Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen sanoi että en tienaa tarpeeksi, kun utelin syytä miksi hän ei halua yrittää kanssani mitään...Vaikka kemiamme on käsinkosketeltavaa

Vierailija
16.01.2021 |

Palkkani on 3200e bruttona kuussa.

Hän kertoi että hakee erilaista elämää kuin mihin tuo minun palkkani riittä.

Kuulostaa kummalliselta, koska hän itse tienaa minua vähemmän (2600e)

Olemme molemmat noin kolmekymppisiä.

En aiemmin uskonut että naiset ajattelevat vain rahaa, mutta ei kai tässä oikein muutakaan enää voi?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ääliö tuli baarissa lähentelemään. Haukkui bändin jota olin tullut katsomaan, haukkui muut baarissa olijat ja kehui itseään. Sitten pyysi minua treffeille. Ärsytti tyypin jutut niin kovasti, että tokaisin hänen olevan minulle liian köyhä ja häivyin. Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen.

Vierailija
62/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesssa tapailussa kysytään kumppanin kuukausipalkkaa :D

Ap:kin näyttää tuetävän täsmälleen, kuinka paljon nainen tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se, että haluaa puolison tienaavan hyvin, on heti trolli?

Teidän mielestä on ok vaatia tiettyä ulkonäköä, luonnetta, elämänarvoja, painoa, pituutta jne, mutta tulotason kohdalla ei ole oikeutta vaatia mitään!? Miksi?

No, jotenkin niin "sopivasti" löytyi juuri tuollainen deittikokemus tukemaan tiettyjen kirjoittajien väittämää siitä, että "kaikki naiset" vaativat mieheltä miljonäärin omaisuutta, ennen kuin suostuvat edes juttelemaan. Oikeastihan toki ihmisillä on hyvin monenlaisia toiveita ja "vaatimuksia", mutta useimmiten juuri kukaan ei sano niitä ääneen, ellei ole kyse jostain maailmankatsomuksellisesta eroavaisuudesta. Jos syy pakeille on ulkonäkö, paino, pituus, tulotaso, koulutustaso tms, asia verhotaan yleensä johonkin "en juuri nyt halua mitään vakavampaa" tai "ei tunnu oikeanlaista kemiaa". Ja tämä on ihan kohteliaisuussyistä. Joten ihan helposti en usko, että kovin usein kuulisi ääneen lausuttuna tuollaista, että tulotaso ei ollut riittävä.

Ja tämän aloituksenhan paljasti trolliksi se, että tuo muka toivottu tulotaso ei oikeastaan verojen jälkeen edes ole ratkaisevasti isompi kuin se ap:n muka-tulotaso - käytännössä ihan samasta tulotasosta on kyse.  Joten eihän tuo siksi ole uskottavaa ollenkaan.

Vierailija
64/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten heräsit.

Vierailija
65/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se, että haluaa puolison tienaavan hyvin, on heti trolli?

Teidän mielestä on ok vaatia tiettyä ulkonäköä, luonnetta, elämänarvoja, painoa, pituutta jne, mutta tulotason kohdalla ei ole oikeutta vaatia mitään!? Miksi?

Ensinnäkin, aloittajahan tienaa. Toisekseen, mikäli ei tienaisi jonkun mielestä riittävästi, miksi sitä kukaan sanoisi ääneen? Ei ole mitään tarvetta.

Vierailija
66/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinkosketeltava kemia. :D Kemian voi myös kuvitella täysin omassa päässään. Tai ainakin se voi näyttäytyä paljon suurempana itselle kuin muille.

t: been there, done that

Vierailija
67/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla raha on tärkeintä. Itselläni eräs tapaus sanoi suoraan kun lähdimme ostoksille, että mitä haluan hänelle ostaa. Ei ihmekään että golddiggerit tarkoittaa juuri naisia. Se on heillä geeneissään.

Eikö heillä ole käytännössä samat geenit kuin miehilläkin?

Vierailija
68/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin kaikki naiset? Minä ja mieheni ollaan kumpikin pienipalkkaisia ja pärjätään paremmin kuin hyvin. Ei ne tulot, vaan ne menot. Toki jos tuolla sun ihastuksellasi on todella suuret menot, hän tarvitsee sitten hyvätuloisen miehen. On niitä vaatimattomiakin naisia, jotka ei halua vain törsätä rahaa turhuuksiin. 

Vierailija
69/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin kaikki naiset? Minä ja mieheni ollaan kumpikin pienipalkkaisia ja pärjätään paremmin kuin hyvin. Ei ne tulot, vaan ne menot. Toki jos tuolla sun ihastuksellasi on todella suuret menot, hän tarvitsee sitten hyvätuloisen miehen. On niitä vaatimattomiakin naisia, jotka ei halua vain törsätä rahaa turhuuksiin. 

Juu niinhän ne kaikki naiset täällä netissä ottaisivat pienipalkkaisen miehen.

Todellisuus vaan on toista

Vierailija
70/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä puhu paskaa. 2/3 Suomalaisista on parisuhteessa, joten kyllä tuohon mahtuu aika monta pienipalkkaista.

Vierailija
71/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliham tämä ketju on, mutta kyllä se näin on, että tuo tulotado on ihan tekosyy, oikea syy on se, että mies ei viehätä, ei ole sitä kemiaa- ja turha sanoa, että miehen mielestä oli, kun miehet ei tajua- nehän luulee, että kun kaupan kassa hymyilee ja sanoo päivää, niin se tarkoittaa sitä, että kaupan kassa haluaa panna. Ei miehille voi totuutta kertoa, kun ne suuttuu verisesti, ja pahimmassa tapauksessa saat staök-kerin perääsi.

Vierailija
72/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla raha on tärkeintä. Itselläni eräs tapaus sanoi suoraan kun lähdimme ostoksille, että mitä haluan hänelle ostaa. Ei ihmekään että golddiggerit tarkoittaa juuri naisia. Se on heillä geeneissään.

Ahaa. No miehillä on sitten geeneissä väkivalta ja pllunhimo- miehethän tunnetusti ajattelee alapäällään ja tekee päätökset sillä. Miehet eivät osaa ratkaista asipita muulla kuin väkivallalla.

Vierailija
73/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille se käsin kosketeltava kemia onkin usein tärkeitä. Jos suhteessa ei juuri muuta ole ei se naista jaksa kovin kauan kiinnostaa.

Tämä tarkoittaa sitä, että nainen on miehen mielestä pantava. Ja jos näin on se tosiaan riittää miehelle. Mies ei kuitenkaan välttämättä tajua, että mies itse ei ole naisen mielestä pantava tai kiinnostava muuten. Nainen saattaa vain olla ystävällinen ja kohtelias.

Vierailija
74/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. No miehillä on sitten geeneissä väkivalta ja pllunhimo- miehethän tunnetusti ajattelee alapäällään ja tekee päätökset sillä. Miehet eivät osaa ratkaista asipita muulla kuin väkivallalla.

Tämä on niin totta. Miehet ajattelevat tunnetusti alapäällään.

Vierailija
75/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule niin että hommaat lisää rahaa, tai sit oot ilman

Vierailija
76/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule niin että hommaat lisää rahaa, tai sit oot ilman

Tätä minäkin ihmettelen....jos kerta vakaasti on sitä mieltä, että asia on nöin, niin miksi ap ja nämä muut täällä vinkuvat miehet eivät tee asialle mitään? Uliuliuuuuuu, en saa naista (lue tussua), koska olen köyhä, uliuliuuuuuuuu.

Vierailija
77/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisesssa tapailussa kysytään kumppanin kuukausipalkkaa :D

Ap:kin näyttää tuetävän täsmälleen, kuinka paljon nainen tienaa.

Niinpä. Minä seurustelin mieheni kanssa melkein vuoden ennen kuin tajusin, että hän on ihan persaukinen. Nyt olemme seurustelleet kolme vuotta emmekä vieläkään tiedä tarkkaan toistemme palkkoja. 

Vierailija
78/78 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei kukaan suostu huolimaan vihaista tonttua ei tarkoita sitä etteikö joku pariutuisi.