Kun kaunis nainen on uusi työntekijä...
Naisvaltaisella työpaikalla. Miksi se aiheuttaa naisten kesken ongelmia vielä vuonna 2021?
Erityisesti jos nainen on nuorempi, kuin monet muut.
Onko kokemuksia?
Mietin uutta työpaikkaa ja minkälainen tilanne mahdollisesti olisi edessä.
Kommentit (25)
No ei se oikeasti aiheuta. Se vaan on ongelma, että jos neuvoo, niin jotkut katsovat asiakseen loukkaantua, vaikka kyse on ihan tavanomaisista neuvoista, joita kokeneemmat antavat kaikille. Pitäisi antaa vain sählätä ja sotkea, koska joku on kaunis. Itsellä kokemusta siitä, kuinka lähes huippumalli tasoinen on osaava ja hyvä työntekijä sekä kiva kaikille ja ihan naisvaltaisella työpaikalla. Kaikki tykkäsivät.
Ap ei lotkauta korvaansakaan muille kommenteille kuin niille, jotka vahvistavat myyttiä, että kaunis nainen ei olisi pidetty muiden naisten keskuudessa kauneutensa takia.
Jos ap ei ole (mahdollisesti miespuolinen) trolli, niin syy hänen epäsuosioonsa - jos sitä on joskus ilmennyt - lienee hänen henkisissä ominaisuuksissaan, ei fyysisissä.
Olin kaunis nuori nainen. Nimenomaan naispuoliset esimiehet alunperin joka työpaikassa antoivat minulle mahdollisuudet ja kannustivat. Kyllä voitin myös miehet puolelleni, mutta se ei koskaan ole ollut minulle vaikeata. Nykyisin rekrytoin ja kyllä ehdottomasti olen myös kaunotar-neutraali. Viimeisin sokkorekry(ei tuttuja suosittelijoita) on upeampi kuin missi/influencer-tytöt. Mutta pirun pätevä ja älykäs. Toivon hänen(kin) etenevän niin paljon pidemmälle kuin itse olen edennyt ja ettei hän ikinä omaksu itsensä väheksymis -asennetta. Ja taistelen näin alussa kaikkia vastaan jotka kehtaavat yrittää haitata hänen etemistään.
On kyllä aika sairasta, jos muuta vaihtoehtoa ei ole. En kyllä muutu mieheksi.
Kiitoksia vastauksistanne.
AP