Nainen 50v, onko deittipalstan mies turn off, jos on jo pappa?
Itsellä on juuri lapset muuttaneet pois kotoa, joten pikkulasten isät ei kiinnosta. Toisaalta en ole vielä mummokaan, joten vähän vieroksuttaa ajatus isoisän kanssa seurustelusta, näitäkin on tullut vastaan. Mites te muut?
Kommentit (33)
Tuollaisella valkkauksella jää luu käteen.
Vierailija kirjoitti:
No sitten jää. Haluan kumppanin, jolla on samanlainen elämäntilanne kuin minulla, jääpähän loput muille.
Ap
No on todellakin turn off. Mummoja on papoille ihan tarpeeksi valittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pappa ei valkkaa ikäisistään? Jää pian luu käteen!
Rupsahtuneet 56v papat luulee olevansa kuumaa kamaa timmeille 40-50v naisille
Mun miesystäväni (53v) on isoisä. Itselläni ei ole lapsia ollenkaan. Ei ole minua haitannut hänen isoisyytensä millään tavalla. N49v
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystäväni (53v) on isoisä. Itselläni ei ole lapsia ollenkaan. Ei ole minua haitannut hänen isoisyytensä millään tavalla. N49v
Mies ei ilmeisesti käytä merkittävästi aikaa lapsenlapsiinsa tai heidän perheiden auttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ilmeisesti käytä merkittävästi aikaa lapsenlapsiinsa tai heidän perheiden auttamiseen.
Mistäköhän tuon päätelmän vetäisit? -eri-
En ymmärrä mitä tekemistä lapsenlapsilla on rakkauden kanssa. Jos rakastat, ei lapsenlapset haittaa. Tuskin ne papalla asuvat? Ja senkin esteen rakkaus voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehen unohtaa oma elämä kun tulee isoisäksi?? Eikö esim. sinun perheesi pärjää ilman papan apua 24/7. Siinä taas yks uusavuton äityli jonka isällä ei saisi olla omaa elämää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä on pahoja sellaiset miehet, jotka välittävät lapsistaan tai lapsenlapsistaan ja haluavat olla niiden kanssa tekemisissä. Kuka hullu sellaisen äijän kanssa haluaa seurustella? Parempi, kun välit ovat poikki koko sukuun:
Onhan se nyt paljon parempi vaihtoehto jos on pappa kuin jos miehellä itsellään on pieniä/ alakouluikäisiä lapsia. Itseäni (47) ei todellakaan kiinnosta enää lapsia hoidella niin että ne olisivat vaikka joka 2. vko kodissamme.
Olen törmännyt miehiin, jotka omien lasten ollessa pieniä eivät osanneet olla heidän elämässään ja nyt kun ovat aikuisia, pomppaavat auttamaan pienestäkin hihkaisusta ja siinä jää naisystävät kakkoseksi
En ole itse pikkulapsi-ihmisiä, ja näin jo keski-iässä haluan suhteen, jossa olemme toistemme prioriteetit. Eli kyllä on. Asialliset ja normaalisti vieroittuneet välit omiin aikuisiin lapsiin on ok.
Käyt poimimassa Gambiasta 18 v. rantaleijonan, kun korona hellittää.
No, jos joku noin 50-vuotias ihminen ei juuri sillä hetkellä ole mamma tai pappa niin ilmeisesti tai oletettavasti tulee jonkun ajan päästä olemaan. Mikäli on omia lapsia.
Miten sitten olet alkanut seurustelemaan ilman pappautta ja se pappaus sitten, ehkä melko pian, tuleekin?
Mitä pahaa siinä on, aikuisilla ihmisillä.
Minua ei isovanhemmuus haittaisi jos se olisi kuitenkin järkevällä tasolla. Ettei kaikenaikaa ajatukset ja vapaa-aika kuluisi niiden lasten kanssa.
Mun veljestä(40v.) tulee pappa ens kesänä, ja kuopuksensa täytti juuri vuoden 🥰
Vierailija kirjoitti:
No, jos joku noin 50-vuotias ihminen ei juuri sillä hetkellä ole mamma tai pappa niin ilmeisesti tai oletettavasti tulee jonkun ajan päästä olemaan. Mikäli on omia lapsia.
Miten sitten olet alkanut seurustelemaan ilman pappautta ja se pappaus sitten, ehkä melko pian, tuleekin?Mitä pahaa siinä on, aikuisilla ihmisillä.
Minua ei isovanhemmuus haittaisi jos se olisi kuitenkin järkevällä tasolla. Ettei kaikenaikaa ajatukset ja vapaa-aika kuluisi niiden lasten kanssa.
On eri asia sitten kun suhde on jo vakaalla pohjalla ja yhdessä ehkä tutustuttukin niinhin aikuisiin lapsiin. Suoraan mummopuoleksi hyppääminen ei kiinnosta.
On turn off.