Millaiset ominaisuudet sytyttävät vastakkaisessa sukupuolessa? (Ei saa mainita yleisesti hyviä ominaisuuksia!)
Siinä kysymys.
Et saa mainita ominaisuuksia joita arvostat yleisesti kaikissa ihmisissä, vaan pelkästään sellaisia jotka erottavat romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostavan ystävästä.
Et myöskään saa mainita kemiaa tai muita sateenvarjotermejä jotka eivät vastaa kysymykseen.
Go!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Pituus (180cm riittää hyvin, olen itse 162cm)
Leveät hartiat
Miehekäs ääni
Minua tasaisempi, loogisempi ja rohkeampi. Tietynlainen suoraviivaisuus
Puolustaa minua
Osaa viedä
Uuh, voisin allekirjoittaa täysin! Pituudetkin täsmää
Mut sytyttää sellainen tietynlainen, intensiivinen katse. Sellainen jossa on särmää ja älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna. Pienet tissit.
Tämä!
Jos silmät on nauravan näköiset, joillain ihmisillä on se silmän kaari sillai jännästi että näyttää siltä että ne aina hymyilee, sellaisen kuin nään niin oon itse heti ihan lumoutunut.. :)
M45
Pukeutuu seksikkäästi ohuisiin trikoisiin tai käyttää minimekkoja tai -hameita. Narustringit myös rannalla vakiokalustoa. Saa olla laiha tai pulska kunhan laittautuu seksikkäästi eli pepun kaaret esille! Farkut totaalinen turn off, hyi oksennus! Ja tietysti hymy on aina seksikäs, ei jaksa katella naama sillä itsellään ilmettä. Tällaista naista palvon ja palvelen parhaani mukaan!
Tanssitaito (harrastan lavatansseja) , tai ei hänen mikään huippuhyvä tarvitse olla, mutta viennin pitää olla hellä, mutta varma, niin että parilla on hyvä olla.
Hyvä huumorintaju, ei jotain alapäävitsejä tai muita loukkaavia vitsejä.
Mies
Tietynlainen ruumiinrakenne (pitkä, hoikka, jäntevä, sopusuhtainen)
Tummanvaaleat hiukset ja harmaat/siniset silmät, kesällä ruskettuu lämpimän sävyiseksi ja hiukset vaalenee kullanvärisiksi (saa olla kaljukin, kunhan on väritykseltään tällainen)
Hyvä, terveen värinen iho
Symmetriset kasvot ja kaunis hymy & lempeät silmät
Sarkastinen huumorintaju, älykäs
Arvostaa perhettä, haluaa lapsia
Kunnianhimoinen johtajaluonne
Arvostaa parisuhdetta ja viihtyy mun seurassa
Minulle yksi ulkonäköpiirre on ylitse muiden:
Miehellä pitää olla iso nenä, mieluiten suora tai saa olla vähän kotkannenäkin! Perunanenä on täydellinen turn off, ja kaikilla miehillä joihin olen ihastunut on ollut komea nenä. En ole lä hi i dän ihmeiden ystävä, puhun vain suomalaisista tai länsieurooppalaisista miehistä.
Kielitaito. Miehen ei edes tarvitse puhua mulle sitä kieltä, vaan tieto siitä, että mies osaa kieliä sytyttää mut. Harvinaisemmat ja omituisemmat kielet vielä enemmän kuin joku ruotsi ja englanti.
Nainen:
Älykäs
Hyvä keskustelija, hauska ja nokkela
Empaattinen
Luotettava
Sosiaalisesti taitava
Pitkä (yli 175 cm)
Vierailija kirjoitti:
Minulle yksi ulkonäköpiirre on ylitse muiden:
Miehellä pitää olla iso nenä, mieluiten suora tai saa olla vähän kotkannenäkin! Perunanenä on täydellinen turn off, ja kaikilla miehillä joihin olen ihastunut on ollut komea nenä. En ole lä hi i dän ihmeiden ystävä, puhun vain suomalaisista tai länsieurooppalaisista miehistä.
Sama. Sellainen komea roomalainen nenä on upea. Muutamia vuosia sitten oli se Axen tai vastaavan mainos, jossa oli nuori mies, jolla oli komea nenä.
Älykkyys ja älyllinen uteliaisuus
Verbaalinen nokkeluus ja huumorintaju
Sopusuhtainen, mielellään sporttinen, ulkomuoto
Kunnianhimo ja itsekuri
Itsenäisyys ja itsepäisyys (ei ole pakko olla feministi mutta pullantuoksuiset minua myötäilevät kynnysmatot ei vaan sytytä)
Itsenäisyys ja ei-ripustautuvaisuus
Luovuus, tietynlainen omituisuus ja omituiset kiinnostuksen kohteet plussaa
Ja yllä oleva siis miehen kirjoittama
Pitkä, hoikka, älykäs, käytännöllinen, kohtelias, rauhallinen, siisti, maanläheinen, luonnossa viihtyvä, hyväntuoksuinen introverttimies samasta kulttuuritaustasta.
Älyllisesti minua haastava, sopivasti sekopäinen oman tiensä kulkija. Varma merkki on se, jos nainen energisoi minut tarttumaan kitaraan ja rustaamaan uusia biisejä.
Rauhallisuus, ääni.