Onko mun lapsi jotenkn poikkeuksellisen kaunis ja suloinen?
Tyttö on kohta vuoden ja varmaan kertaakaan sen jälkeen kun on oppinut rattaissa istumaan ja naama on näkynyt kanssaihmisille ei olla kaupassa käyty ilman että joku tai useampikin ihminen pysähtyisi lapseani ihastelemaan ja hänelle lepertelemään. Ja ihmisiä on kaikenikäisiä ja kaikkiin sosiaaliluokkiin kuuluvia. Jopa nuoret (20-v pojankolpit kaljaa ostaessaan (selvinpäin kuitenkin) ovat lastani useamminkin ihastelleet.
Lapseni on toki kaunis, nukkemainen (70-luvun lopussa - 80-luvun alussa oli sellainen iso kovamuovinen nukke, jonka kasvot ovat kuin lapseni peilikuva), hymyileväinen ja nätisti puettu.
Onko muilla sama juttu?
Kommentit (25)
Ja jatkuu vaan. Nyt täyttää tyttö jo kaksi!
Ettei hän luo minäkuvaansa täysin ulkonäkönsä varaan.
meillä on poika joka on maailman suloisin poika!
Luulenpa että kaikilla muillakin on samannäköinen poika/tyttö... eli kaikkein ihanin ja poikkeuksellisen suloinen!
Paskahousu kuitenkin on ja räkänokka, sitä ei muuksi muuta edes hienot kuteet.
Eikä oo kertaakaan haukuttu. Päinvastoin, nuoret pojatkin on kommentoineet söpöksi! T: 4
Mä oonkin niin älyttömän kaunis ja kaikki luulee että mä olen lastenhoitaja. Joskus joku saattaa lapsiakin kehua, mutta yleensä se on vaan tapa tulla juttelemaan mulle.
Ei ole enää eri lastenhoitajan ja lähihoitajan koulutus.
Lähihoitajia on nekin.
Kolme kolmestatoista on myöntänyt, että myös heidän lastaan on pysähdytään kokoajan ihastelemaan.
Muita taitaa harmittaa kun omat kakarat on rumia räkänokkia eikä heihin kiinnitetä huomiota kun vaan irvailevat ap:lle.
jokainen lapsi on takuulla vanhempien mielestä kaunis ja kaunein, mutta ei mun eikä mun ystävienkään joiden kanssa liikun lapsia nyt ihan joka kerta kun kaupingilla ollaan, vaikka oltais pitkäänkin, pysähdytä ihastelemaan.
Älä nyt hauku, en ole tyhmä joten en ole lähihoitaja. Ja muutenkin nää mun jutut on tosia kuin vesi :-)
oikein ällöttää, kun missään ei saa olla rauhassa :S
Vaaleat kiharat, isot suklaasilmät ja aivan älyttömän kauniit piirteet. Siis todella kaunis. Ollut useinden lastenlehtien kannessa ja kaunein lapsi minkä minä ja moni muu tietää. Toivottavasti ei kärsi siitä kun kasvaa isommaksi
jokaisen lapsen vanhemmat ole sitä mieltä että se oma lapsi on kaikkein kaunein, erikoisin, ihanin, ainutlaatuisin ym. muuta puppua. Itse (vielä) lapsettomana sanon että kaikki penskat on ihan saman näköisiä ja kaikki yhtä rumia. Kyllä se oma lapsi tulee olemaan todella kaunis vaikka sillä olisi kolme silmää ja sarvi päässä!
Mutta pointtini oli, että PYSÄHTYYKÖ IHMISET IHASTELEMAAN LASTANNE PÄIVITTÄIN JA JOKA ULKOILULLA?
Ei siis niinkään ylistää lapseni ihanuutta ja kauneutta joka varmasti on osin myös katdojan silmissä.
Mua nimittäin välillä ihan suututtaa kun ihmiset tunkee vaunujen eteen kun esim. oikaisen ostoskeskuksenpoikki ja on olevinaan kiire jonnekin ja kumaruvat lepertelemään lapselleni. Ole siinä sitten hymyissäsuin ja kohteliaasti vastaile kysymyksiin.
Vanhimmallekkin lepereellään vielä vaikka silläkin ikää jo 5v, ja lapseni mielestäni ihan normaalin näköisiä. Ovat vaan hirveän nauravaisia ja hymyilevätkin kokoajan.
Meiän tytöllä on suuret, ruskeat silmät ja niihin tunnutaan jäävän kiinni joka paikassa :) Ei yhtään kauppareissua, ettei joku pysähtyisi ihastelemaan.
lasta saaneet kun ovat noin kuvankauniita, siro ja söpöjä kaikki:)
Tosin täytyy todeta, että omasta mielestäni meidän lapset nyt eivät ole mitenkään erikoisen kauniita, vaan ihan suomalaisia lapsia vaaleine hiuksineen ja syvänsinisine silmineen...Toki hyvin siroja rakenteeltaan ja kaikilla on suuret silmät ja pitkät ripset:) Itse taas ihastelen monesti muiden kauniita tummia lapsia:) Ja niitä olenkin MONESTI nähnyt!:)
Onhan ne kauniita ja iloisen näköisiä lapsia.
tuskin kukaan kommentoi vauvoista ja taaperoista vaikka mielessä kävisi. En tarkoita suinkaan, että kävisi, mutta ei sitä negatiivisia kommentteja juuri lausuta tuntemattomista pikku lapsista. Mekin kuultu usein kohteliaisuuksia ja myös nuoret suhtautuneet poikaan oikein esimerkillisen ystävällisesti. Ehkä jossakin vaiheessa luuli, että on se varmaan jotenkin erikoisen ihana ja kaunis, mutta alkanut tajuta, että useimmat näyttää sille. Nykyisin usein luullaan poikaamme tytöksi-" kultaisten kiharoiden ja hulmuavan harjan takia" -. Se on ihan cool ja huvittavaa. t.1v8kk
Siis eihän lapsia nyt ole tapana ihastella, tädit ja mummot ja kiltit sedät ja hyvinkasvatetut miellyttävät nuoret nyt kerrassaan vaan eivät tunge toisten vaunuihin ja rattaisiin pikkuruisia pilttejä silittelemään ja kaikenmoista lepertelemään!
Kyllä lapsesi on kerrassaan jotain ennenkuulumatonta.