Treffeillä käsiapua?
Nainen, suostuisitko treffeillä helpottamaan oloani käsin? Sehän ei ole seksiä, mutta toisi ison helpotuksen paineisiin ja sen jälkeen olisi helpompi jutella ihan tavallisesti, eikä koo treffi menisi vonkaukseksi
Kommentit (12)
Voihan sitä toisen paineita helpottaa käsin tai vaikka suulla. Ei siinä mitään pahaa ole, itsekkin tehnyt.
Kannustan ottamaan mälllin jo treffin alussa.
Laita kortsu jo valmiiksi ennen treffiä niin ei tule sotkua. Naiset ei tykkää epäsiisteistä miehistä.
Mikä sitten mielestäsi on seksiä? Olisiko se jos tekisit saman mulle?
En. Varsinkaan jos on kyseessä ekat tai tokat treffit. Sitten jos päädytään siihen vaiheseen että ryhdytään seksuaalisiin tekoihin, pitää sen sisältää muutakin kuin pelkän käsihoidon antaminen.
Pitääkö siihen olla treffit. Minulta on pyydetty lavatanssien jälkeenkin.
Kyllä minusta noi paineiden poistot hoidetaan itse ennen ensitreffejä puolin ja toisin. Sitten on helpompi jutella ja tutustua toiseen ihmisenä, kun ei pelkästään mieti millaista seksi olisi treffikumppanin kanssa.
Ei mulla ois pokkaa alkaa kinuta käsipeliä ekoilla treffeillä. Osaan itsekkin runkata kiitos vain, seksi on ihan eri juttu sitten.
M30
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ois pokkaa alkaa kinuta käsipeliä ekoilla treffeillä. Osaan itsekkin runkata kiitos vain, seksi on ihan eri juttu sitten.
M30
Tuo on oikeaa, vanhan pojan puhetta
Vierailija kirjoitti:
M30
Totta. Eikä se ”kuule, voisitko runkata mua pöydän alla” välttämättä paranna mahdollisuuksiasi seuraaville treffeille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Totta. Eikä se ”kuule, voisitko runkata mua pöydän alla” välttämättä paranna mahdollisuuksiasi seuraaville treffeille..
Juuri näin, mutta tämähän on kuitenkin vain 'oikeaa vanhanpojan puhetta' 😂
Voisi harkita, jos on hanska kädessä eikä sitä tarvitse katsoa eli on vaikka pöydän alla.