Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä työ sopii laiskalle?

Vierailija
16.01.2021 |

Mielestäni ei mikään, joten olenkin työtön. Kokemusta on vaikka mistä aspasta ja respasta ja ihan fyysisestä duunarihommastakin. Kaikki olen lopettanut kun ei huvita. Tylsistyn myös nopeasti. En jaksa opiskella mitään työllistävää tutkintoa enkä jaksaisi niitä töitäkään tehdä.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisille pitäisi olla tämä av:lla painostettu "pakkotyö tai tuet pois"-malli. Eiköhän se työntekokin alkaisi huvittaa, kun Kelan rahahanat menisivät kiinni. 

En ole Kelan rahoilla.

Ap

Älä valehtele!

Et tainnut lukea aloitusta. Olen ollut töissä, moneen otteeseen. Ei tarvitse olla Kelan rahoilla.

Ap

Vierailija
22/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja. Tutkipa mitä esim. Jani Toivola, Arto Bryggare tai Kike Elomaa ovat siellä tehneet.

LOL. Hyvät esimerkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkipäivä videovuokraamossa. Ei käytännössä mitään tehtävää, mutta palkka juoksee. Helppoa ja yksinkertaista. 

Aivan sairaan tylsää ja sairaan huono palkka. Mieluummin kotona.

Ap

Tämä sinun provoilusi on aivan sairaan tylsää ja huonolaatuista. 

Ok. Olen ollut töissä videovuokraamossa joskus reilu vuosikymmen sitten. Kamalaa oli.

Ap

Ei se paranna provojesi laatua. Yrittäisit edes!

Vierailija
24/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työ.

Vierailija
25/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjä, isännöitsijä, mediapersoona, matuttaja...

Vierailija
26/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisille pitäisi olla tämä av:lla painostettu "pakkotyö tai tuet pois"-malli. Eiköhän se työntekokin alkaisi huvittaa, kun Kelan rahahanat menisivät kiinni. 

En ole Kelan rahoilla.

Ap

Älä valehtele!

Et tainnut lukea aloitusta. Olen ollut töissä, moneen otteeseen. Ei tarvitse olla Kelan rahoilla.

Ap

Et sinä niin paljoa tienannut, että ilman tukia voisit työttömänä elellä. Provoilusta ei saa palkkaa. 

Vierailija
27/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella lossikuski

Kesällä laskettelurinteen työntekijä[/

Huh huh. Viimassa ja kylmässä lossin kuljettajana yöllä ja äivällä tai korjaamassa ja huoltamassa paikkoja mahdollisimman pienellä henkilöstöllä rinteessä. Ei ole laskojen hommia nuo.

Vierailija
28/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat tehdä tutkinnon, talouspuolen työ, jossa ei tarvitse osata tai varsinkaan viitsiä mitään, mutta pitää olla hyvää kaveria oikeiden ihmisten kanssa.

Vierailija
29/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Kelan rahoilla.

Ap

Älä valehtele!

Ap

Et sinä niin paljoa tienannut, että ilman tukia voisit työttömänä elellä. Provoilusta ei saa palkkaa. 

Kela ei ole ainoa tukien maksaja. Ja kun on pienet menot niin vuoden töissä olemalla säästää jo hyvin. Voisin olla reilun vuoden ilman mitään tukia, mutta miksi olisin kun on oikeus tukiin.

Ap

Vierailija
30/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap_lle ei sovi mikään työ. Toivottavasti ei myöskään sovi tuet. Ei pitäisi tuollaisille laiskoille p'skoille rahaa antaa vastikkeetta. 

Vierailija
31/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Kelan rahoilla.

Ap

Älä valehtele!

Ap

Kela ei ole ainoa tukien maksaja. Ja kun on pienet menot niin vuoden töissä olemalla säästää jo hyvin. Voisin olla reilun vuoden ilman mitään tukia, mutta miksi olisin kun on oikeus tukiin.

Ap

Niinko? Mikäs muu taho Suomessa maksaa sosiaalietuuksia kuin Kela? Aivan, ei mikään. 

Vierailija
32/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaa kävellä leipäjonoon on jo aika reipas .

Vierailija
33/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toimistohomma voisi sopia, itse olen myös laiska mutta noita hommia tekee mielellään, saa istua koko päivän lähes paikallaan ja touhuta tietokoneen kanssa ja aina lentää

Vierailija
34/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta itse mietin, että kuinka tänne pääsisi modeksi 💕

Vierailija
35/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Kelan rahoilla.

Ap

Älä valehtele!

Ap

Ap

Niinko? Mikäs muu taho Suomessa maksaa sosiaalietuuksia kuin Kela? Aivan, ei mikään. 

Suosittelen liittymään johonkin lukuisista työttömyyskassoista, niin ei tarvitse Kelan kanssa asioida.

Ap

Vierailija
36/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Kelan rahoilla.

Ap

Älä valehtele!

Ap

Ap

Suosittelen liittymään johonkin lukuisista työttömyyskassoista, niin ei tarvitse Kelan kanssa asioida.

Ap

Enpä viitsi, kun niihin pitää maksaa, että saa rahaa. Eli eivät ole sosiaalietuuksia. 

Vierailija
37/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa ei varmasti tarvitse raataa hiki hatussa.

Vierailija
38/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella lossikuski

Kesällä pujottelurinteen tuöntekijä

Vierailija
39/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Kelan rahoilla.

Ap

Älä valehtele!

Ap

Ap

Ap

Työttömyyskassan rahoilla ei itseään elätä. Vähintään asumistuen tarvitsee niiden päälle. Ja hölmöähän se on maksaa kassan jäsenyydestä, kun Kelasta saa enemmän ilman maksua. 

Vierailija
40/69 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukin virka kesäaikana on hyvä työ laisklle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi