Uusi mies ja alakarvoituksen tila.
Miten on nykyään muotia, ajetaanko kaikki pois vai jätetäänkö karvaa? Säikähtääkö mies jos naisella on siellä karvoja.. Ikää 31
Kommentit (15)
Jos se on väärä mies niin parempi että säikähtää ja voit yrittää sitä. Oikean kohdalla eri asia.
Valtava karvalakki on nykyään suosituin miesten keskuudessa. Eli paina vaan sillä ruokkoamattomalla alapäällä ja hyvä tulee!
Posliini ehdottomasti. Muuten mies saattaa sinut alasti nähdessään tarjota kikkelin sijasta banaania.
Kysy siltä, jos oikeesti haluat tietää. Ja jos ei kelpaa se mistä itse tykkäät, niin voit sanoa heipat ennen kuin menet niin pitkälle, että karvoillasi on jotain väliä.
Voit tehdä niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu. Sinunhan se alapääsi on.
Varmin tapa lienee siistiä ainakin. Tai höylätä muuten pois ja jättää kummulle karvat. Itse ajan kaikki pois, koska haluan. Ei ole kukaan valittanut, päinvastoin. Jos jollekin on ongelma, voi lähteä pois. Seksissä parempi tuntuma, kun on sileä iho. Ja kun ei ole bideetä vessassa, helpompi pitää puhtaanakin.
Jännää, meikit laitetaan naamaan omaksi iloksi, mutta alapään karvoituksesta tiedustellaan miehiltä, ja miehen toiveiden mukaiseksi laitetaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Jännää, meikit laitetaan naamaan omaksi iloksi, mutta alapään karvoituksesta tiedustellaan miehiltä, ja miehen toiveiden mukaiseksi laitetaan. 😂
No sitä alakarvoitusta harvoin näkee edes itse, puhumattakaan muista kanssaihmisistä. Lähinnä se kai on sen miehen nähtävillä.
Meikit taas näkee todella moni ja itsekin peilistä monta kertaa päivässä.
Jännä jos meidän pitäisi tietää sen miehen mieltymykset paremmin kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Jännä jos meidän pitäisi tietää sen miehen mieltymykset paremmin kuin sinun.
Tämä. Makunsa kullakin.
No kysy siltä mieheltä jos alapääsi elää muiden ehdoilla.
george bush on hyvä