Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin ärsyttää, että nainen, joka on kiusannut minua vuosia

Vierailija
16.01.2021 |

On nyt kuntavaaliehdokkaana ja kirjoittaa asiallisesti Koskela-tapauksesta.

Olen käynyt terapiassa itse tuon naisen takia, hänen henkisen väkivallan, manipuloinnin ja mustamaalaamisen takia. Nyt hän kampanjoi kiusaamisen vastaisuudesta - ja moni tuntuu uskovan.

Tämä on jotenkin niin kieroa, niin täyttä valhetta.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi ja puolue? Tai ainakin sen verran tietoja että voi kaivaa itse esiin.

Nimetön tyyppi on kirjoittanut nettiin väitteen ja sinä haluat sen perusteella jonkun ihmisen nimen julkiselle palstalle? Vähän valoja päälle tässäkin. En kiistä, etteikö ap puhu ihan asiaa, mutta vaarallisille vesille mennään jos tällaisen viestin perusteella lähdetään maalittamaan ihmisiä. Kuka vaan voi keksiä mitä vaan ja heitellä nimiä. Mitäs jos ap onkin se kiusaaja ja haluaa raivata vastustajansa pois politiikasta? Keksii tällaisen jutun ja levittäisi nimen? Niinpä. 

Eiköhän siis puhuta ihan yleisellä tasolla näistä asioista.

Ja kiusaajanarsistia alkoi pelottaa! Huh! 😳

Sinähän älykkään oloinen olet. Mitä jos minä vaikka keksin päästäni, että yksi tyyppi on lapsiinsekaantuja. Sitten kun joku alkaa kysellä nimeä, nimeän kiusallani sinut ja netin mielenterveystapaukset aloittavat vainoamisesi ilman että olet syyllinen. Olisiko se kivaa ja oikein? Mieti oikein kovasti, mieti!

Voin kertoa, että juuri tätä minun kiusaaja on tehnyt. Siis muotoillut todellisuuden itselleen sopivaksi ja mustamaalannut minua tuttavilleen.

ap

Siksipä onkin tärkeää, ettei lähdetä nimiä levittämään. Kuka vaan voi keksiä mitä tahansa kenestä tahansa. Psykopaatit varsinkin. 

Vierailija
42/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niitä "kokemusasiantuntijoita" tuossa kiusaamisasiassa?  

Kiusaajan ja kiusaamisen ja sadismin kannalta siis.

Poliitikkoainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Niin tulee kiusaajallesikin käymään. Politiikka on raadollista ja jos etenee kilpailevat puolueet tarttuvat kaikkeen millä voi saada itselleen pisteitä.

Vierailija
44/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleistä. Yksi somevaikuttaja puhuu usein kiusaamisesta ja siitä miten häntä kiusataan. Itse on se pahin kiusaaja. Tämä henkilö maksaa kiusaamisesta. Hän järjestää tilini häirintää somessa. Ostaa halvalla häiriköitä pilaamaan niiden tilejä jotka ovat hänen tiellään. En ole ainoa uhriksi joutunut.

Valheilla on onneksi lyhyet jäljet R!

Vierailija
45/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niitä "kokemusasiantuntijoita" tuossa kiusaamisasiassa?  

Kiusaajan ja kiusaamisen ja sadismin kannalta siis.

Poliitikkoainesta.

Siis juuri näin! Hän tietää kyllä mistä kirjoittaa – tuntee systeemin.

Vierailija
46/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusannut ja myös fyysisesti pahoinoidellyt henkilö on ministeri nykyään. Tiedän tunteesi aloittaja.

Vierailija
47/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Niin tulee kiusaajallesikin käymään. Politiikka on raadollista ja jos etenee kilpailevat puolueet tarttuvat kaikkeen millä voi saada itselleen pisteitä.

Puhumattakaan saman puolueen sisäisestä kilpailusta.

Vierailija
48/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suosittu sometähti jaksaa selittää, kuinka häntä teininä kiusattiin, kun oli ujo ja ei käynyt bileissä. Oikeasti hän oli koko koulun pahin kiusaaja ja aina juomassa jo 13-vuotiaasta saakka. Itse pelastin hänet kerran paneutumasta, kun oli sammunut hankeen. Nyt uusimpana selittää sairastavansa sairautta, jota hänellä ei oikeasti ole, vaan hänen parhaalla ystävällään on. Saa tarpeeksi sisäpiiritietoa, jotta osaa puhua vakuuttavasti.

Nämä parhaat valehtelijat pärjäävät elämässä.

Vierailija
49/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voihan olla mahdollista että haluaa hyvittää tekonsa aikuisena ja vastustaa kiusaamista kaikissa muodoissaan työssään?

Aika moni on ihan erulainen ihminen kun joskus lapsena.

Toiset toki eivät muutu koskaan. Ainoastaan muuttuvat raaemmiksi ja pahemmiksi (koskelan tapaus) ellei pysäytetä ajoissa.

Vierailija
50/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokkamme pahin m*lkku on kansanedustaja ja puolueensa varapuheenjohtaja. Puhui lukiossa, miten homot pitäisi laittaa uuniin jne. Eikä ole siis persu, vaan hyvinkin liberaali olevinaan.

Vierailija
51/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voihan olla mahdollista että haluaa hyvittää tekonsa aikuisena ja vastustaa kiusaamista kaikissa muodoissaan työssään?

Toiset toki eivät muutu koskaan. Ainoastaan muuttuvat raaemmiksi ja pahemmiksi (koskelan tapaus) ellei pysäytetä ajoissa.

Niin paitsi että tämä nainen kiusasi minua aikuisena. Mutta on se toki mahdollista, että hän on kasvanut. Mutta anteeksi ei ole pyytänyt.

ap

Vierailija
52/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on kasvanut ihmisenä.

Miten kauan tästä kiusaamisesta on aikaa?

Jatkui siihen asti kunnes laitoin välit poikki. Hän osasi kiusata niin että vain harvat huomasivat. On myös älykäs. Kääntyi koko tilanteen minua vastaan ja sai monta ihmistä myös uskomaan, että minä olen se, joka on hankala

Entäs jos se onkin noin päin? Anteeksi nyt, mutta en tunne sinua enkä tuota ihmistä, joten mulle molemmat vaihtoehdot on ihan 50-50. Sinä olet saanut täällä monta ihmistä uskomaan, että hän on kiusaaja - ihan kuten nyt sanot hänen tehneen. Minä en voi tietää yhtään mistään, mikä on totuus. On vain sinun sanasi tällä anonyymien palstalla.

Vierailija
53/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi ja puolue? Tai ainakin sen verran tietoja että voi kaivaa itse esiin.

Nimetön tyyppi on kirjoittanut nettiin väitteen ja sinä haluat sen perusteella jonkun ihmisen nimen julkiselle palstalle? Vähän valoja päälle tässäkin. En kiistä, etteikö ap puhu ihan asiaa, mutta vaarallisille vesille mennään jos tällaisen viestin perusteella lähdetään maalittamaan ihmisiä. Kuka vaan voi keksiä mitä vaan ja heitellä nimiä. Mitäs jos ap onkin se kiusaaja ja haluaa raivata vastustajansa pois politiikasta? Keksii tällaisen jutun ja levittäisi nimen? Niinpä. 

Eiköhän siis puhuta ihan yleisellä tasolla näistä asioista.

Ja kiusaajanarsistia alkoi pelottaa! Huh! 😳

Vit** mitä pas*** taas!

Vierailija
54/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on kasvanut ihmisenä.

Miten kauan tästä kiusaamisesta on aikaa?

Jatkui siihen asti kunnes laitoin välit poikki. Hän osasi kiusata niin että vain harvat huomasivat. On myös älykäs. Kääntyi koko tilanteen minua vastaan ja sai monta ihmistä myös uskomaan, että minä olen se, joka on hankala

Entäs jos se onkin noin päin? Anteeksi nyt, mutta en tunne sinua enkä tuota ihmistä, joten mulle molemmat vaihtoehdot on ihan 50-50. Sinä olet saanut täällä monta ihmistä uskomaan, että hän on kiusaaja - ihan kuten nyt sanot hänen tehneen. Minä en voi tietää yhtään mistään, mikä on totuus. On vain sinun sanasi tällä anonyymien palstalla.

Joo, paitsi meitä tosiaankin erottaa se, että minä en kerro ihmisen henkilöllisyyttä. Mikun kiusaajani on tehnyt kyllä selväksi kaikille, että minä olen se hullu.

Juuri tätä muuten kiusaajanikin tekee. Yrittää kääntää asiat ylösalaisin. Syyttää minua siitä mitä on itse tehnyt

Vierailija
55/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki tukkainen?

Vierailija
56/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma hoitaa homman.

Vierailija
57/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Minun entinen koulukiusaaja työskenteli ensin erityislasten parissa ja nyt terveydenhuoltoalalla.

Hän haukkui, sylki päälleni, nolasi kaikkien edessä ja nauraa kihersi kaiken tämän päälle.

Osa siitä porukasta jotka hänen kanssaan liikkuivat on pyytänyt anteeksi mutta tää pahin ei ilmeisesti ymmärrä.

Olen itsekin huomannut, että pelottavan moni naispuolinen kiusaaja päätyy juuri sosiaalialalle. Osa jopa lääkäriksi ja psykiatriselle. Toki voi olla mahdollista, että he ovat muuttuneet ihmisenä. Mutta tuntuu niin helkkarin väärältä kuinka kiusaajat usein menestyy ja kiusattu saattaa loppuelämänsä taistella traumojensa ja mt-ongelmiensa kanssa, yksinäisenä ja jotain matalapalkkaduuneja tehden, jos niitäkään edes saa.

Vierailija
58/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa, kun itse tapausta ei ole avattu yhtään.

Samanlaisessa tilanteessa ihan vasta entistä opettajaansa kiusaajaksi väittänyt sai tuomion oikeudessa. Kiusaamista oli oppilaan mielestä ollut esimerkiksi se, että opettaja pisti oppilaan lukemaan, vaikka tiesi, että se oli oppilaalle vaikeaa. Eikös sitä sanota opettamiseksi?

Eli ap, neuvoisin harkitsemaan tarkasti, että et tee mitään typerää. Jos kerrot tapauksesta, voimme ottaa paremmin kantaa. Nyt emme tiedä tarpeeksi.

Vierailija
59/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ottaa kantaa, kun itse tapausta ei ole avattu yhtään.

Samanlaisessa tilanteessa ihan vasta entistä opettajaansa kiusaajaksi väittänyt sai tuomion oikeudessa. Kiusaamista oli oppilaan mielestä ollut esimerkiksi se, että opettaja pisti oppilaan lukemaan, vaikka tiesi, että se oli oppilaalle vaikeaa. Eikös sitä sanota opettamiseksi?

Eli ap, neuvoisin harkitsemaan tarkasti, että et tee mitään typerää. Jos kerrot tapauksesta, voimme ottaa paremmin kantaa. Nyt emme tiedä tarpeeksi.

No, en tee mitään typerää – en siis tietenkään paljasta teille kiusaajan henkilöllisyyttä. Viestisi on muuten aika ristiriitaine:. Ensin sanot, että älä tee mitään typerää. Sitten sanot, että minun pitäisi kertoa enemmän. 

Ap

Vierailija
60/60 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paitsi että tämä nainen kiusasi minua aikuisena. Mutta on se toki mahdollista, että hän on kasvanut. Mutta anteeksi ei ole pyytänyt.

ap

Onko tähän ollut mahdollisuus kuitenkin? Eli oletteko aikuisiällä kohdanneet?