Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoneilman kuivuus... vinkkejä ilman kosteuteen.

Vierailija
15.01.2021 |

Itse laitoin vesiämpärin lämpöpatterin eteen, ja osa pyyhkeestä ämpärissä ja loput patterin päällä. Ilmankostutinta ei ole, ja jostain tämän niksin olen lukenut. Kosteusmittaria ei ole, mutta kuivaksi on asunnon ilma muuttunut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykki kuivumaan yöksi sisälle, siis ei kylppäriin tai kodinhoitoon vaan huoneisiin.

Ufox ilmankostutin.

Vierailija
2/9 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasit patterin päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankostuttimia saa muutamalla kympillä, kannattaa hankkia!

Vierailija
4/9 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on laskenut kovasti, nyt suhteellinen

ilmankosteus 13%. Mä huomaan sen silmissä ja nenässä. Luen vinkit mielenkiinnolla.

Vierailija
5/9 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä laakeaan vatiin

Vierailija
6/9 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesamiöljysuihketta nenään. Voi myös estää pöpöjen tarttumisen

Vierailija
7/9 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesikannu ikkunalaudalle. Tai iso kattilallinen perunoita yms. kiehumaan ilman kantta. 

Vierailija
8/9 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ilmankosteuttaja ja kosteusmittari. On ainoa oikeasti kunnolla toimiva tapa. Olen käyttänyt noin viittä eri mallia ja suosittelun arvoinen on ainoastaan Ufox U3S. Etuna kohtuullisen helppo puhdistaa (toisin kuin muut) ja koska kuumentaa veden, on turvallisempi. Huonona puolena hinta ja käyttää kohtalaisen paljon sähköä (toki lämmittää samalla, joten ei mene talvella hukkaan). Puhdistettavuus on todella tärkeää, sillä laitetta joutuu puhdistamaan usein ja muut kuin veden kuumentavat mallit ovat terveysriski.

Vierailija
9/9 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykki kuivumaan yöksi sisälle, siis ei kylppäriin tai kodinhoitoon vaan huoneisiin.

Ufox ilmankostutin.

Minä möin Ufoxin pois. Viime talvena se kasvatti sähkölaskua melkein 20 euroa/kk. Märkiä pyyhkeitä telineelle, suihkun jälkeen kylppärin ovi auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän