Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun lapsi jotenkn poikkeuksellisen kaunis ja suloinen?

Vierailija
03.08.2006 |

Tyttö on kohta vuoden ja varmaan kertaakaan sen jälkeen kun on oppinut rattaissa istumaan ja naama on näkynyt kanssaihmisille ei olla kaupassa käyty ilman että joku tai useampikin ihminen pysähtyisi lapseani ihastelemaan ja hänelle lepertelemään. Ja ihmisiä on kaikenikäisiä ja kaikkiin sosiaaliluokkiin kuuluvia. Jopa nuoret (20-v pojankolpit kaljaa ostaessaan (selvinpäin kuitenkin) ovat lastani useamminkin ihastelleet.

Lapseni on toki kaunis, nukkemainen (70-luvun lopussa - 80-luvun alussa oli sellainen iso kovamuovinen nukke, jonka kasvot ovat kuin lapseni peilikuva), hymyileväinen ja nätisti puettu.

Onko muilla sama juttu?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän lapsia nyt ole tapana ihastella, tädit ja mummot ja kiltit sedät ja hyvinkasvatetut miellyttävät nuoret nyt kerrassaan vaan eivät tunge toisten vaunuihin ja rattaisiin pikkuruisia pilttejä silittelemään ja kaikenmoista lepertelemään!

Kyllä lapsesi on kerrassaan jotain ennenkuulumatonta.

Vierailija
2/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuu vaan. Nyt täyttää tyttö jo kaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei hän luo minäkuvaansa täysin ulkonäkönsä varaan.

Vierailija
4/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on poika joka on maailman suloisin poika!

Luulenpa että kaikilla muillakin on samannäköinen poika/tyttö... eli kaikkein ihanin ja poikkeuksellisen suloinen!

Vierailija
5/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahousu kuitenkin on ja räkänokka, sitä ei muuksi muuta edes hienot kuteet.

Vierailija
6/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo kertaakaan haukuttu. Päinvastoin, nuoret pojatkin on kommentoineet söpöksi! T: 4

Vierailija
7/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonkin niin älyttömän kaunis ja kaikki luulee että mä olen lastenhoitaja. Joskus joku saattaa lapsiakin kehua, mutta yleensä se on vaan tapa tulla juttelemaan mulle.

Vierailija
8/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää eri lastenhoitajan ja lähihoitajan koulutus.

Lähihoitajia on nekin.

Vierailija
9/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kolmestatoista on myöntänyt, että myös heidän lastaan on pysähdytään kokoajan ihastelemaan.

Muita taitaa harmittaa kun omat kakarat on rumia räkänokkia eikä heihin kiinnitetä huomiota kun vaan irvailevat ap:lle.

jokainen lapsi on takuulla vanhempien mielestä kaunis ja kaunein, mutta ei mun eikä mun ystävienkään joiden kanssa liikun lapsia nyt ihan joka kerta kun kaupingilla ollaan, vaikka oltais pitkäänkin, pysähdytä ihastelemaan.

Vierailija
10/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hauku, en ole tyhmä joten en ole lähihoitaja. Ja muutenkin nää mun jutut on tosia kuin vesi :-)

Vierailija
11/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä pilkunnussimisesta.

Vierailija
12/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein ällöttää, kun missään ei saa olla rauhassa :S

Vierailija
13/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat kiharat, isot suklaasilmät ja aivan älyttömän kauniit piirteet. Siis todella kaunis. Ollut useinden lastenlehtien kannessa ja kaunein lapsi minkä minä ja moni muu tietää. Toivottavasti ei kärsi siitä kun kasvaa isommaksi

Vierailija
14/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen lapsen vanhemmat ole sitä mieltä että se oma lapsi on kaikkein kaunein, erikoisin, ihanin, ainutlaatuisin ym. muuta puppua. Itse (vielä) lapsettomana sanon että kaikki penskat on ihan saman näköisiä ja kaikki yhtä rumia. Kyllä se oma lapsi tulee olemaan todella kaunis vaikka sillä olisi kolme silmää ja sarvi päässä!

Vierailija
15/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pointtini oli, että PYSÄHTYYKÖ IHMISET IHASTELEMAAN LASTANNE PÄIVITTÄIN JA JOKA ULKOILULLA?

Ei siis niinkään ylistää lapseni ihanuutta ja kauneutta joka varmasti on osin myös katdojan silmissä.

Mua nimittäin välillä ihan suututtaa kun ihmiset tunkee vaunujen eteen kun esim. oikaisen ostoskeskuksenpoikki ja on olevinaan kiire jonnekin ja kumaruvat lepertelemään lapselleni. Ole siinä sitten hymyissäsuin ja kohteliaasti vastaile kysymyksiin.

Vierailija
16/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmallekkin lepereellään vielä vaikka silläkin ikää jo 5v, ja lapseni mielestäni ihan normaalin näköisiä. Ovat vaan hirveän nauravaisia ja hymyilevätkin kokoajan.

Vierailija
17/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän tytöllä on suuret, ruskeat silmät ja niihin tunnutaan jäävän kiinni joka paikassa :) Ei yhtään kauppareissua, ettei joku pysähtyisi ihastelemaan.

Vierailija
18/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta saaneet kun ovat noin kuvankauniita, siro ja söpöjä kaikki:)

Tosin täytyy todeta, että omasta mielestäni meidän lapset nyt eivät ole mitenkään erikoisen kauniita, vaan ihan suomalaisia lapsia vaaleine hiuksineen ja syvänsinisine silmineen...Toki hyvin siroja rakenteeltaan ja kaikilla on suuret silmät ja pitkät ripset:) Itse taas ihastelen monesti muiden kauniita tummia lapsia:) Ja niitä olenkin MONESTI nähnyt!:)

Vierailija
19/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kauniita ja iloisen näköisiä lapsia.

Vierailija
20/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan kommentoi vauvoista ja taaperoista vaikka mielessä kävisi. En tarkoita suinkaan, että kävisi, mutta ei sitä negatiivisia kommentteja juuri lausuta tuntemattomista pikku lapsista. Mekin kuultu usein kohteliaisuuksia ja myös nuoret suhtautuneet poikaan oikein esimerkillisen ystävällisesti. Ehkä jossakin vaiheessa luuli, että on se varmaan jotenkin erikoisen ihana ja kaunis, mutta alkanut tajuta, että useimmat näyttää sille. Nykyisin usein luullaan poikaamme tytöksi-" kultaisten kiharoiden ja hulmuavan harjan takia" -. Se on ihan cool ja huvittavaa. t.1v8kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi