U14 on 173€ per yö sivuston mukaan
Kommentit (6)
Tulisi mieleen liuta bloggaajia ja somevaikuttajia, jotka olisivat olleet parempia tuohon tehtävään. Eikä tarvitsisi jatkuvaa asuntoa käyttöönsä, hotelliyö silloin tällöin riittäisi. Normaalisti ihmisillä on joku pysyvä asunto.
Vierailija kirjoitti:
Asuu maksutta markkinointia vastaan? Mutta en ymmärrä näkeekö joku hänet niin idolina että menisi kyseiseen hotelliin hänen vuokseen? Minulle käy ihan päinvastoin.
Missä ja miten muka markkinoi ??
En oo kyllä nähnyt mitään ...
Meneekö hotellilla niin huonosti, että ajatellaan että huonokin julkisuus on julkisuutta ja tuo hotelliin asiakkaita?
Onhan toi aivan käsittämätöntä. Kuuluisa vanha hotellisuku, Saari, johdossa. Maineikas keittiöpäällikkö Aihinen ravintoloineen osallisena. Ja hämärämimmi mainostajana. Joku ei nyt täsmää, todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu maksutta markkinointia vastaan? Mutta en ymmärrä näkeekö joku hänet niin idolina että menisi kyseiseen hotelliin hänen vuokseen? Minulle käy ihan päinvastoin.
Missä ja miten muka markkinoi ??
En oo kyllä nähnyt mitään ...
Ei tosta mitään faktaa missään oel kyllä ollut. Hotelleissahan tuo on asunut koko viime vuoden.