Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan liikkumisesta

Vierailija
03.08.2006 |

rv tänään 23 ja liikkeitä ei välttämättä tunnu päivittäin ja silloinkin silloin tällöin. Onkos muita samanlaisia laiskoja vauvoja, vai pitäskö jo soittaa neuvolaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat pienet liikkeet tunsin rv 19+, ja siitä lähtien tosi vaihtelevasti. vielä ei varmaan tarvitse aloittaa sitä liikelaskentaa että montako liikettä tulee tunnissa. eikös se ole vasta ihan loppuviikoilla.....

ap

Vierailija
2/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikelaskentaa ei kannata mielestäni vielä (läheskään) aloittaa. Saat vain harmaita hiuksia. Liikkumiset vaihtelevat tuossa vaiheessa vielä tosi paljon.

Onnea odotukseesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli laiska vauva.. ekat liikkeet tunsin kyllä rv 16.. mut tosi satunnaisia liikkeet oli.. mulla oli etuistukka, sekin ilmeisesti vaimensi niitä. Ihan loppuun asti sain pelätä pahinta, kun vauvan liikkeet oli niin harvassa. Välillä kävin ultrassa.. siellä se kyllä potki, mutta mä en tuntenut mitään..

Ei mullakaa siis säännöllisiä liikkeitä tuossa vaiheessa! älä ole huolissasi..

Vierailija
4/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mullakin oli laiska vauva.. ekat liikkeet tunsin kyllä rv 16.. mut tosi satunnaisia liikkeet oli.. mulla oli etuistukka, sekin ilmeisesti vaimensi niitä. Ihan loppuun asti sain pelätä pahinta, kun vauvan liikkeet oli niin harvassa. Välillä kävin ultrassa.. siellä se kyllä potki, mutta mä en tuntenut mitään..

Ei mullakaa siis säännöllisiä liikkeitä tuossa vaiheessa! älä ole huolissasi..

mulla istukka takana, mutta voisiko sektiohaavalla ja arvella olla myös vaikutusta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi