Miehen yliampuva "makkarin maustaminen": kynttilöitä, vartaloöljyjä, musiikkia, jatkuvaa katsekontaktia, lepertelyä, loputonta esileikkiä???
Tuntuu ettei miehellä menee välillä täysin överiksi. Ehkä hän kuvittelee, että kaikki naiset syttyvät moisesta yliromanttisesta teatraalisuudesta? Mutta pikemminkin tuntuu, että hän itse janoaa tällaista. Monta kertaa tekisi mieleni nauraa ääneen ja todeta "että siis mitä?" Ehkä halumme ja tarpeemme eivät vain kohtaa, koska itse tykkään rajummasta, suoraviivaisemmasta ja, hmm, alfauroudesta kielivästä menosta. Ei meinaa pokka pitää, kun on aika ottaa katsekontakti lähetyssaarnaajassa kliimaksin hetkellä. :D
Kommentit (72)
Ällöttävää ja naurettavaa. Mistä helvatan oppaista se tuommoisia opetellut?
No mies on lukenut ja kuullut, että "naiset tarvitsevat lämmittelyä" ja se on jäänyt hänelle vain mieleen, eikä ymmärrä että naisia on erilaisia. Minusta teet virheen kun et kerro hänelle mitä haluat. Ala tehdä aloitteita ihan "väärissä ja epäromanttisissa paikoissa ja tilanteissa". Kun olette hikisiä, sotkuvaatteissa, keittiössä ym. Kerro, että haluat x ja y tavalla q ja r.
Tämä on vähän sama tilanne kuin se et jotkut miehet luulevat orgasmin olevan kaikille naisille hirveän vaikea ja pitkää operaatiota vaativa homma, johon tarvitaan x ja y toimenpiteet. Sitten kun vastaan tulee nainen, joka sanoo että nyt *** seuraavat 3 minuuttia ja saa siitä, hän on ymmällään. Sillä kaikki naisethan..?
Yllättävä ketju. Minä tykkään tuollaisesta miehestä. Eksäni kanssa oli vapaina viikonloppuina usein romanttista seksiä pitkän kaavan mukaan kynttilän valossa. Meillä se hieronta ja öljyt olivat osa esileikkiä (joskus myös leluja siinä) ja johti k''maiseen seksiin. Arkena taas seksiä ilman sen kummempia leikkejä. Täällä oli joku ketju, jossa mies oli unohtanut sammuttaa kynttilät nukkumaan mennessä, osa väitti sitkeesti ettei miehet kynttilöitä sytytä :D Myös tätä edellinen tapailumies sytytti aina kynttilät kun tulin kylään, mutta hän ei halunnut koskaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehellä on sellaiset nahkaiset soljelliset barokkikengät jalassa. Ja sellainen hupaisa pitkä takki ja röyhelöpäitä. Taustalla soi Mozart ja Beethoven. Kynttilät palaa ja mies on puuteroinut naamansa.
Vuode on kuin jokin verhoiluammattilaisen lopputyö pitsireunuksisine tyynyineen ja samettiverhoiluineen. Mies on ripustanut seinälle barokkimaalauksia ja viuhkan.
Seksin hän haluaa saavuttavan kliimaksi levyn tullessa Beethovenin 5. sinfonian alkusäveliin.
Haha! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin käy kynttilät, hieronta ja hellittely seksin JÄLKEEN. Etukäteen vie vaan fiilikset.
Mies tekee kaiken työn seksisssä, nainen makaa lahnana ja sitten vielä pitäs kaikkensa antaneena seksin jälkeen hieroa ja hellitellä kaupan päälle. Ymmärtäisin jos nainen tekee noi hieronnat jahellittely kynttilöiden kera.
No onpas sinulla käynyt huono tuuri kun olet noita löytänyt. Vai olitko jo neitsyenä haukkumassa naisia lahnoiksi? Voi olla itseään toteuttava ennustus nääs.
Vierailija kirjoitti:
No mies on lukenut ja kuullut, että "naiset tarvitsevat lämmittelyä" ja se on jäänyt hänelle vain mieleen, eikä ymmärrä että naisia on erilaisia. Minusta teet virheen kun et kerro hänelle mitä haluat. Ala tehdä aloitteita ihan "väärissä ja epäromanttisissa paikoissa ja tilanteissa". Kun olette hikisiä, sotkuvaatteissa, keittiössä ym. Kerro, että haluat x ja y tavalla q ja r.
Tämä on vähän sama tilanne kuin se et jotkut miehet luulevat orgasmin olevan kaikille naisille hirveän vaikea ja pitkää operaatiota vaativa homma, johon tarvitaan x ja y toimenpiteet. Sitten kun vastaan tulee nainen, joka sanoo että nyt *** seuraavat 3 minuuttia ja saa siitä, hän on ymmällään. Sillä kaikki naisethan..?
Tai ehkä kyseessä on vaan miehen mieltymys? Vaikka hulluahan se on sellasia ajatella...
Toivottavasti tätä keskusteluu ei poisteta. Auttaa nimittäin kummasti pysyy eros naisist, ku lukee näitä kommentteja. :) Ku näköjää tyyliin kaikille tuo on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Eli on romanttinen mies joka panostaa, niin ei sitten kuitenkaan kelpaa?
Vaikka siitä aina ulisette kun tuollaisia miehiä ole.
Naiset luulevat haluavansa jotain mitä todellisuudessa eivät halua.
Todellisuudessa he haluavat sen lihaksikkaan ja tatuoidun jän näjörnijan, joka juo mennessään naisen lonkerot, ja pyyhkii kullin verhoihin panon jälkeen.
Eikä tosiaankaan jää "hipsuttelemaan" kun on siementänyt naisen, vaan häipyy saman tien ovesta ulos, kohti uusia seikkailuja.Tiedän että ei istu idealistiseen malliinne, mutta alitajunta ja geenit ovat mitä ovat. Niitä on vaikea huijata
Mutta kun on romantiikkaa ja romantiikkaa. Esim. minusta kynttilät eivät ole romanttisia - ne ovat tunnelmallisia kyllä. Mutta ne eivät esimerkiksi saa minua kostumaan ja kiihottumaan. Se huomio, mitä seksissä kaipaan, on osaava suuseksi ja kiihottavat otteet. Kynttilöitä voidaan laittaa kyllä tunnelman ja estetiikan vuoksi vaikka joka päivä kotiin, ja ei ne nyt minua haittaa, vaikka seksissäkin olisivat siellä taustalla, mutta NE eivät saa minua ns. "syttymään". Minulle romantiikka ei tarkoita kynttilöitä, vaan tunnetta yhteenkuulumisesta ja toisen huomioimista, kaikkia kivoja juttuja, miten voi ilmentää yhteenkuulumista. Ja seksin suhteen minusta romanttista on se, että tunnetaan kovaa halua toista kohtaan ja harrastetaan intihimoista seksiä. Intohimoiseen seksiin kuuluu halu antaa ja saada nautintoa. Ja minulle nautinnon huippu seksissä on orgasmi - haluan mieluummin, että keskitytään sen tuottamiseen eikä esteettisten puitteiden luomiseen.
Esim. se hierominen ennen seksiä virittää minut aika ei-seksuaaliselle taajuudelle. Se on sellaista "ihana maata tässä rentoutumassa", mikä on ihan vastakkainen tunne sille, että halu kasvaa kehossa ja tekee mieli heittäytyä toisen kanssa seksiin. Hierominen puolin ja toisin on mukavaa, mutta se ei mielestäni liity seksiin, vaan on vaan sellaista ihanaa toisen huomioimista ja hyvänä pitämistä.
M25 kirjoitti:
Toivottavasti tätä keskusteluu ei poisteta. Auttaa nimittäin kummasti pysyy eros naisist, ku lukee näitä kommentteja. :) Ku näköjää tyyliin kaikille tuo on ongelma.
Ei ole todellakaan ongelma kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan tuikkuja, kynttilöitä ja tuoksukynttilöitä.
Muistan kun tapailin erästä miestä ja hän oli laittanut usein tuikkuja palamaan kun menin hänen luokseen.
Tykkäsin, tuntui kivalta. Tykkäsin myös siitä, että mies tykkää polttaa tuikkuja ja kynttilöitä.Nykyisen mieheni kanssa hieromme toisiamme hierontaöljyllä tms.
Tykkään siitäkin.
Ei se miehen miehisyyttä vie vaikka on romanttinen välillä. Päinvastoin.Miten tuntuu, että aina väärät ihmiset ovat yhdessä.
Romanttinen mies on epäromanttisen naisen kanssa tai päinvastoin.
Samoin hellyydesttä ja läheisyydestä pitävä on läheisyyskammoisen.
Puhumisesta pitävä on tuppisuun ja umpimielisen kanssa jne.Tuntuu välillä että jotkut eivät ansaitsisi kumppaniaan.
Koska ihmiset ovat ääliöitä, eivätkä saa suutaan auki ajoissa. Minulle on aivan itsestäänselvää, että heti kun aletaan harkita parisuhdetta, niin käydään läpi, mitä kumpikin suhteelta ja myös seksiltä haluaa. Ilmeisesti suurin osa vain tuppisuuna olettaa, että toinen maagisesti haluaa juuri samoja asioita kuin itse.
Seksi muodostuu kahden henkilön kemioista, ei voi etukäteen sopia millaista se tulee olemaan. Jonkun kanssa on kiva hieroilla, toisen kanssa ei. Paras kumppani on se, jonka kanssa ne itselle tärkeimmät jutut onnistuu.
Ja taas yksi mies, joka on katsonut liikaa elokuvia. On ottanut Hollywoodista mallin, miten tehdään täydellinen suoritus makuuhuoneessa.
Anna kun arvaan (jos olette naimisissa): Aikoinaan hän kosi sinua polvillaan ja otti sormusrasian esiin?
t. m50+
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Ei ole todellakaan ongelma kaikille.
Ai ei? :D Lueppa noi kommentit uudestaan läpi. Sit ku oot lukenu ne, nii kato ylä- ja alapeukut. Ei ehkä kaikki ajattele noi, mut tyyliin kaikki. :)
M25 kirjoitti:
Ei vaan kannattaa etsiä sellainen nainen, joka haluaa nimenomaan noita mainittuja asioita. Minulla oli nykyisen kanssa alussa ongelmia, kun hän yritti vietellä minua jalkakylvyillä ja kynttiläillallisilla, kun oli eksiensä kanssa tottunut siihen, että näitä alkoi kiinnostaa seksi vasta kaiken tuollaisen jälkeen. Minun haluni syttyy taas suoremmista jutuista, kuten kiihottavasta, pitkästä suutelemisesta ja siitä että toinen kosketuksin ilmaisee halunsa ja "houkuttelee" mukaan. Paitsi ettei minua juuri houkutella tarvitse, kun tykkään seksistä hänen kanssaan ja haluan itsekin sitä usein - tässäkin olen erilainen kuin hänen eksänsä, jotka halusivat harvoin ja silloinkin vasta tuollaisen pitkällisen romanttisen kosiskelun jälkeen.
Minusta tuo kuulostaa ihanalta, mutta ei tietenkään joka kerta, sillä vaihtelu virkistää. Silmiin katselua en jaksaisi koko aikaa, jostain syystä silmät kiinni pystyy paremmin keskittymään tuntemuksiin ja lisäksi silmäni ovat usein väsyneet. Mitään hiuksista vetämistä tms. en todellakaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulla on sama ongelma. On vaikea pukea sanoiksi ihan mikä siinä mättää, pidän kyllä romantiikasta ja esileikistäkin sen sijaan, että mentäisiin ”suoraan asiaan” mutta liika on tosiaan liikaa. Se menee vähän lipeväksi ja teennäiseksi helposti. Mieheni syyllistää minua tästä, jos yritän ottaa asian puheeksi. Hän antaa ymmärtää, että olen jotenkin epänaisellinen ja kylmä, kun haluaisin vähän vähemmän teatraalisuutta 😔
Tyhmää syyllistää siitä kun toinen on erilainen. Nämä asiat ei mene sukupuolen mukaan, eikä naisen tartte olla naisellinen perinteisesti.
Onneksi minä löysin miehen jonka kanssa alusta asti voitu avoimesti keskustella seksistä, mistä tykätään ja mistä ei. Ja meillä on aika monipuolista seksiä, välillä romanttisempaa joka kestää, pikaisempaa, leluja, seksikkäitä asuja ja alusvaatteita, eri asentoja, suuseksiä.Tykätään samoista asioista niin homma toimii.
Tykätään halailla ja suudella joka päivä, silläkin se intohimo pysyy arjessa.
Kun ihmiset lopettaa ne arkiset hellyydenosoitukset, pusut, halit, kivat sanat ja hautaudutaan sohvalle puhelinta selaamaan niin siitä se alamäki alkaa. Eikä puhuta asioista.
Rakastan miestäni, mutta ei se vaan millään opi, mikä ei toimi muhun. En kohta enää kestä sitä hymyilyä ja "jos vaan sopii"/"onpas mukavaa" juttuja. Seksin ei tarvitse olla vakavaa, mutta himon hetkiin yhdistän tietyn vakavuuden ja tosissaan olemisen. Fokus on vain nautinnossa. Ei mitään hihi ai kun kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan tuikkuja, kynttilöitä ja tuoksukynttilöitä.
Muistan kun tapailin erästä miestä ja hän oli laittanut usein tuikkuja palamaan kun menin hänen luokseen.
Tykkäsin, tuntui kivalta. Tykkäsin myös siitä, että mies tykkää polttaa tuikkuja ja kynttilöitä.Nykyisen mieheni kanssa hieromme toisiamme hierontaöljyllä tms.
Tykkään siitäkin.
Ei se miehen miehisyyttä vie vaikka on romanttinen välillä. Päinvastoin.Miten tuntuu, että aina väärät ihmiset ovat yhdessä.
Romanttinen mies on epäromanttisen naisen kanssa tai päinvastoin.
Samoin hellyydesttä ja läheisyydestä pitävä on läheisyyskammoisen.
Puhumisesta pitävä on tuppisuun ja umpimielisen kanssa jne.Tuntuu välillä että jotkut eivät ansaitsisi kumppaniaan.
Koska ihmiset ovat ääliöitä, eivätkä saa suutaan auki ajoissa. Minulle on aivan itsestäänselvää, että heti kun aletaan harkita parisuhdetta, niin käydään läpi, mitä kumpikin suhteelta ja myös seksiltä haluaa. Ilmeisesti suurin osa vain tuppisuuna olettaa, että toinen maagisesti haluaa juuri samoja asioita kuin itse.
Seksi muodostuu kahden henkilön kemioista, ei voi etukäteen sopia millaista se tulee olemaan. Jonkun kanssa on kiva hieroilla, toisen kanssa ei. Paras kumppani on se, jonka kanssa ne itselle tärkeimmät jutut onnistuu.
Ehkä se sinulla sitten on noin. Minä pystyn kyllä sopimaan, samoin kaikki sellaiset ihmiset, joiden kanssa voisin harkita harrastavani seksiä.
Minulla on koviksen oloinen moottoripyörä-nahkatakkimies, johon ihastuin varmaan siksi, että näytti niin maskuliiniselta. Minä kun haluaisin rajua ja alistavaa seksiä.
No paljastui, että mies on todella romanttinen ja alkoi viritellä noita kynttilöitä seksiä varten, lisäksi alkoi kirjoitella runoja. Oksu, ihan kauheaa. En yhtään pidä mistään hempeilystä. Tuntuu että mies huijasi mua tyylillään, kun esittää ulkoisesti ihan muuta kuin on.
Mies tekee kaiken työn seksisssä, nainen makaa lahnana ja sitten vielä pitäs kaikkensa antaneena seksin jälkeen hieroa ja hellitellä kaupan päälle. Ymmärtäisin jos nainen tekee noi hieronnat jahellittely kynttilöiden kera.