Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset suuttuvat kun olen antanut heille pakkeja siksi kun heillä on lapsia?

Vierailija
15.01.2021 |

Jotkut ovat jopa antaneet ymmärtää että "oma mokas kun et oo nuorempana hankkinu lapsia".

Olen siis 34v mies, ja minulla on kriteerinä kumppanille lapsettomuus...Haluan ydinperheen.

Jostakin syystä saan lähestymisiä todella usein naisilta, joilla on jo lapsia. Ehkä tähän on syynä jotenkin isällinen ja luotettava olemus?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen näitä miehiä, jotka ensin vakuuttelevat että ei lapset mitään haittaa, mutta sitten käy tosielämässä selväksi että lapset menee miehen ohi, niin yhtäkkiä halutaankin lapseton nainen ;)

Vierailija
22/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne lapselliset naiset näin korona-aikana joukoin lähestyy? Tinderiin kai voi laittaa kriteeriksi että etsitään jakajaa ydinperhehaaveelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat sen ydinperheen, niin sinun pitänee katsella vähän nuorempia naisia. Esim. minä olin 28-vuotias, kun tapasin lasteni isän. Mies oli silloin 34-vuotias.

Vierailija
24/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä saa itse laittaa mitä kriteerejä tahtoo siitä että ketä itse haluaa treffailla, mutta jos ei suostu tekemään kompromissia niin sitten pitää myös itse hyväksyä se että voi olla ettei sitä etsimääsi henkilö tule löytämään. 

Myös pakit antaessa sitä voi ehkä enemmän keskittyä siihen että viesti on ymmärrettävä "en halua suhdetta" mutta ylimääräinen suoruus joka saattaa toista loukata kannattaa ehkä jättää pois ellei sitä kinumalla kinuta ja silloinkin voi kohteaalisti asian ilmaista. Sen jälkeen on suuttujan oma asenne vika. 

Vierailija
25/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu ongelmaan: Älä ole tekemisissä naisten kanssa joilla on lapsia!!!

Itselläni profiilin ensimmäinen lause alkaa näin, jos sinulla on lapsia siirry seuraavaan. Eräänkin naisen kanssa kävit 7 treffit ennen kuin hän varovasti kertoi, että hänellä on lapsia vaikka näistä asioista oli puhuttu. Tämä oli vain yksi esimerkki törkeimmästä tapauksesta. Ap on jäljillä miksi naisen pitää salata ne lapset?

Vierailija
26/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni profiilin ensimmäinen lause alkaa näin, jos sinulla on lapsia siirry seuraavaan. Eräänkin naisen kanssa kävit 7 treffit ennen kuin hän varovasti kertoi, että hänellä on lapsia vaikka näistä asioista oli puhuttu. Tämä oli vain yksi esimerkki törkeimmästä tapauksesta. Ap on jäljillä miksi naisen pitää salata ne lapset?

Mä kerran tapasin baarissa naisen jonka kanssa vietin koko illan, ja sit lähettiin yhdessä pilkun aikaan...vasta ulkona kävellessä kerto että "ei kai sit haittaa kun hänellä on 2 lasta"

Olin 24 ja nainen 26

Hän halusi ettei minulla ole enää muita vaihtoehtoja kuin hän tai mennä yksin kotiin kun kertoi tuosta.

Melko kieroa, sanoisin...

Vierailija
27/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri usein kiroilee töissä, että taas yksi k-pää, joka ei halua seurustella, kun hänellä on lapsi. Eikö ne miehet tajua, että en halua miestä isääleikkimään, lapsella on jo hyvä isä.

Sitten kerran kuuntelin miespuolista kaveria, kun ääneen ihmetteli, että ei häntä häiritse lapsi. Lapsethan on kivoja, mutta... Siinä tulee semmoinen spontaanittomuus eteen. Ei voi lähteä kumppanin kanssa esim leffaan nyt, olusille nyt, lenkille nyt... oikeastaan ei voi tehdä mitään yhdessä nyt ja heti, kun lapsi pitää tietenkin ottaa huomioon. Hän ei ole vielä valmis siihen, että on vieraan lapsen sidottavana.

Tätä vaihtoehtoa vinkkasin työkaverille ja piti täysin mahdottomana aiheena. Eihän kukaan nyt tuollai lähde vaan leffaan kesken illan tai jos kaapissa on ruokatarpeet - raflaan syömään, hetken mielijohteesta.

Hänelle leuka loksahti auki, kun kuuli, että niin me vaan lähdetään. Sinkut ja lapsettomat parit. Hän on ollut teinistä saakka äiti, joten ei kerennyt viettämään tuota vaihetta.

Vierailija
28/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on ydinperhehullu taas... Nyt laitat sinne profiiliin heti alkuun, että haussa on lapseton nainen ja vielä kysyt heti alkuun jokaiselta juttukaverilta, että ollaanhan tässä luettu profiili ja varmasti lapsettomia. Etkä uusi tätä aloitusta ennenkuin olet kokeillut tätä konstia jonkin aikaa.

30± lapsettomia naisia pitäisi vielä tarkkaan etsimällä löytyä, koska eivät ole yhtä hanakasti pariutuneet kuin esim. me nelikymppiset, 35+ voi alkaa jo tehdä tiukkaa. Näistä sopivaa etsimään ja nopeasti perheen perustamiseen. Ja jos se lapseton nainen ydinperhehaaveen toteuttajaksi löytyy, älä sössi liittoa. Kukaan täyspäinen lapsensa jo isoiksi saattanut nainen ei halua alkaa deittailemaan mitään 35++ tai 40+ väsähtänyttä pikkulasten eroiskää.

Vierailija
29/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran tapasin baarissa naisen jonka kanssa vietin koko illan, ja sit lähettiin yhdessä pilkun aikaan...vasta ulkona kävellessä kerto että "ei kai sit haittaa kun hänellä on 2 lasta"

Olin 24 ja nainen 26

Hän halusi ettei minulla ole enää muita vaihtoehtoja kuin hän tai mennä yksin kotiin kun kertoi tuosta.

Melko kieroa, sanoisin...

Eihän tätä voi verrata mitenkään tuohon edelliseen.

Ei mitenkään kieroa, jos ei ensimmäisessä lauseessa ilmoita lapsistaan, ekalla tapaamisella. Tai sitten  säkin olet kiero, kun et heti kerro, ettet jutustele äitien kanssa.

Vierailija
30/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo vähän vanha, monilla sun ikäisillä on jo lapsia.

Oletko riittävän tasokas saaman 25-vuotiaan naisen, mitä sulla on tarjota?

Mutta älä luovu toivosta, ikäisesi lapsettomat, lasta haluavat naiset ovatkin sitten todella innokkaita perustamaan perhettä, sun täytyy vaan löytää sellainen. Heti kättelyssä otat selvää

onko lapsia ja jos on niin heti vaan eteenpäin.

Itse olet vanha. Ap on mies parhaassa iässä.

Vierailija
31/31 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison lapsi merkitsisi minulle samaa kuin kuka hyvänsä lapsi. Ruokkisin ym. En voisi rakastaa kuin omaani ikinä.