Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen yliampuva "makkarin maustaminen": kynttilöitä, vartaloöljyjä, musiikkia, jatkuvaa katsekontaktia, lepertelyä, loputonta esileikkiä???

Marjaana -77
16.01.2021 |

Tuntuu ettei miehellä menee välillä täysin överiksi. Ehkä hän kuvittelee, että kaikki naiset syttyvät moisesta yliromanttisesta teatraalisuudesta? Mutta pikemminkin tuntuu, että hän itse janoaa tällaista. Monta kertaa tekisi mieleni nauraa ääneen ja todeta "että siis mitä?" Ehkä halumme ja tarpeemme eivät vain kohtaa, koska itse tykkään rajummasta, suoraviivaisemmasta ja, hmm, alfauroudesta kielivästä menosta. Ei meinaa pokka pitää, kun on aika ottaa katsekontakti lähetyssaarnaajassa kliimaksin hetkellä. :D

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tänne. Oon kyllästynyt luolamiehiin

Vierailija
62/72 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Toivottavasti tätä keskusteluu ei poisteta. Auttaa nimittäin kummasti pysyy eros naisist, ku lukee näitä kommentteja. :) Ku näköjää tyyliin kaikille tuo on ongelma.

Baltialainen, venäläinen ja kiinalainen nainen tykkää. Tykkäävät samalla tavoin 🤑 miehestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee kohta henkisesti rikki ja sä tuut hulluksi. Joko löydätte kompromissin tai erootte. Kysy ensikerralla onhan tuleva pano "alfa"

Vierailija
64/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö,tekin Tabermannin runoista?

Vierailija
65/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se S. Freud joskus sanoikaan, hän ei pitkän uransa aikana ollut pystynyt selvittämään MITÄ NAINEN HALUAA.

Ja oon itsekin nainen :o :D

Vierailija
66/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se S. Freud joskus sanoikaan, hän ei pitkän uransa aikana ollut pystynyt selvittämään MITÄ NAINEN HALUAA.

Ja oon itsekin nainen :o :D

Rehellisesti 18-26v. mulle kelpasi jyskytys. 26+ halusin jotain syvällisempää.

Vierailija
67/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran miehet tekevät kaiken väärin.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
68/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on aina sama kuvio ja päämäärä selvä, alkaisihan se ahdistaa

Kun on erilaisia fiiliksiä, joskus tahtoo hellän halin ja käydä pitkän päivän päätteeksi nukkumaan... silloin kun haistaisi tutun kynttilän ja hierontaöljyn tuoksun makuuhuoneesta ja tietäisi että edessä on pitkä ja harkittu sessio, pakenisin vaikka puumajaan nukkumaan

Silloin tällöin ja vähemmän suorin elkein olisi aika ihana mut en tahtoisi syödä maailman parasta ravintola-ateriaakaan pitkän kaavan mukaan joka viikko. Vaihtelu virkistää!

Auttaako se että teet itse aloitteita vaihteleviin hellyydenosoituksiin, ei aina ns maaliin asti vaan pientä leikkisää ja sitä taas toisella kertaa kuten sinä haluat ohjata session?

Ota ohjat kun siltä tuntuu, nyt mies ehkä kokee että hänellä on koko vetovastuu ja keinot loppu...

Vierailija
69/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla hellempi ja repii kostoksi kynsillä selän verille. Voisitko olla rajumpi ja murjottaa.

Nainen,ota siitä selvää.

Vierailija
70/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kunnon elukka-akat vauhdissa...

Kyllä romanttinen mies on ihana!

Vierailija
71/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset