Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Räsänen siteeraa raamattua Toiviainen on varma että kiihotetaan kansanryhmää vastaan

Vierailija
16.01.2021 |

Niin varma että patistaa poliisin aloittamaan esitutkinnan ja kuulustelemaan Räsästä useaan otteeseen vaikka poliisi itse totesi ettei siihen ole aihetta.

Kun Toiviainen näkee videoita missä suomalaiset isismuijat opettelee rynnäkkökiväärin käyttöä ja huutelevat kuolemaa vääräuskoisille, hän ei näe aihetta edes esitutkintaan. Toiviainen uskoo että naisia kiinnosti vain metsästys ja ne huutelut oli pelkkää huumoriläppää.

Suomi 2021

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiviainen on itse todennut, että vihapuheen kitkeminen on hänen tärkein tehtävänsä. Eli hän noudattaa täysin ideologiaansa.

Vierailija
2/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa uskonnot hassuja. Egyptin ja Israelin vitsaukset taas .....siinai ja Siion. Räsänen sitten Raamatusta lukenut ettei ismailit kuulu länteen kun ne karkotettiin itään ja faaraot Niilille .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laki kaikille sama.

Vierailija
4/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudean vuoristo on tuolla arabiassa eikä täällä samoin siinai että tervemenoa vaan . Saadaan rauha tänne kun heti menette.

Vierailija
5/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen kuuluu elinkautista istumaan!

Vierailija
6/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiviainen on itse todennut, että vihapuheen kitkeminen on hänen tärkein tehtävänsä. Eli hän noudattaa täysin ideologiaansa.

Niin, onhan se toki pahempi asia puhua ettei pidä jostain asiasta kuin tappaa ihmisiä jos ei pidä heistä.

Vierailija
7/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiviaisen puolueellista tuouhua kritisoiva ketju lähti eetteriin :) Isoveli valvoo, Stasi-Finland 2021.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi