Nainen sanoi että en tienaa tarpeeksi, kun utelin syytä miksi hän ei halua yrittää kanssani mitään...Vaikka kemiamme on käsinkosketeltavaa
Palkkani on 3200e bruttona kuussa.
Hän kertoi että hakee erilaista elämää kuin mihin tuo minun palkkani riittä.
Kuulostaa kummalliselta, koska hän itse tienaa minua vähemmän (2600e)
Olemme molemmat noin kolmekymppisiä.
En aiemmin uskonut että naiset ajattelevat vain rahaa, mutta ei kai tässä oikein muutakaan enää voi?
Kommentit (78)
Se haluaa sugardaddyn ja selvästi kuvittelit kemiat väärin. Hyvä et selvis nyt eikä sitten kun oot vararikossa.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa sugardaddyn ja selvästi kuvittelit kemiat väärin. Hyvä et selvis nyt eikä sitten kun oot vararikossa.
Meillä oli hyvinkin paljon säpinää ennen kuin naiselle selvisi mitä tienaan.
Oli sitten kai kuvitellut tai kuullut että työssäni tienaa paremmin.
ap
Miksi ilmassa on vielä kysymysmerkkejä. Asia tehty selväksi jatka matkaasi ja etsi nainen joka kustantaa oman elämäntyylinsä itse.
Fiksu nainen. Hänellä varmaan haaveissa useampi lapsi ja eihän sun tuloilla perhettä elätetä.
Valitse jatkossa naisesi paremmin.
Minä kysyisin naiselta että "mitä väliä sillä on mitä tientaan. Ne ovat minun rahojani ja sinä et niistä pääse kuitenkaan nauttimaan."
Ei se mitään kemiaa ole ollut. Naiset osaavat kyllä näytellä ja vietellä siihen asti kunnes saavat haluamansa.
Jopas oli uskottava tarina... NOT.
Onkohan sulla ollut jotenkin huono äitisuhde ja etsit nyt jotakuta holhottavaksesi 🤔 kun kerran kaikista naisista koet kemioita juuri siihen henkilöön joka on kiinnostunut vain palkasta.
Eiköhän tämäkin ole lähinnä ap:n fantasiaa/yritystä väittää, että naiset ajattelevat vain rahaa.
Itse en kehtaisi kyllä ääneen sanoa, että tuollaisen lokin kanssa on ollut kemiaa. Mitä sinä hänessä siis näit?
Tuo on näisilla yhtä yleistä kuin miehillä se, että ajatellaan naisen rahojen olevan "perheen yhteisiä rahoja", ja miehen rahojen miehen omia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään kemiaa ole ollut. Naiset osaavat kyllä näytellä ja vietellä siihen asti kunnes saavat haluamansa.
Aloittajahan koki kemiaa nimenomaan itse. ”Käsinkosketeltavaa.” Kuulostaa huolestuttavalta että tuntee vetoa tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämäkin ole lähinnä ap:n fantasiaa/yritystä väittää, että naiset ajattelevat vain rahaa.
Tietenkin on. Koko ketju on pelkkää parodiaa.
Perhettä ei perusteta ilman rahaa.
Herrasmies maksaa aina tuollaisille naisille etukäteen.
Miehille se käsin kosketeltava kemia onkin usein tärkeitä. Jos suhteessa ei juuri muuta ole ei se naista jaksa kovin kauan kiinnostaa.
Miksi ihmeessä koit kemiaa käenpoikasen kanssa? On teillä miehillä outo maku.