Miksi naiset suuttuvat kun olen antanut heille pakkeja siksi kun heillä on lapsia?
Jotkut ovat jopa antaneet ymmärtää että "oma mokas kun et oo nuorempana hankkinu lapsia".
Olen siis 34v mies, ja minulla on kriteerinä kumppanille lapsettomuus...Haluan ydinperheen.
Jostakin syystä saan lähestymisiä todella usein naisilta, joilla on jo lapsia. Ehkä tähän on syynä jotenkin isällinen ja luotettava olemus?
Kommentit (31)
Kysy niiltä naisilta, ei kai tohon yhtä yleistä syytä ole. Ykshän oli sanonutkin sulle jo.
Sinä taas. Voisit linkittää siihen sun profiiliin yhden näistä sun sadoista ketjuista ja ongelmasi ratkeaa kuin itsestään.
Olisit kysynyt niiltä naisilta, joille olet pakkeja antanut.
Kaitpa se pakkien saaminen yleensäkin herättää enemmän negatiivisia kuin positiivisia tunteita?
Miten sen nyt sanoisi...nainen, kun nainen on miehelle se ykköspalkinto, kun tämä alentuu ottamaan yhteyttä mieheen yhteyttä eli naisen kun naisen on kelvattava sille miehelle koska naiset on niin paljon parempia ihmisiä suhteessa miehiin. Sinun tulisi olla kiitollinen, kun joku huolii.
Itse en näin naisena ottaisi miestä, jolla lapsia.
Sen teen selväksi heti.
No mikset juttele vain lapsettomille naisille?
Taidat ihan itse kuvitella ne suuttumiset.
Edelleenkään et ole kertonut, mikset ota lapsetonta naista, kun joka päivä täällä valitat, että lapsia saaneet kiinnostuvat sinusta. Ei taida olla ottajia sinulle, veikkaan?
Mulla on yksi (aikuinen) lapsi, joka asuu jo omillaan ja tämä oli eräälle miehelle kynnyskysymys :D Se oli jokseenkin huvittavaa. Olen itsekin antanut pakkeja pikkulasten isille, kun en halua enää elää lapsiarkea. Jos siitä suuttuu niin on idiootti.
Mitä sä ap haet näillä lukuisilla aloituksillasi samasta aiheesta? Meinaatko, että kaikki sinkkuäidit lopettavat nettideittailun, koska joku palstamies kärsii lapsista? Vai onko sun pyrkimys päästä tuohon palstahullujen listalle?
Olet jo vähän vanha, monilla sun ikäisillä on jo lapsia.
Oletko riittävän tasokas saaman 25-vuotiaan naisen, mitä sulla on tarjota?
Mutta älä luovu toivosta, ikäisesi lapsettomat, lasta haluavat naiset ovatkin sitten todella innokkaita perustamaan perhettä, sun täytyy vaan löytää sellainen. Heti kättelyssä otat selvää
onko lapsia ja jos on niin heti vaan eteenpäin.
Miksi kysyt meiltä miksi jos olivat ite jo sanoneet suuttumuksen syyn sulle? Sun eka virke.
Täysin nolla-aloitus.
Miksei ole ottajia? Jos todella olet niin luotettava kuin luulet, naisia voisi olla jonoksi asti. Luotettavat miehet ovat harvinaisia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä ikähaarukkasi naiset ovat samaa ikää kanssasi ja he ovat siksi ehtineet jo käydä (inhokkilausahdukseni) ensimmäisen kierroksen. Kyllä ne lapsettomat kovasti lisääntyy 30 ikävuoden tietämillä. Vaihtoehtosi vähenevät vuosi vuodelta.
Ai ikääntyy vai? Täälla kun on kerrottu, että nainen on parhaimmillaan 40 kymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas. Voisit linkittää siihen sun profiiliin yhden näistä sun sadoista ketjuista ja ongelmasi ratkeaa kuin itsestään.
siis kuka?
ap
Silloin kun lapsia hankkii, niin ihmisen ei auta muuta kuin hyväksyä se asia, että sen jälkeen paluuta lapsettomaan elämään/elämäntilanteeseen EI OLE ja lasten hankinnalla SAATTAA OLLA vaikutusta mahdolliseen myöhäisempään kumppanin etsintään parisuhdemarkkinoilla. Osa ei halua miestä/naista, jolla on lapsia, eikä asialle voi mitään. Osa ei myöskään halua lapsetonta kumppania, eikä sillekään asialle voi mitään. Osalle taas kumppanin lapsilla tai lapsettomuudella ei ole asian kannalta merkitystä.
Ratkaisu ongelmaan: Älä ole tekemisissä naisten kanssa joilla on lapsia!!!
Teet oikein. Ihan turha ottaa riesaksi lisälapsia, niiden isää, jonka kanssa oisi pakko tulla toimeen, lisäappivanhempia, sinulle valuvia harrastuskuljetuksia, riitoja juhlapyhistä. Ym skeidaa!!
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä ikähaarukkasi naiset ovat samaa ikää kanssasi ja he ovat siksi ehtineet jo käydä (inhokkilausahdukseni) ensimmäisen kierroksen. Kyllä ne lapsettomat kovasti lisääntyy 30 ikävuoden tietämillä. Vaihtoehtosi vähenevät vuosi vuodelta.
Mutta kun tarvitaan vain yksi ja on 100 miljoonaa vaihtoehtoa, niin kyllä niitä riittää ..
Sincc