Nainen 50v, onko deittipalstan mies turn off, jos on jo pappa?
Itsellä on juuri lapset muuttaneet pois kotoa, joten pikkulasten isät ei kiinnosta. Toisaalta en ole vielä mummokaan, joten vähän vieroksuttaa ajatus isoisän kanssa seurustelusta, näitäkin on tullut vastaan. Mites te muut?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella valkkauksella jää luu käteen.
Miksi se pappa ei valkkaa ikäisistään? Jää pian luu käteen!
Pappa voi olla 50 v. eli hänellä on lapsenlapsia.
-ohis
Oi, olis ihan kiva olla bonusmummo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystäväni (53v) on isoisä. Itselläni ei ole lapsia ollenkaan. Ei ole minua haitannut hänen isoisyytensä millään tavalla. N49v
Mies ei ilmeisesti käytä merkittävästi aikaa lapsenlapsiinsa tai heidän perheiden auttamiseen.
Mikä nyt on merkittävästi. Ei hän heitä joka viikko näe, mutta aika usein kuitenkin. Lapsenlapsia hänellä on siis yksi, jolla on kolme muutakin isovanhempaa kuin minun miesystäväni. Perhe ei ole alituiseen apua pyytämässäkään ja silloin mies kyllä pyrkii tietty auttamaan, jos he pyytävät.
N49v
Sopiva minulle olisi 45-55v. Itse olen 50v. Isoisyys ei sinänsä este, muunlainen pappuus kyllä...
Ei tietysti haittaa. En ottaisikaan viisikymppistä lapsetonta, koska itselläni on lapsi. Jos on hyvä ja lämmin pappa, olisi minun silmissä bonusta. En halua lasten vihaajia omaan ja lapseni elämään.
Ex-seurustelukumppanini oli viisikymppinen kun tapasimme ja hän oli tullut nuorena isäksi niin, että oli jo kahden pienen lapsen vaari. Ei se minua mitenkään haitannut, koska ne lapset eivät kuitenkaan olleet mukana hänen arjessaan eli eivät tulleet yökylään eikä meidän tarvinnut tehdä lomasuunnitelmia tms niin, että heidät olisi pitänyt ottaa huomioon.
Sellaista pappaa en olisi halunnut, jolla ne lapsenlapset asuvat lähellä ja ovat arjessa mukana.
Nykyisellä puolisollani ei ole lapsia eikä siis lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti haittaa. En ottaisikaan viisikymppistä lapsetonta, koska itselläni on lapsi. Jos on hyvä ja lämmin pappa, olisi minun silmissä bonusta. En halua lasten vihaajia omaan ja lapseni elämään.
Ei se ole lasten vihaamista, ettei halua elää pikkulapsiaikaa enää uudestaan eikä varsinkaan toisen ihmisen lasten tai lastenlasten takia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt paljon parempi vaihtoehto jos on pappa kuin jos miehellä itsellään on pieniä/ alakouluikäisiä lapsia. Itseäni (47) ei todellakaan kiinnosta enää lapsia hoidella niin että ne olisivat vaikka joka 2. vko kodissamme.
Mun ihastuksella sekä että, oma alaikäinen lapsi, että myös lapsenlapsia.
Ehkä sitten kannattaa ottaa sellainen mies, jolla ei ole lapsia tai lapsenlapsia.
Todellakin. Olen 54 v vela enkä pysty kuvittelemaan tilannetta 🤣
Ei pappuus itsessään, vaan miten sitä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt paljon parempi vaihtoehto jos on pappa kuin jos miehellä itsellään on pieniä/ alakouluikäisiä lapsia. Itseäni (47) ei todellakaan kiinnosta enää lapsia hoidella niin että ne olisivat vaikka joka 2. vko kodissamme.
Mun ihastuksella sekä että, oma alaikäinen lapsi, että myös lapsenlapsia.
Jos haluat syventää ihastuksen yhteiseksi arjeksi, pääset sekä äiti- että mummopuoleksi.
Taitaa haku kohdistua tuonne 20-30v ikävuosien puolelle.