Onko sinulla kissa?
Kommentit (93)
7 kissaa, ja nyt yksi hoitokissa. Aika vähän siis.
On... Pitkäkarvainen maatiaiskissa. Ei kyllä luonteeltaan vastannut odotuksiani joten jää vain tähän yhteen.
Neljä kissaa. Vanhin n. 20v ja loput sekalainen joukko 5-10v löytökissoja. Kivoja lemmikkejä. Kissa on parhaimmillaan seniorina.
Äidilläni ja vanhimmalla isosiskollani on kissat. Itse haluun kans oman kissan kun tuun takaisin yliopistovaihdosta Suomeen. On verra. Äitini 1v ja 8kk vanha kissaneiti on paras kun etäopetuksen aikana oon viettänyt aika paljon aikaa sen kanssa!<3 Mulla on jo siis kokemusta kissoista ja koirista ihan lapsesta asti niin on tuttuja elukoita.
T: M27
Ei ole. En tykkää kissoista. Tykkään koirista.
Tossa se nukkuu vierelläni ja kuorsaa ❤️😻 🐾
Ei ole. Onko aloittajalla? Ja miksi aloittajaa kiinostaa muiden elukat?
Ei, mutta sydämessä on kaksi oranssiraitaista kollia, jotka jo kissojen taivaassa tassuttelevat. Olivat minulla yhtä aikaa. Toinen ihan pennusta saakka ja toinen oli jotain 5vuotias, kun tuli minulle löytöeläinkodista
Vierailija kirjoitti:
Kissani kuoli viime viikolla, 11- vuotias, oli tullut kasvaimia.
Hellikää kissojanne.
Kotitilallani kahden veljeni huolehtima kissa jouduttiin lopettamaan eilen.
Ei ollut syönyt ehkä pariin viikkoon. En tiedä söikö lainkaan. Kaikkensa tekivät, että olisi tervehtynyt, mutta ei. Oli 12-vuotias.
🥰 🐱 🐾💖
Ei, mutta monta on ollut.
Kaikki sairastuivat ja kuolivat liian nuorina.
Ei enää 12 v.Kuoli lähes 20vuotiaana. Kun jäänyt yksin asumaan.Kissaa en hankkinut,koska vaati hoitamista ,hoitajan kun pois itse ole 2-7 päivää! En jättäisi yksin.En itsekään juo seisonutta vettä,kuiva muonaa tai pasko ja kuse ,paskojen pälleni lissää,Kun hiekka astiaa kukaan ei putsaisi poissa olessani ja on myös taloudellinen kysymys.1 kerta vuosi eläinlääkäri terveystarkistus rokotus,hampaiden tarkistus,iän myötä putsaus ja kenties hampaiden poistoja?. Maksaa saman kuin koiran eläinlääkäri kulut.Kolla kun ei eläin lääkäri maksuissa ole eroja,ei onko kissa vai koira,kanis? Laadukas ruoka maksaa ja kissan hiekka laadukas maksaa.
Kaksi. Olen pitänyt itselleni rajana yksi per yläraaja. Kolmen kissan käyttäminen yhtäaikaa hihnalenkillä olisi turhan hankalaa. Näistä ukoista kun aika jättää, en ota uusia, sitten olen vapaa.
Kaksi rotukissaa. Kolmatta suunnittelin ja kävin kissanäyttelyssä, mutta ei ole vielä hankinnassa. Pitäisi löytää hyvä kasvattaja.
Kissa kyllä voisi olla ihan mukava kaveri yksinäinen erakko kun olen.
Eipä ole kissaa nyt.