Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaunis nainen on uusi työntekijä...

Vierailija
15.01.2021 |

Naisvaltaisella työpaikalla. Miksi se aiheuttaa naisten kesken ongelmia vielä vuonna 2021?
Erityisesti jos nainen on nuorempi, kuin monet muut.

Onko kokemuksia?

Mietin uutta työpaikkaa ja minkälainen tilanne mahdollisesti olisi edessä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap on ihan oikeassa. Olen itse nätti blondi ja saanut uusissa työpaikoissa töykeää kohtelua naispuolisilta työkavereiltani. Sen sijaan miehet yrittäneet iskeä, kehuneet ulkonäköä ja kyselleet muilta työkavereiltani minusta (olenko sinkku, tulenko pikkujouluihin jne).

Miksi pitää irvailla, jos tällaisen ottaa esille?  Tokikaan kateus ei koskaan tule poistumaan, vaikka siitä kuinka keskusteltaisiin, mutta ymmärrän hyvin, jos tällainen asia vaivaa ja siitä haluaa keskustella. Harmi vaan, että koska naiset suhtautuvat tällaisia asioita esille ottaviin naisiin hyvin hyökkäävästi (miksiköhän), niin ei keskustelukaan kovin hedelmällistä ole.

En osaa muuten neuvoa kuin että jos haluat parempaa kohtelua muilta naisilta, lakkaa meikkaamasta ja panostamasta kauneuteen. Leikkauta hiukset lyhyeksi ja syö itsesi ylipainoiseksi äläkä harrasta enää liikuntaa. Surullista, mutta näin se valitettavasti menee.

On kyllä aika sairasta, jos muuta vaihtoehtoa ei ole. En kyllä muutu mieheksi.

Kiitoksia vastauksistanne.

AP

Vierailija
22/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se oikeasti aiheuta. Se vaan on ongelma, että jos neuvoo, niin jotkut katsovat asiakseen loukkaantua, vaikka kyse on ihan tavanomaisista neuvoista, joita kokeneemmat antavat kaikille. Pitäisi antaa vain sählätä ja sotkea, koska joku on kaunis. Itsellä kokemusta siitä, kuinka lähes huippumalli tasoinen on osaava ja hyvä työntekijä sekä kiva kaikille ja ihan naisvaltaisella työpaikalla. Kaikki tykkäsivät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei lotkauta korvaansakaan muille kommenteille kuin niille, jotka vahvistavat myyttiä, että kaunis nainen ei olisi pidetty muiden naisten keskuudessa kauneutensa takia.

Jos ap ei ole (mahdollisesti miespuolinen) trolli, niin syy hänen epäsuosioonsa - jos sitä on joskus ilmennyt - lienee hänen henkisissä ominaisuuksissaan, ei fyysisissä.

Vierailija
24/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunis nuori nainen. Nimenomaan naispuoliset esimiehet alunperin joka työpaikassa antoivat minulle mahdollisuudet ja kannustivat. Kyllä voitin myös miehet puolelleni, mutta se ei koskaan ole ollut minulle vaikeata. Nykyisin rekrytoin ja kyllä ehdottomasti olen myös kaunotar-neutraali. Viimeisin sokkorekry(ei tuttuja suosittelijoita) on upeampi kuin missi/influencer-tytöt. Mutta pirun pätevä ja älykäs. Toivon hänen(kin) etenevän niin paljon pidemmälle kuin itse olen edennyt ja ettei hän ikinä omaksu itsensä väheksymis -asennetta. Ja taistelen näin alussa kaikkia vastaan jotka kehtaavat yrittää haitata hänen etemistään.

Vierailija
25/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on naisille petoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän