Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siinä meni taas elämä viemäristä

Vierailija
16.01.2021 |

Olisin ajatellut ansaitsevan parempaa. Elämä on ollut aika rankkaa muutenkin kaikkinensa. Viimeiset seitsemän vuotta. Kun viimein olen taas uskaltautunut tapaamaan miehiä, olisin toivonut jotain muuta kuin pelkkää seksin vonkaajaa. Kirjoitin Tinder-ilmoitukseen, että etsin seuraa kaikkeen kivaan tekemiseen. Ajatuksena, että ehkä se johtaisi suhteeseen.
Eilen suostuin tapaamaan miehen, joka selkeästi ilmoitti hakevansa seksiä. Olin kai yksinäinen.
Ilta johti muutaman kaljan jälkeen seksiin. Harrastimme seksiä lattialla, kun mulla on yksi varastotila lähellä. Olin humalassa.
Seitsemän vuoden selibaatin jälkeen tuli tuosta seksistä huono fiilis. Ei mitenkään käytetty, mutta olisin toivonut ja odottanut jotain enemmän. Saan kai aina pettyä miehiin ja ihmissuhteisiin. Kun on taustalla lapsuudessa seksuaalista hyväksikäyttöä, muutama raiskausyritys ja väkivaltainen parisuhde. En osaa laittaa rajoja käytökselleni. Tämä deitti oli vielä kavereidensa vitsi, kaverilla oli synttärit. Olin siis synttärilahja.
Tuntuu pahalta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä kunnon liioitteleva draamakuningatar. Harrastit varastossa känniseksiä = elämä meni viemäristä. 😄

Vierailija
62/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan suosittele SM-seksiä tuntemattomien kanssa, mutta totean, että masokistiset tuntemukset ovat seksuaalista hyväksikäyttöä lapsena kokeneelle usein yleisiä aikuisena. (Vaikka SM-seksiä pidetään vapautuneisuuden ilmentymänä, paradoksaalisesti.) Viestin 13/13 lähettäjä.

SM-tuntemukset ja fantasiat ovat itse asiassa hyvinkin yleisiä ihan niinkuin ylipäätään. Laittaisitko linkkiä, missä olisi tutkittu, että ovat yleisempiä seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä esitä uhria. Te molemmat käytitte hyväksi toisianne.

Vierailija
64/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

- ei ole tapaillut miehiä seitsemään vuoteen

- tinderissä yrittää antaa kuvan, että haluaa tavata miehiä vakavassa parisuhdemielessä 

- sopii epätoivoisena treffit miehen kanssa, joka ilmoittaa haluavansa vain seksiä

- treffit humalassa ja harrastetaan seksiä

- jälkikäteen morkkis, mitä tuli tehtyä

Ei tässä voi syyttää Tinderiä, eikä tavattua miestä. Masennus aiheuttaa tuollaista elämässä ajelehtimista, päätöksissä ei ole aina johdonmukaisuutta.

Vierailija
65/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap otitko suihin ilman kortsua?