Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vetää viinaa aamuun asti. Joka v***n viikonloppu.

Vierailija
16.01.2021 |

V***ttaa niin että pää repeää. Mies on aina ollut yökyöpeli ja minä menen aikaisin nukkumaan ja vastaavasti aamulla minä nousen aikaisin ja mies nukkuu pitkään, eikä siinä mitään, tämä rytmi on toiminut mainiosti meille. Saadaan molemmat kivasti ihan omaa aikaa. Nyt parin viime vuoden aikana tilanne on kuitenkin muuttunut niin, että mies valvoo drinkkiä tehden aamuun asti, siis ihan kuuteen seitsemään asti aamulla. Minä herään usein jo ennen kuutta, mutta en nykyisin voi nousta ylös ennen kuin mies on sammunut. Jos nousen ylös ennemmin, joudun koko aamupäivän katselemaan kun känninen mies ölisee älyttömyyksiä laskuhumalassa. Olen siis oppinut kuuntelemaan sängyssä koska mies on sammahtanut sohvalle, tai joskus harvoin jopa tullut sänkyyn nukkumaan ja nousen vasta sitten. Tänään mies heräsi sohvalta yhdentoista aikaan ja oli ihan kännissä. Mölisi siinä hetken, kävi oksentamassa ja kävi uudelleen nukkumaan. Nukkui siinä sitten melkein viiteen asti iltapäivällä. Yleensä kun räpätän asiasta, sinnittelee muutaman kuukauden vähän pienemmällä kännäämisellä (joskus jopa vuoden), mutta sitten taas alkaa sama peli. Oon yrittänyt selittää, että tällainen käytös ei ole ihan ok ja parisuhde on ihan liipaisimella, mutta ei vaan tunnu käsittävän. Oon yrittänyt selittää myös, että tää eih ihan vastaa sitä, mitä minä odotan viikonlopuilta. Ei voi ikinä sopia mitään tekemistä, kun ei tiedä koska mies suvaitsee herätä. Viime kesänä piti mennä veljentyttären synttäreille heidän mökille. Ja mentiinkin, äijä vaan oli vetänyt viinaa aamukuuteen asti ja oli ihan kännissä vielä puolilta päivin. Ette usko kuinka hävetti! Jätä se sika, vai mitä helvettiä pitäis tehdä? Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tuhansien suomalaisrouvien arjelta. Onneksi olkoon!

Vierailija
22/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin alkua lukiessa mietin, että kuulostaa ihan minun entiseltäni avioliitoltani. Mutta kun pidemmälle pääsi, niin miehesihän on vielä pahempi alkoholisti kuin minun oli, ja sinun elämäsi hänen kanssaan vielä pahempaa kuin minun oli. Silti keksin kaikenlaisia tekosyitä avioeron pitkittämiselle,  oli muka se ja tämä asia niin vaikeaa vaikka elämä oli helvettiä.

Jos ei muuteta edes tavallista miestä ja vaikka hänen siivoustapojaan, tai muuta mistä tällä palstalla keskustellaan, niin vielä vähemmän kukaan ulkopuolinen muutta alkoholistia. Hänen elämänsä säilyy tuollaisena tasan niin pitkään kunnes hän itse haluaa siihen muutosta. Ja kun sekään ei pelkästään riitä paranemiseen, kun kyseessä on sairaus.

Eihän tuossa voi neuvoa mitään muuta, kuin että sianjättöaikaa pukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on niin last season. Aamuun asti ryyppäämistä, oksentamista, örvellystä, krapulassa makaamista... en kaipaa noita elämääni enkä kotiini mutta kukin tyylillään...

Krapulassa makaaminen, oksentelu yms. onkin aloittelioiden ongelma.

Last season on pelkästään nuttura hu###.

Vierailija
24/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa tee heti selväksi, että valinta on joko pullo tai sinä.

Vielä voit säästää itseltäsi paljon murhetta ja vaivaa. Mitä myöhemmäksi ratkaisu menee, sen vaikeampaa.

t. raitis mies

Vierailija
25/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet naimisissa alkoholistin kanssa, ja jäät toiseksi alkoholille.

jos et ole jo jäänyt.

Vierailija
26/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiriippuvuus on synnyttyään heroiinin luokkaa (syntyy toki hitaammin), ja siitä syystä suurin osa alkoholiin riippuvuuden kehittäneistä ihmisistä ei pääse eroon alkoholiriippuvuudesta ennen kuolemaansa, ja suurin osa kuolemista johtuu alkoholin aiheuttamista sairauksista.

Alkoholi orjuuttaa ja tuhoaa "pitkässä juoksussa" noin viidesosan kokeilijoistaan.

Vierailija
27/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei uskokaa nyt että aloitus on keksitty juttu!!! Eihän ap edes vastaa noihin hullunkurisiin epäloogisuuksiin  :D

Vierailija
28/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda normaaliin.

Vierailija
29/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako. Otetaan uusi aloitus kunnollisella kappalejaolla, että tarinasta tulee ymmärrettävä - jookosta?

Vierailija
30/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todennäköisesti ole alkoholisti, vaan juo koska tykkää juodaa.

Vierailija
31/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin menemään. Itselle ei alko edes maistu, enkä kestä alkoholin hajua, vielä vähemmän vanhan viinan hajua. Miksi olet tuossa suhteessa?

Vierailija
32/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että juo! Tuollainen turhanaikainen nuilottaminen aina ja koko ajan - kyllä minullekin kuppi maistuisi.

M 38

Vierailija
33/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on rahaa tai varallisuutta, kanna sille viinaa niin kuolee nopeemmin. Ei mene pitkään kun juominen jatkuu myös viikolla ja kunto heikkenee nopeasti.

Vierailija
34/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat. Taitaa apllekin kuppi maistua.

Vierailija
35/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on rahaa tai varallisuutta, kanna sille viinaa niin kuolee nopeemmin. Ei mene pitkään kun juominen jatkuu myös viikolla ja kunto heikkenee nopeasti.

Äläkä unoha kovien rasvojen merkitystä kun suunnittelet viikon ruokalistaa. Feederimi -sivustoilta löytyy hyviä vinkkejä.

Vierailija
36/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä unoha kovien rasvojen merkitystä kun suunnittelet viikon ruokalistaa. Feederimi -sivustoilta löytyy hyviä vinkkejä.

Hanki pirtua ja lantraa sillä saunakaljat ja muutkin juomat vahvemmiksi. Saunakaljat tosi vahvoiksi.

Vierailija
37/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki pirtua ja lantraa sillä saunakaljat ja muutkin juomat vahvemmiksi. Saunakaljat tosi vahvoiksi.

Muista isolle miehelle sopiva raskas ”iltapala” ennen saunomista pirtulla lantrattujen kaljojen voimalla!

Vierailija
38/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meikäläiseltä.

Oispa siistii dokailla kimpas, äijäs kans.

Tosin meen yleensä joskus kympitä aamulla goisaa.

Vierailija
39/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihraa kannattaa suosia ruuvanlaitossa. Perunamuussit ja muut voi vahvistaa sillä tosi miehelle sopivaksi.

Vierailija
40/44 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITUS ON TÄYNNÄ AV-MAMMAN MENTÄVIÄ AUKKOJA, MUTTA MAMMAT NE VAAN NIELEE 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi