Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia bummis super training pant kuivaksiharjoitteluhousuista

03.08.2006 |

Hei

Kaipailisin kokemuksia kyseisistä harjoitteluhousuista. Tilasin niitä juuri 2 kpl, koska ovat näemmä markkinoiden edullisimmat. Kiinnostaisi, kuinka monta kappaletta oikeasti tarvtaan ja kuinka nopeasti harjoittelu näillä on sujunut. Kaikki muutkin kokemukset ja vinkit otetaan vastaan.

KIITOS etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 v 2 kk poika, jota ollaan opetettu kuivaksi tässä kesän aikana. Hankin yhdet Bummi STP:t ja kahdet Imse Vimse Bumpy-harkkahousut. Itse ole tykännyt noista Imse Vimseistä enemmän. Hinta oli 11 ,00 euroa Perhepuoti Nestori ja Sinikellossa netin kautta tilattuna. Toimitus oli parissa päivässä.

Bummi STP:ssä on lahkeen suu aika tiukka ja muutenkin ovat sellaiset pussihousun malliset. Imse Vimset mukavampaa materiaalia ja malliltaan tavallisten pikkuhousujen näköiset. Ihan hyödylliseksi olen kokenut nämä harkkahousut, varsinkin kun poika ilmoittaa jatkuvasti, että " mä tarviin vaipan" . " Erikoiskalsareilla" ollaan sitten päästy pukemisessa eteenpäin ilman vaippojakin.

Vierailija
2/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis kolmet harkkahousut, mut ne ei kyl mun pyykkäys tahdilla oikein riitä, jos olis pelkästään näillä tai kokonaan ilman vaippoja. Ehkä n. 5 kpl vois olla meille sopiva, jolloin sais sitten pestyä riittävällä syklillä. Joka päivä ei tuu vahinkoa, mut en kyl myöskään joka päivä pese sellaista pyykkiä, et saisi puhtaaksi näin pöksyjä. Pidämme siis tarvittaessa myös tavallisia vaippoja, jos esim. mennään autolla jonnekin pidemmälle tai sellaiseen kyläpaikkaan, ett äiskä ja iskä ei jaksa koko ajan patistella poikaa pissalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevän lapsen päiväkäyttöön oikein kivat.Itselläni ei yllä mainitun merkkisiä ole,mutta mukavampi se on ,kun pissa/kakka jää pottaharjoittelijalla pöksyyn,eikä jokaiseen päällä olevaan vaatekertaan.Kertakäyttövaipoista verrokkina up&go:t.

Vierailija
4/7 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v oppi viikko sitten päiväkuivaksi ilman tällaisia housuja, mutta kysympä kuitenkin kun en ole aiemmin näistä kuullut?

Vierailija
5/7 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovat ns pikkuhousut eli lapsi tuntee, milloin pissa tulee ja housut tulevat märäksi. Ulkopuolella on kuitenkin kuori,joka estää, ettei pissa valu esim. housuihin ja ulkovaatteisiin. Talvella varmaan helpottaa harjoittelua ja muutenkin ajattelin säästää pykkimäärässä. Pikkuhousumallin lapsi voi itsekin riisua ja pukea, kun/jos käy potalla.

Vierailija
6/7 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin babio-nimisestä nettipuodista.Hakusanalla kuivaksiopetteluhousut googleen ja sitten babyidean sivuille ja sieltä jälleenmyjät. Niitä oli monta. Hinta valkoisilla ei siis kuvioiduilla housuilla oli 11,95 muistaakseni. Olivat halvimmat, mitä löysin. Monet housut maksoi 14-15 euroa.

Vierailija
7/7 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pehmopeput.fi/product_info.php?cPath=2_11&products_id=47

Tyttö on 1v5kk eikä vielä kovinkaan suurella aktiivisuudella pottailua harjoitella, mutta helteisen kesän & atooppisen ihon yhdistelmällä ollaan haluttu jotain tavallista vaippaa kevyempää päälle. Pitää pienet lirut kyllä, mutta isoja ja useita pissoja ei. Mut on meillä istuttu rattaissa näillä, käyty leikkipuistossa jne. Ohuemmat kuin tavallinen kestovaippasysteemi ja näppärämpi pukea.