Siinä meni taas elämä viemäristä
Olisin ajatellut ansaitsevan parempaa. Elämä on ollut aika rankkaa muutenkin kaikkinensa. Viimeiset seitsemän vuotta. Kun viimein olen taas uskaltautunut tapaamaan miehiä, olisin toivonut jotain muuta kuin pelkkää seksin vonkaajaa. Kirjoitin Tinder-ilmoitukseen, että etsin seuraa kaikkeen kivaan tekemiseen. Ajatuksena, että ehkä se johtaisi suhteeseen.
Eilen suostuin tapaamaan miehen, joka selkeästi ilmoitti hakevansa seksiä. Olin kai yksinäinen.
Ilta johti muutaman kaljan jälkeen seksiin. Harrastimme seksiä lattialla, kun mulla on yksi varastotila lähellä. Olin humalassa.
Seitsemän vuoden selibaatin jälkeen tuli tuosta seksistä huono fiilis. Ei mitenkään käytetty, mutta olisin toivonut ja odottanut jotain enemmän. Saan kai aina pettyä miehiin ja ihmissuhteisiin. Kun on taustalla lapsuudessa seksuaalista hyväksikäyttöä, muutama raiskausyritys ja väkivaltainen parisuhde. En osaa laittaa rajoja käytökselleni. Tämä deitti oli vielä kavereidensa vitsi, kaverilla oli synttärit. Olin siis synttärilahja.
Tuntuu pahalta.
Kommentit (65)
Juuri kun olin jollakin tavalla saanut itsetunnon rippeet kasaan. Vuodenvaihteessa on ollut masennusta, itseni viiltelyäkin. Jotenkin pelkään sen menevän pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos haet miestä parisuhteeseen, niin laita se ilmoitukseen. Tuo kaikkeen kivaan, ymmärretään pelkkänä seksinä.
Kaikkeen kivaan, luettelin erilaista hauskaa tekemistä. Kyllä siitä ilmoituksesta olisi pitänyt käydä ilmi.
Paha mieli puolestasi. Et kyllä ansaitse tuollaista, vaan jotain kaunista. Täyttä tyhjyyttä tinderin miehet : (
Eiköhän se ole selvää, että tuollaiset pikapanot jonkun varaston lattialla on aina yhtä tyhjän kanssa.
Ei sen arvoista, varsinkin kun joku ähisee vain sen minuutin ja pitää sinua kuin lihasukkana johon masturboida.
Mitä odotit? Tottakai se oli surkeaa. Sait vieläpä todennäköisesti tauteja. 25% Suomen väestöstä kantaa sukupuoliherpestä. Joka neljäs ihminen siis. Mutta eipä siinä mitään, jos se on noin yleinen että se on miljoonalla suomalaisella niin mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli puolestasi. Et kyllä ansaitse tuollaista, vaan jotain kaunista. Täyttä tyhjyyttä tinderin miehet : (
No en keksi missä tapaisin muutenkaan ketään. Miehen tapaaminen oli kavereidensa vitsi. Mies siis kuvasi minua, kun istuimme baarissa. Mietin, mahtoiko mies kuvata tai äänittää, kun harrastimme seksiä. Nyt saatan olla jossain haippiringissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en keksi missä tapaisin muutenkaan ketään. Miehen tapaaminen oli kavereidensa vitsi. Mies siis kuvasi minua, kun istuimme baarissa. Mietin, mahtoiko mies kuvata tai äänittää, kun harrastimme seksiä. Nyt saatan olla jossain haippiringissä.
Mies siis kertoi, että hänellä on kavereina räppäreitä ym. On sanoittaja. Alkoholi näytti maistuvat, ilmeisesti pidemmän aikaa. Olin miehen synttärilahja. On tosi arvoton ja masentunut olo.
Miksi varaston lattialla? Miksi et anna itsellesi enemmän arvoa? Jos et itse arvosta omaa seksuaalisuuttasi enemmän, on sinun vaikea löytää kumppania, joka arvostaisi. Valitset aina väärän miehen, hyväksikäyttäjän. Etsit sitä samaa traumaattista lapsuuden hyväksikäyttökokemusta voidaksesi ratkaista sen jotenkin, kun pääset sen silloin kokemasi tunteen lähelle. Yleensä siitä kuitenkin vain haavoittuu lisää.
Kun lasta käytetään seksissä hyväksi, lapsi oppii, että hän on esine seksissä, ei yksilö, ei ihminen. Siitä oman itsen esineellistämisestä pitää aikuisena päästä eroon, vaikka se on vaikeaa. SM-seksi kokemukseni mukaan käsittelee usein näitä ongelmia.
Nimim. asian kokenut
Ja et missään välissä osannut saada suuta auki ja sanoa että hei nyt ei natsaa ja onpa paskat treffit, hyvää loppuelämää?
Jos sinulla on vaikeuksia pitää asettamiasi rajoja, lopeta alkoholinkäyttö. Se voi olla jopa ratkaiseva muutos.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En tosiaankaan suosittele SM-seksiä tuntemattomien kanssa, mutta totean, että masokistiset tuntemukset ovat seksuaalista hyväksikäyttöä lapsena kokeneelle usein yleisiä aikuisena. (Vaikka SM-seksiä pidetään vapautuneisuuden ilmentymänä, paradoksaalisesti.) Viestin 13/13 lähettäjä.
Lopeta alkoholin käyttö tai älä ainakaan harrasta seksiä kännissä
Vierailija kirjoitti:
Ja et missään välissä osannut saada suuta auki ja sanoa että hei nyt ei natsaa ja onpa paskat treffit, hyvää loppuelämää?
Jossain vaiheessa joo. Ei ollut huonot treffit. Olen vain ollut tosi masentunut. Ja sitten se, että meidän treffit oli järjestetty synttärilahjaksi tuolle miehelle.
Mitä väliä sillä on enää. En pysty saamaan mitään kivaa ja normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis kertoi, että hänellä on kavereina räppäreitä ym. On sanoittaja. Alkoholi näytti maistuvat, ilmeisesti pidemmän aikaa. Olin miehen synttärilahja. On tosi arvoton ja masentunut olo.
Miksi et lähtenyt treffeiltä siinä vaiheessa kun tyyppi alkoi kuvaamaan?
Älä nyt soimaa itseäsi. Mennyt on mennyttä. Tulipahan katkaistua selibaatti. Mies vaikuttaa epäkypsältä typerykseltä.
Oma kokemus on että ekoja tinder treffejä ei kannata sopia niin että aikomus/ mahdollisuus on humaltua ja ekoilla treffeillä ei seksiä , JOS siis aikomus löytää parisuhde. Jos vaan yhden yön seuraa sit ihan sama. Mutta moni etsii tinderistä vaan seksiä joten itse päätin etten seksiä ekoilla tai vielä kolmansillakaan treffeillä siitä syystä harrasta.
Ja kaikkihan ei siitä tykännyt ja yksi väkisin suuteli yms ei sopinut minulle. Kiitti moi vaan!
Paras kun on sopinut treffit niin että sanoo että minulla on parin tunnin päästä seuraava meno ja poistuu sitten vaan. Normaali ihminen ymmärtää että toisella on meno, jos suuttuu/syyllistää - hyvä että pääsit eroon.
Tsemppiä ensi kertaan !
Morkkis voi tulla kun on krapula ja seksi oli paskaa.. mutta älä jää tuleen makaamaan. Ja älä soimaa itseäsi turhaan! Alat lipua uhripositioon kirjoituksiesi perusteella ja sinne kuoppaan ei kannata tarpeettomasti pudota.
Tinder profiiliin suosittelen laittaa enemmän infoa : etsin ystäviä tai parisuhdetta, omat mielenkiinnon kohteet , valoisia elämäniloisia kuvia ja ajatuksia itsestä. Sellaisella houkutellaan enemmän niitä normaaleja yksilöitä.
Tsemppiä !
”Kaikkeen kivaan tekemiseen” tarkoittaa seksisuhdetta.
Laita ilmoitukseen, että haet parisuhdetta ja sen jälkeen et vain juo treffeillä, kunnes olet varma siitä, että mies on kiinnostunut muustakin kuin seksistä.
Olen 50 v ja minulla on ollut 4 parisuhdetta elämäni aikana ja yksi seksisuhde, jota luulin parisuhteen aluksi. Minusta aika hyvä onnistumisprosentti. Kaikissa suhteissa olen kuitenkin aika pian ollut sänkypuuhissa tyyliin toisella tai kolmannella treffillä, mutta selvin päin.
Eli olennaista on osata erottaa miehestä onko hän kiinnostunut minusta ja parisuhteesta vai seksistä. Ja siihen helpoin keino on se, että ei juo lainkaan alkholia muutamilla ensimmäisillä treffeillä. Ei tule niin paljon virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haet miestä parisuhteeseen, niin laita se ilmoitukseen. Tuo kaikkeen kivaan, ymmärretään pelkkänä seksinä.
En ole mikään tiukkapipo kuitenkaan, että etsisin nimenomaan parisuhdetta. Voi suhde edetä myös kaveripohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kuitenkin empaattinen ja hänelle oli helppo puhua. Kerroin kipeistä asioista elämässäni. Ehkä siinä murtui jää, ja päästin hänet lähelle.
Mitä väliä sillä nyt enää on. Selibaatti meni, ehkä on helpompi uskaltautua uuteen suhteeseen.
Naisilla on kumma tapa aina syytellä miehiä yhden illan jutuista, ettekö ymmärrä että siihen tarvitaan kaksi ihmistä ja olette yhtä lailla mukana hommassa. Syyttäkää vain itseänne omista hölmöilyistänne.