Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen 50v, onko deittipalstan mies turn off, jos on jo pappa?

Vierailija
15.01.2021 |

Itsellä on juuri lapset muuttaneet pois kotoa, joten pikkulasten isät ei kiinnosta. Toisaalta en ole vielä mummokaan, joten vähän vieroksuttaa ajatus isoisän kanssa seurustelusta, näitäkin on tullut vastaan. Mites te muut?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn off. 

Vierailija
2/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella valkkauksella jää luu käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten jää. Haluan kumppanin, jolla on samanlainen elämäntilanne kuin minulla, jääpähän loput muille.

Ap

Vierailija
5/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin turn off. Mummoja on papoille ihan tarpeeksi valittavaksi.

Vierailija
6/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pappa ei valkkaa ikäisistään? Jää pian luu käteen!

Vierailija
7/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtuneet 56v papat luulee olevansa kuumaa kamaa timmeille 40-50v naisille

Vierailija
8/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystäväni (53v) on isoisä. Itselläni ei ole lapsia ollenkaan. Ei ole minua haitannut hänen isoisyytensä millään tavalla. N49v

Vierailija
9/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystäväni (53v) on isoisä. Itselläni ei ole lapsia ollenkaan. Ei ole minua haitannut hänen isoisyytensä millään tavalla. N49v

Mies ei ilmeisesti käytä merkittävästi aikaa lapsenlapsiinsa tai heidän perheiden auttamiseen.

Vierailija
10/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ilmeisesti käytä merkittävästi aikaa lapsenlapsiinsa tai heidän perheiden auttamiseen.

Mistäköhän tuon päätelmän vetäisit? -eri-

Vierailija
11/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tekemistä lapsenlapsilla on rakkauden kanssa. Jos rakastat, ei lapsenlapset haittaa. Tuskin ne papalla asuvat? Ja senkin esteen rakkaus voittaisi.

Vierailija
12/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen unohtaa oma elämä kun tulee isoisäksi?? Eikö esim. sinun perheesi pärjää ilman papan apua 24/7. Siinä taas yks uusavuton äityli jonka isällä ei saisi olla omaa elämää ollenkaan.

Vierailija
13/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä on pahoja sellaiset miehet, jotka välittävät lapsistaan tai lapsenlapsistaan ja haluavat olla niiden kanssa tekemisissä. Kuka hullu sellaisen äijän kanssa haluaa seurustella? Parempi, kun välit ovat poikki koko sukuun:

Vierailija
14/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt paljon parempi vaihtoehto jos on pappa kuin jos miehellä itsellään on pieniä/ alakouluikäisiä lapsia. Itseäni (47) ei todellakaan kiinnosta enää lapsia hoidella niin että ne olisivat vaikka joka 2. vko kodissamme.

Vierailija
15/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt miehiin, jotka omien lasten ollessa pieniä eivät osanneet olla heidän elämässään ja nyt kun ovat aikuisia, pomppaavat auttamaan pienestäkin hihkaisusta ja siinä jää naisystävät kakkoseksi

Vierailija
16/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse pikkulapsi-ihmisiä, ja näin jo keski-iässä haluan suhteen, jossa olemme toistemme prioriteetit. Eli kyllä on. Asialliset ja normaalisti vieroittuneet välit omiin aikuisiin lapsiin on ok.

Vierailija
17/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt poimimassa Gambiasta 18 v. rantaleijonan, kun korona hellittää.

Vierailija
18/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos joku noin 50-vuotias ihminen ei juuri sillä hetkellä ole mamma tai pappa niin ilmeisesti tai oletettavasti tulee jonkun ajan päästä olemaan. Mikäli on omia lapsia.

Miten sitten olet alkanut seurustelemaan ilman pappautta ja se pappaus sitten, ehkä melko pian, tuleekin?

Mitä pahaa siinä on, aikuisilla ihmisillä.

Minua ei isovanhemmuus haittaisi jos se olisi kuitenkin järkevällä tasolla. Ettei kaikenaikaa ajatukset ja vapaa-aika kuluisi niiden lasten kanssa.

Vierailija
19/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljestä(40v.) tulee pappa ens kesänä, ja kuopuksensa täytti juuri vuoden 🥰

Vierailija
20/33 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos joku noin 50-vuotias ihminen ei juuri sillä hetkellä ole mamma tai pappa niin ilmeisesti tai oletettavasti tulee jonkun ajan päästä olemaan. Mikäli on omia lapsia.

Miten sitten olet alkanut seurustelemaan ilman pappautta ja se pappaus sitten, ehkä melko pian, tuleekin?

Mitä pahaa siinä on, aikuisilla ihmisillä.

Minua ei isovanhemmuus haittaisi jos se olisi kuitenkin järkevällä tasolla. Ettei kaikenaikaa ajatukset ja vapaa-aika kuluisi niiden lasten kanssa.

On eri asia sitten kun suhde on jo vakaalla pohjalla ja yhdessä ehkä tutustuttukin niinhin aikuisiin lapsiin. Suoraan mummopuoleksi hyppääminen ei kiinnosta.