Onko naisten talvikengissä muita leveälestisiä kuin Sievin kenkä?
On niin kalliita sieviläiset ja tarjouksessa K-kaupassa ei ole kokoja.
Kommentit (18)
Mikä on mielestäsi kallis kenkä?
Minulle sopii hyvin Primebootsin kengät, ne ovat kyllä hintavia.
200 e talvikengistä on minun mielestä vähän.
Mä ostin just tommoset.
Miten olisi, jos ap kyselisit hyvin varustetusta kenkäkaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin just tommoset.
Minä niistä?
On siis leveä lesti?
ps. kyselen alustavasti kun kenkäkaupa 30 kilsan päässä.
ap
Sievin kengissä on ylivoimaisesti paras pito nastakenkiä lukuunottamatta, että investoisin kyllä niihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi, jos ap kyselisit hyvin varustetusta kenkäkaupasta.
En edes kysy itseäni varten, vaan lähimmäistä varten. Yritän auttaa häntä.
ap.
Pomarilla on leveälestisiä, ostin omani alennuksesta Citymarketista. Näissä on vielä pohjissa boomer-liukuesteet (kuten lapseni kommentoivat).
Ja minähän en vielä ole mikään boomer.
Vierailija kirjoitti:
Sievin kengissä on ylivoimaisesti paras pito nastakenkiä lukuunottamatta, että investoisin kyllä niihin.
Kannattaisi kyllä kokeilla ensin, itse en ole koskaan löytänyt Sieviltä hyvän tuntuista kenkää jalkaan ja lestin leveydestä se ei ole ollut kiinni.
Mä ostin juuri Pomar in talvikengät.
Ihanan lämpimät ja leveä lesti. Nilkkapituiset, sivussa vetoketju, mokkanahkapinta ja alla coretex kalvo, lämmin huopavuori ja pohjallinen. Nyt juuri löytyy nettikaupoista Pomar talvikenkiä hyvillä alennuksilla. Itse tosin ostin pikkukaupunkimme kenkäkaupasta normaalihintaan 126e.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi kallis kenkä?
Minulle sopii hyvin Primebootsin kengät, ne ovat kyllä hintavia.
200 e talvikengistä on minun mielestä vähän.
Kyllä 200 euroa mistä tahansa kengistä on tavalliselle palkansaajalle todella paljon.
Esim Kuoma Kaunossa on erittäin leveä kesti
https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiu-8eDo57uA…
Kaunoja on myös naisten koossa. Ehkä voit kysyä Kuomalta onko muita yhtä leveitä malleja. On ainakin suomenkielinen asiakaspalvelu.
https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwifjK3do57uA…
Vaikka jalka olisi kapea tai normaali, leveillä pysyy paremmin pystyssä, jos on liukkaat kelit.
Mulla on tosi leveä lesti ja koko vieläpä 41, eli vaikea löytää sopivia... Olen nyt ostanut ten pointsin pandorat jo toistamiseen, ne on just mun jalkaan hyvät 👍🏻