivinen seksielämä.
Lievästi psykedeelinen ja ahdistava fiilis tajuta, että jäin yksin tämän ajatuksen kanssa. Jos ikinä saan naisen, se tulee olemaan joku joka on harrastanut kasuaalia seksiä säännöllisesti koko elämänsä, samaan aikaan kun itse kieltäydyin siitä vuosikaudet.
Miten pystyn diilata tämän kanssa? Toinen juttu on se, että ihmiset eivät arvosta sitä miten paljon olen kärsinyt täysin seksittömästä ja parisuhteettomasta elämästä. Toisaalta sanotte että seksi on ihmisen perustarve, mutta kun sanon että olen ollut 30 vuotta ilman, sanotte ettei se ole niin paha. Voin sanoa että kyllä tää tuntuu jo kehossa ja mielessä.
Kommentit (32)
No minä kyllä arvostan pidättäytymistäsi. Hienosti ja kunnioitettavasti olet elänyt. Sinulle sopisi nainen, joka on elänyt samoin. Sinulla ei ole mitään hävettävää. Toivon, että löydät sen oikean.
No, jos ei löydy ketään, niin sitten ei. Ei kannata ainakaan heittää sitä hukkaan käymällä huorissa.
Pysyypähän puhtaana loppuun saakka. Ei tarvitse kantaa huolta taudeista tai vahinkolapsista. Koita nähdä ne hyvätkin puolet. Olen aina ihaillut munkkeja ja rautaista itsehillintää.
-samassa tilanteessa oleva
Vierailija kirjoitti:
Jospa katselisit naista syvästi uskonnollisten yhteisöistä? Sieltä voi löytyä.
Haluavat miehen joka jakaa syvästi uskonnollisen maailmankatsomuksen. Jos asia on näin, niin mikäs siinä.
Hirveä tilanne sinulla, toivottavasti löydät mukavan naisen ja pian.
N35 - neitsyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat miehen joka jakaa syvästi uskonnollisen maailmankatsomuksen. Jos asia on näin, niin mikäs siinä.
Nimenomaan, ateistina aika vaikea hakea kumppania uskovaisista. Jos taas ap uskovainen, sitten onnistuu.
Ihmisen elämä on juuri niin kurjaa kuin millaiseksi sen tekee. En ole koskaan ymmärtänyt tavallasi ajattelevia ihmisiä, onpa kyse sitten seksistä tai jostain muusta. Ellei se oikeamielisyyden illuusio sitten vedä vertoja sen tavoittelemisesta aiheutuvalle kärsimyksille.
Minä säästin itseäni, mutta ei kukaan ollut kiinnostunut minusta tai yritti vaan pyrkiä pöksyihini. Sitten huomasin yhtäkkiä olevani liian vanha ja tottunut yksin oloon. Toisaalta olenpahan pysynyt puhtoisena, edes herpestä minulla ei ole.
Tiedän kyllä monta naista joilla ei ole ollut muita miehiä kuin se oma aviomies, että kyllä sellaisiakin on olemassa.
Siis muitakin kuin uskovaiset.
Hedoinisti kirjoitti:
Ihmisen elämä on juuri niin kurjaa kuin millaiseksi sen tekee. En ole koskaan ymmärtänyt tavallasi ajattelevia ihmisiä, onpa kyse sitten seksistä tai jostain muusta. Ellei se oikeamielisyyden illuusio sitten vedä vertoja sen tavoittelemisesta aiheutuvalle kärsimyksille.
Kyllä sen voi ymmärtää jos haluaa ymmärtää. Esim. hedonismi eli nautinnon maksimointi ei todellakaan ole aukoton ja ongelmaton elämäntapa.
Periaatteessa joka kerta kun harrastat seksiä, olet potentiaalisesti vastuussa uuden ihmiselämän alkamisesta. Voit tietty heittää tähän että onhan ehkäisy olemassa, mutta seksi on toisaalta olemassa pelkästään sitä varten että vauvoja syntyy. Se on aina mahdollisuus, ja tuskin jokainen maailman lapsista on syntynyt tarkoituksella.
Jos saa jonkun vahingossa raskaaksi ja lapselle tulee tän takia huono elämä (tai tämä abortoidaan); se on sit omalla vastuulla kun meni himot edellä puuhun.
AP:n kaltaiset ihmiset tiedostavat tämän jatkuvasti eivätkä pysty koskaan antautumaan haluilleen ennenkö ovat tyyliin naimisissa ja täysin varmoja että lapsi kasvaa hyvissä olosuhteissa.
"Jos ikinä saan naisen, se tulee olemaan joku joka on harrastanut kasuaalia seksiä säännöllisesti koko elämänsä, samaan aikaan kun itse kieltäydyin siitä vuosikaudet."
Ei kaikki harrasta seksiä säännöllisesti, voi olla pitkiäkin taukoja.
Samoin täällä. Olen ollut pitkään valikoiva, tosin joitain yhden yön juttuja. Pelaaminen ja suhteilu ympäriinsä ei ole mun juttu.
Nyt olen koittanut muuttua, suhtautua asiaan rennommin. Ikää alkaa olla jo, ja en enää keksi, kenelle säästän itseäni. Sillä ei ole kai mitään väliä.
Ymmärrän tuskasi. Elämme tällä hetkellä erittäin monisuhdevastaista aikaa. Ei ole kuin 40-50 vuotta siitä, kun suurin osa naisvastaajistakin sanoi, että ei ikinä voisi sitoa kumppaniaan niin, että hänellä ei saisi olla muita seksisuhteita. Nyt seksiä pidetään sekä täysin turhana että kuitenkin niin tärkeänä, että ennätysmäärä sekä naisia että miehiä sanoo, että ei saa käydä vieraissa ja asia herättää lähinnä vain negatiivisia tunteita.
Paljonko on jo säästössä? 120 kg?
Voi ap, ymmärrän ja toisaalta otan osaa. Ehkä tosiaan nuo syvästi uskonnolliset piirit ovat vaihtoehtosi.
Aika moni ei ole sen ekan kumppaninsa kanssa, koska se suhde ei sitten kestänytkään, vaikka oli ajateltu pysyväksi. Se ei silti tarkoita sitä, että harrastetaan sitoutumatonta seksiä ilman aikomustakaan sitoutua. Tällä tavalla niitä kumppaneita voi sitten kertyä enemmän kuin yksi, mutta ei kuitenkaan lukemattomia. Tässä mielessä ajattelet aika mustavalkoisesti.
Jos kuitenkin sinulle on tärkeää, että edeltäviä kumppaneita ei ole yhtään, liity johonkin uskonnolliseen yhteisöön. Olet jo saanutkin hyviä neuvoja. Missään muissa piireissä ei juurikaan ole tarjolla miehiä, jotka ovat aivan oikeasti valmiita odottamaan avioliittoon. Siksi siellä ovat myös etsimäsi naiset.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ikinä saan naisen, se tulee olemaan joku joka on harrastanut kasuaalia seksiä säännöllisesti koko elämänsä, samaan aikaan kun itse kieltäydyin siitä vuosikaudet."
Ei kaikki harrasta seksiä säännöllisesti, voi olla pitkiäkin taukoja.
Joo, antaa vähän sellaisen kuvan tuo alkuperäinen kommentoija, että naiset ovat nymfomaaneja.. Ja se kertoo mielestäni ajattelun kapeutumisesta.
No, se nyt on ollut sinun oma valintasi säästää itseäsi. Et voi oikein syyllistää muita siitä, että he ovat eläneet kuten he ovat eläneet.
Hyvä kirjoitti:
Sinulle sopisi nainen, joka on elänyt samoin. Sinulla ei ole mitään hävettävää. Toivon, että löydät sen oikean.
komppaan tätä. Sulle sopisi kumppani, jolla on samanlainen arvomaailma kuin sulla. Ne naiset, joilla on ollut nuorena "normaali" seksielämä (tarkoitan tässä nyt heitä, jotka ovat harrastaneet seksiä ennen avioliittoa) eivät luultavasti seuraasi hakeudu. He pitävät seksitöntä historiaasi kummallisena tai jopa friikkinä. Heitä kokemattomuutesi ei viehätä. Jännää muuten, että miehet pitävät naisen kokemattomuutta tai ainakin vähäistä seksikumppanien määrää hyvänä asiana, mutta naiset usein haluavat miehen olevan ainakin jonkinverran kokenut. Pukkia tai pleijeriä naiset eivät kuitenkaan huoli. Sinun kohdallasi varmaankin pätee sanonta, jonka mukaan samankaltaiset lapset leikkivät parhaiten yhdessä.
Älä ap muserru. Jos tietäisit kuinka vähän suomalaisissa parisuhteissa seksiä yleisesti ottaen harrastetaan. Jos tuo alunperin johtui naisen puutteesta, niin onhan noita maksullisia seuralaisia olemassa.
Voin sanoa, että itse harrastin ekan kerran seksiä 30-vuotiaana ja samana vuonna useamman kanssa. Nyt kuitenkin en edes tiedä haluanko suhdetta ja seksikään ei niin kauheesti jaksa kiinnostaa.