Kun Räsänen siteeraa raamattua Toiviainen on varma että kiihotetaan kansanryhmää vastaan
Niin varma että patistaa poliisin aloittamaan esitutkinnan ja kuulustelemaan Räsästä useaan otteeseen vaikka poliisi itse totesi ettei siihen ole aihetta.
Kun Toiviainen näkee videoita missä suomalaiset isismuijat opettelee rynnäkkökiväärin käyttöä ja huutelevat kuolemaa vääräuskoisille, hän ei näe aihetta edes esitutkintaan. Toiviainen uskoo että naisia kiinnosti vain metsästys ja ne huutelut oli pelkkää huumoriläppää.
Suomi 2021
Kommentit (7)
Onpa uskonnot hassuja. Egyptin ja Israelin vitsaukset taas .....siinai ja Siion. Räsänen sitten Raamatusta lukenut ettei ismailit kuulu länteen kun ne karkotettiin itään ja faaraot Niilille .
Juudean vuoristo on tuolla arabiassa eikä täällä samoin siinai että tervemenoa vaan . Saadaan rauha tänne kun heti menette.
Räsänen kuuluu elinkautista istumaan!
Vierailija kirjoitti:
Toiviainen on itse todennut, että vihapuheen kitkeminen on hänen tärkein tehtävänsä. Eli hän noudattaa täysin ideologiaansa.
Niin, onhan se toki pahempi asia puhua ettei pidä jostain asiasta kuin tappaa ihmisiä jos ei pidä heistä.
Toiviaisen puolueellista tuouhua kritisoiva ketju lähti eetteriin :) Isoveli valvoo, Stasi-Finland 2021.
Toiviainen on itse todennut, että vihapuheen kitkeminen on hänen tärkein tehtävänsä. Eli hän noudattaa täysin ideologiaansa.