Voisitko ymmärtää, ettet ole ainoa oljenkorteni?
Jos on ollut puhetta jostain asiasta x enkä ole tapaamisen jälkeen ottanut yhteyttä, se tarkoittaa etten ole kiinnostunut tästä hommasta. Et SINÄ määrittele, että nyt otettis tämä diili, miten edetään ja milloin, otapa yhteyttä.
Ei. Jos minä homman alullepanijana en ota yhteyttä, niin jatkoa ei ole. Jos ymmärtäisit sen, kiitos!
Kommentit (15)
Uummm... OK. Viestisi tuskin tavoittaa kohdettansa tätä kautta. Kiitos kuitenkin kun jaksoit jakaa mielipiteesi ja orastavan peppukivun joka paistaa läpi viestistä. Hyvää päivänjatkoa :)
Jos on jo tapaamisessa käynyt ilmi, että ajatukset eivät kohtaa, niin ehkäpä en vaivaudu enää erikseen sanomaan samoja asioita ja kuulemaan vastauksena samoja vastauksia. ASIA TULI JO SELVÄKSI, EI TARVETTA ENÄÄ JATKOLLE.
Entäs fifti fifti tai kilautus kaverille.
Ymmärräthän ap, etten ikinä ole ollut edes se oljenkorsi sinulle?
Moi, äitihullu/miekkoshullu/huoris!
Ja sitten kannattaa muistaa, että jos et ole valmis joustamaan pätkän vertaa, niin hommahan on sillä selvä enkä enää edes uhraa ajatustani sille. Jos haluat jotain, on sinun oltava valmis kompromisseihin. Ei se mene niin, että kaikki huippuedut tulevat syliisi välittömästi sillä perusteella mitä keksit milloinkin vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ehkä päättää kuka olen eikä laittaa kymmentä eri vaihtoehtoa, hahahaha.
Minä olisin antanut ja sinä olisit saanut, mutta et vaivautunut joustamaan tippaakaan. Oma moka.
Että semmosia harhoja tänään. Muistathan, että vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ehkä päättää kuka olen eikä laittaa kymmentä eri vaihtoehtoa, hahahaha.
Olet jo paljastanut olevasi nuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo paljastanut olevasi nuo kaikki.
Äitihullun tiedän, en ole hän. Huoriksesta ei ole mitään hajua että kuka hełv.etti hän on. Eikä minulla ole äitini kanssa mitään suurempaa ongelmaa, sellaista mitä en osaisi ratkaista.
Otettais*