Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siinä meni taas elämä viemäristä

Vierailija
16.01.2021 |

Olisin ajatellut ansaitsevan parempaa. Elämä on ollut aika rankkaa muutenkin kaikkinensa. Viimeiset seitsemän vuotta. Kun viimein olen taas uskaltautunut tapaamaan miehiä, olisin toivonut jotain muuta kuin pelkkää seksin vonkaajaa. Kirjoitin Tinder-ilmoitukseen, että etsin seuraa kaikkeen kivaan tekemiseen. Ajatuksena, että ehkä se johtaisi suhteeseen.
Eilen suostuin tapaamaan miehen, joka selkeästi ilmoitti hakevansa seksiä. Olin kai yksinäinen.
Ilta johti muutaman kaljan jälkeen seksiin. Harrastimme seksiä lattialla, kun mulla on yksi varastotila lähellä. Olin humalassa.
Seitsemän vuoden selibaatin jälkeen tuli tuosta seksistä huono fiilis. Ei mitenkään käytetty, mutta olisin toivonut ja odottanut jotain enemmän. Saan kai aina pettyä miehiin ja ihmissuhteisiin. Kun on taustalla lapsuudessa seksuaalista hyväksikäyttöä, muutama raiskausyritys ja väkivaltainen parisuhde. En osaa laittaa rajoja käytökselleni. Tämä deitti oli vielä kavereidensa vitsi, kaverilla oli synttärit. Olin siis synttärilahja.
Tuntuu pahalta.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näistä vastauksista voit päätellä et tältä palstalta saa ainakaan empatiaa tai edes kovinkaan pragmaattisia neuvoja. Joku tuolla totesi tosin fiksusti että älä juo jos kykysi huolehtia itsestäsi on humalassa erityisen alentunut. Hae apua traumoihisi. Voisit hyötyä varmasti myös jostain vertaistuesta. Normaali parisuhde on sinulle varmasti aivan yhtä mahdollinen kuin monelle muullekin, mutta vaikka tapaisit kuinka kivan ja hyvän ihmisen ei kukaan maallikko voi terapioida rikkinäistä ihmistä. Eikä pidäkään.

Tarvitset varmaan ammattilaisen apua siihen että opit rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi koska olet kokenut noin kovia, mutta aloita silti nimenomaan itsestäsi ja katsele parisuhdetta uudestaan kun voit toivottavasti vähän paremmin. Parempaa uutta vuotta!

Vierailija
22/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kumma tapa aina syytellä miehiä yhden illan jutuista, ettekö ymmärrä että siihen tarvitaan kaksi ihmistä ja olette yhtä lailla mukana hommassa. Syyttäkää vain itseänne omista hölmöilyistänne.

En syytä tuota miestä, vaan lähinnä hänen kaveripiiriään. Sairas vitsi järjestää treffit. Mies oli ihan mukava. Kehui minua kaikin tavoin ja haluaisi kovasti nähdä uudestaan. Meillä oli yhteys.

Vierailija
24/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja et missään välissä osannut saada suuta auki ja sanoa että hei nyt ei natsaa ja onpa paskat treffit, hyvää loppuelämää?

Mies oli kuitenkin empaattinen ja hänelle oli helppo puhua. Kerroin kipeistä asioista elämässäni. Ehkä siinä murtui jää, ja päästin hänet lähelle.

Mies oli pelkkä hyväksikäyttäjä ja huijari, et olisi ansainnut mitään tuollaista.

Vierailija
25/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi näin sano cola-olli.

Vierailija
26/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä lattiakaivo minne lastit lensi

Ei ollut. Meni häröilyksi. Toisaalta mietin, että nyt minun on helpompi tapailla uutta ihmistä, kun jää on murrettu. Olen ujo luonteeltani.

Vierailija
27/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja et missään välissä osannut saada suuta auki ja sanoa että hei nyt ei natsaa ja onpa paskat treffit, hyvää loppuelämää?

Mies oli kuitenkin empaattinen ja hänelle oli helppo puhua. Kerroin kipeistä asioista elämässäni. Ehkä siinä murtui jää, ja päästin hänet lähelle.

Mies oli pelkkä hyväksikäyttäjä ja huijari, et olisi ansainnut mitään tuollaista.

Ei nyt näinkään. Hänelle oli helppo puhua. On ilmeisesti nähnyt ja kokenut kaikenlaista. Ollut vankilassakin.

Vierailija
28/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Meni häröilyksi. Toisaalta mietin, että nyt minun on helpompi tapailla uutta ihmistä, kun jää on murrettu. Olen ujo luonteeltani.

Olen perfektionisti ja kaiken pitäisi olla täydellistä. Ehkä se on hyvä, että ihmisellä on erilaisia kokemuksia. Löysin uusia puolia seksuaalisuudestani.

Mies tosiaan oli sellainen, että panisi kaikkea liikkuvaa. Käy varmaan huorissakin.

Vierailija
29/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kumma tapa aina syytellä miehiä yhden illan jutuista, ettekö ymmärrä että siihen tarvitaan kaksi ihmistä ja olette yhtä lailla mukana hommassa. Syyttäkää vain itseänne omista hölmöilyistänne.

En syytä tuota miestä, vaan lähinnä hänen kaveripiiriään. Sairas vitsi järjestää treffit. Mies oli ihan mukava. Kehui minua kaikin tavoin ja haluaisi kovasti nähdä uudestaan. Meillä oli yhteys.

Älä syytä ketään muuta kuin itseäsi! Miksi suostuit, miksi juot alkoholia, miksi et hae apua itsellesi?

Nyt herätys nainen, älä mene treffeille tai hae seuraa ennen kuin olet ensiksi saanut itsesi kuntoon.

Vierailija
30/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perfektionisti ja kaiken pitäisi olla täydellistä. Ehkä se on hyvä, että ihmisellä on erilaisia kokemuksia. Löysin uusia puolia seksuaalisuudestani.

Mies tosiaan oli sellainen, että panisi kaikkea liikkuvaa. Käy varmaan huorissakin.

Hain ehkä likaisuutta ja huoramaisuutta. Täydellistä antautumista ja heittäytymistä. Onnistuin siinä melko hyvin.

Vierailija
31/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa, juo ja käy huorissa. Viikon löytö.

Vierailija
32/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut manipuloitiin.

T. Psykopaatti

Vierailija
33/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä ketään muuta kuin itseäsi! Miksi suostuit, miksi juot alkoholia, miksi et hae apua itsellesi?

Nyt herätys nainen, älä mene treffeille tai hae seuraa ennen kuin olet ensiksi saanut itsesi kuntoon.

Olen viallinen ja kieroon kasvanut. Ei sille mitään mahda. Seksi oli kyllä mukavaa, sitä en voi kieltää.

Vierailija
34/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha mieli puolestasi. Et kyllä ansaitse tuollaista, vaan jotain kaunista. Täyttä tyhjyyttä tinderin miehet : (

No en keksi missä tapaisin muutenkaan ketään. Miehen tapaaminen oli kavereidensa vitsi. Mies siis kuvasi minua, kun istuimme baarissa. Mietin, mahtoiko mies kuvata tai äänittää, kun harrastimme seksiä. Nyt saatan olla jossain haippiringissä.

Mikset lähtenyt kun.näit miehen kuvaavan? Tsemppiä.

Vierailija
35/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset ehdottomasti jotain apua, jos olet masentunut.

Vierailija
36/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa, juo ja käy huorissa. Viikon löytö.

Olen itse ollut moralisti, kävin pitkään kirkossakin. Ehkä se on hyvä tavata erilaisia ihmisiä.

Vierailija
37/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha mieli puolestasi. Et kyllä ansaitse tuollaista, vaan jotain kaunista. Täyttä tyhjyyttä tinderin miehet : (

No en keksi missä tapaisin muutenkaan ketään. Miehen tapaaminen oli kavereidensa vitsi. Mies siis kuvasi minua, kun istuimme baarissa. Mietin, mahtoiko mies kuvata tai äänittää, kun harrastimme seksiä. Nyt saatan olla jossain haippiringissä.

Mikset lähtenyt kun.näit miehen kuvaavan? Tsemppiä.

Halusin välittää viestin hänen kavereilleen. Olen kehitellyt yhtä mielenkiintoista juttua. Mies oli ovela, tuli jatkuvasti lähemmäs, kun humalluin lisää.

Vierailija
38/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jojo on aina vaihtoehto.

Lääkkeet taas ottamatta?

Vierailija
39/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut seitsemän vuotta totaaliselibaatissa, syynä avioliitto, joka nyt päättyi. Tinderiin en mene juuri tuosta syystä, kun sieltä on ilmeisesti todella vaikeaa löytää ketään edes likipitäen normaalia. Netissä ja alustoilla kuka tahansa voi esittää mitä tahansa. Joko irl tulee eteen jotain tai sitten se on vain heihei miehet, sekin on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
40/65 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset ehdottomasti jotain apua, jos olet masentunut.

Ehkä tää masennus johtuu muutoksesta. Hyviä asioita on tulossa. Olen ollut pitkään estynyt ja moralisti. Tavallaan olen ihaillut kavereitani, jotka ovat kertoneet riettaita juttuja. Ovat elämän pulssissa kiinni.