AMMATIT PINOON! Katsotaan minkä alan ihmisiä meitä täällä on!
Kommentit (40)
Diplomi-insinööri rakennuspuolelta, mutta nyt kotiäiti alle kouluikäisen kanssa.
Itse logistiikka-alan asiantuntija, kohta yrittäjä
Kuka siivoaisi, jos ei olisi siivoojia, kuka leikkasi sun tukan jos ei olisi kampaajia, kuka korjais sun auton, jos ei olisi autonasentajia.....
ps. en käy parturissa ja mieskin osaa korjata auton ihan itse. Siivouksen taso nyt onkin järkkyä jokapuolella ja mitä niitä muita oli?
Ei siis ammattikoulututkinto.
Työssä, ei siis amis-kotiäiti
Ja hemmetin ylpeä ammatistani! Rankkaa työtä jossa _SAA_ ja _TÄYTYY_ myös käyttää päätänsä. Rakastan työtäni, palkkani ei ole kummoinen mutta tarpeeksi.
Ja kotiäiti. Eli kuulun juurikin tähän kasin mainitsemaan sivistymättömään apinalaumaan.
Vaikka kysymys oli miesten palkoista niin silti..
mutta ympäripyöreästi edunvalvontaa ja kehitystehtäviä.
Tituleeraan itseani yleensa koulutukseni perusteella, eli olen aikuiskasvatustieteilija.
Toita teen talla hetkella pienehkossa yrityksessa, eli silla ei ole mitaan tekemista aikuiskasvatuksen kanssa.
ja nyt kysyn ihan oikeasti, en vittuillakseni. Kun en ymmärrä.
ammatti on selkeästi jokin työtehtävää kuvaava nimike. Esim. parturikampaaja tai autonkuljettaja jne.
Yleensä ammatiksi käsitetään se mitä " todella teet" , esim. merkonomi voi olla toimistotyöntekijä.
Ajattelin vaan kun tuollaisia erikoi-titteleitä ei hoitoalalla ole ollut pariin kymmeneen vuoteen.
Miltä tuntui siirtyä uraputkesta kotiäidiksi? Ja siis kysyn ihan oikeasti, en vittuillakseni.
t. IT-projektipäällikkö
Lapsityö