Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä käsiapua?

paineinen
15.01.2021 |

Nainen, suostuisitko treffeillä helpottamaan oloani käsin? Sehän ei ole seksiä, mutta toisi ison helpotuksen paineisiin ja sen jälkeen olisi helpompi jutella ihan tavallisesti, eikä koo treffi menisi vonkaukseksi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi harkita, jos on hanska kädessä eikä sitä tarvitse katsoa eli on vaikka pöydän alla.

Vierailija
2/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä toisen paineita helpottaa käsin tai vaikka suulla. Ei siinä mitään pahaa ole, itsekkin tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan ottamaan mälllin jo treffin alussa.

Vierailija
4/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kortsu jo valmiiksi ennen treffiä niin ei tule sotkua. Naiset ei tykkää epäsiisteistä miehistä.

Vierailija
5/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten mielestäsi on seksiä? Olisiko se jos tekisit saman mulle?

Vierailija
6/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Varsinkaan jos on kyseessä ekat tai tokat treffit. Sitten jos päädytään siihen vaiheseen että ryhdytään seksuaalisiin tekoihin, pitää sen sisältää muutakin kuin pelkän käsihoidon antaminen.

Vierailija
7/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siihen olla treffit. Minulta on pyydetty lavatanssien jälkeenkin.

Vierailija
8/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta noi paineiden poistot hoidetaan itse ennen ensitreffejä puolin ja toisin. Sitten on helpompi jutella ja tutustua toiseen ihmisenä, kun ei pelkästään mieti millaista seksi olisi treffikumppanin kanssa.

Vierailija
9/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ois pokkaa alkaa kinuta käsipeliä ekoilla treffeillä. Osaan itsekkin runkata kiitos vain, seksi on ihan eri juttu sitten.

M30

Vierailija
10/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ois pokkaa alkaa kinuta käsipeliä ekoilla treffeillä. Osaan itsekkin runkata kiitos vain, seksi on ihan eri juttu sitten.

M30

Tuo on oikeaa, vanhan pojan puhetta

Vierailija
11/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Totta. Eikä se ”kuule, voisitko runkata mua pöydän alla” välttämättä paranna mahdollisuuksiasi seuraaville treffeille..

Vierailija
12/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Totta. Eikä se ”kuule, voisitko runkata mua pöydän alla” välttämättä paranna mahdollisuuksiasi seuraaville treffeille..

Juuri näin, mutta tämähän on kuitenkin vain 'oikeaa vanhanpojan puhetta' 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi