Onko sinulla kissa?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kissani kuoli viime viikolla, 11- vuotias, oli tullut kasvaimia.
Hellikää kissojanne.
Alkoiko oireilemaan miten?
Meillä on myös 11v kissa joka on viime aikoina alkanut käyttäytymään oudosti. Ärtyisä ja maukaisee kun sitä nostaa. Suunnitelmissa viedä kisu lähi aikoina eläinlääkärille seniori tarkistukseen mikäli käytös ei muutu.
On. Ihana , ihana, ihana Birma pian 7v.
Maailman suloisin, kiltein ja viisain kissa mitä olen koskaan kohdannut 💞
Lapsuuteni perheessä oli kissoja, mutta omassa perheessäni ei ole ollut yhtäkään kissaa. Ja syynä on ollut allergiat osalla omista lapsistani, ettei voinut aikoinaan ottaa kissaa, kun vielä lapset asuivat luonamme. Itse en välttämättä ehkä olisi allerginen, mutta kun on matkan varrella ilmaantunut muita allergian aiheuttajia, niin varmuuden vuoksi ei olla otettu mieheni kanssa kissaa, kun ei yhtään tiedä, että jos sittenkin allergisoituisi myös kissalle tai koirallekin. Koirakin oli lapsuuteni perheessä.
Tykkäisin kissasta ja koirastakin, mutta tilanne on mikä on, niin ei voida ottaa, kun ei sitten tiedä etukäteen, että jos joutuisi luopumaan, ja se olisi psyykkisesti liian rankkaa. Aikoinaan koirastakin luopuminen oli surullista, koska noin 10 vuotta elänneelle koirallemme tuli niin paha sairaus, että eläinlääkäri antoi lopetuspiikin.
Aina ollut kissoja ja paljon.Nyt kolli 13v.Uusi koira vanha meni nisäkadvain 13v.Koiria ollut 3mutta kissoja varmaan 30.Lapsuudenkodissa aina eläimiä..Elämä tylsää jos ei eläimiä.Ei se ole elämää.
Vierailija kirjoitti:
Scottish fold on
Ja on ihana. Tuotatettiin UK:sta vuosia sitten
-sama
Yksi kissa. Hyvin itsekäs ja itsenäinentapaus joka ei anna silittää.
Jep, kolme vuotias Jaska. Hyvä tyyppi.
On 2 kissaa. Aiemmin oli 2 koiraa, mutta koska asun nykyään kr-talossa niin kisut sopii paremmin. Myönnän kyllä tykkääväni koirista enemmän, mutta niistä on paljon enemmän vastuuta. En voi esimerkiksi suoraan töistä lähteä johonkin, vaan on kiiruhdettava kotiin viemään koirat ulos. Kissat on omalla tavallaan aivan hurmaavia. Varsinkin toinen kisuistani on sellainen, että käpertyy viereeni kehräämään kun meen nukkumaan. Ja se on auttanut mua nukahtamaan paremmin, koska mulla usein alkaa nukkumaan mennessä asiat pyöriä päässä enkä saa unta. Kisuliini saa minut rauhoittumaan.
Meillä on viisi burmankissaa. Ihania otuksia. 💕🐈💕
Yksi kissa löytyy eli mustavalkoinen komistus jolla ikää 3 vuotta. Rakastaa syömistä ja nukkumista sekä ihmisten kanssa hengailua. Nytkin yhdessä luetaan av-palstaa. Myöhemmin siirrytään Vierashuoneelle Simon kissoja seuraamaan kuten joka ilta nykyään. Kahtena edellisenä iltana seurattiin kissojen loukuttamisen onnistumista.
Vierailija kirjoitti:
Koira parempi vaihtoehto lemmikiksi.
Koira sopii kieltämättä sellaiselle, jolla on itsetunto-ongelmia.
Mikä on sinun kissasi nimi?Tunteeko kissa nimensä?
Meillä on kolme leikattua maatilan hiirikissaa. Ovat sisarusporukka eli kaksi tyttöä ja yksi poika.
Kolmikolla tuli nyt tänä kesänä kymmenen vuotta täyteen.
Hieno juttu että kissat saivat uuden hyvän kodin.