Mä en tajua miestäni
Kun mä kysyin mieheltäni tuosta läheisyyden puutteesta, mies sanoi "kun mä nyt vaan oon tällainen". En tajunnut, mitä tarkoitti. 15 vuotta oltu yhdessä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kuules Ammattivalittaja. Sinä painat 120 kg, sinulla ei ole hampaita suussa, valitat jatkuvasti kaikesta ja sitten ihmettelet ettei teillä ole läheisyyttä???
Just.
En enää paina lähellekään noin paljoa, hampaitani on kunnostettu, kävin kampaajalla enkä valita miehelle mistään. Painan nykyään n 90kg.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi kysyä, että miksi menitte yhteen ja miksi olette olleet 15 vuotta yhdessä?
Kannattiko?
Ja kannattaako jatkaa?
Vai jatkatko mieluummin kärsimystäsi ja iniset vauvapalstalla?
Ei kannata huudella niin lyhytnäköisiä ajatuksia. Joku päivä huomaat itse olevasi samassa tilanteessa ja ymmärrät mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä läheisyydenpuutteesta ?
Siitä ettei ole seksiä eikä läheisyyttä.
Ja se alkoi nyt vasta 15 vuoden jälkeen?
Alkuvuosina sitä oli mutta sitten se vähentyi vähentymistään.
Mitä silloin asialle tehtiin, kun se alkoi vähenemään?
Ei mitään. Kun mies ei ole suostunut asialle mitään tekemään. Mietin, että tarkoittiko kommentillaan että olisi homo tms?
Sekö sinun motiivisi oli? Miehen oltava homo, kun ei 15 vuotta vanhentunut akka kelpaa?
Ei, mutta voisihan sen syyn sanoa suoraan. En ollut mikään kaunotar silloin 15v sittenkään, joten tuskin on siitä kyse.
Olet tyytynyt tuohon suhteeseen, kun pelkäät ettet kuitenkaan saa uutta miestä?
En edes halua uutta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi kysyä, että miksi menitte yhteen ja miksi olette olleet 15 vuotta yhdessä?
Kannattiko?
Ja kannattaako jatkaa?
Vai jatkatko mieluummin kärsimystäsi ja iniset vauvapalstalla?
Me rakastuttiin toisiimme silloin aikanaan. Siksi perustettiin perhe ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeterapia voisi olla hyvä ratkaisu saada miehestä tietoja ulos. Jos sen vaan saa sinne.
Ei sitä saa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Kun mies ei ole suostunut asialle mitään tekemään. Mietin, että tarkoittiko kommentillaan että olisi homo tms?
ei tullut mieleen, että kaikki ei kaipaa seksiä ja läheisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tullut mieleen, että kaikki ei kaipaa seksiä ja läheisyyttä
Ei tullut mieleen, kun siitä ei mies mitään aikoinaan sanonut.
En vaan tajua, miksi mies halusi parisuhteen? Mitä järkeä on ns ottaa vaimo jos ei edes läheisyyttä halua?
Miksi ollaan vuosia huonossa suhteessa? Jos toinen ei halua muuttua vuodessa tai kahdessa niin ei se muutu koskaan. Lapset kärsii vanhempien huonosta suhteesta.
Ero on aina paras vaihtoehto. Tämänhän sä halusit kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ollaan vuosia huonossa suhteessa? Jos toinen ei halua muuttua vuodessa tai kahdessa niin ei se muutu koskaan. Lapset kärsii vanhempien huonosta suhteesta.
Ei tämä yhdessä olo mulle ole vapaaehtoinen valinta. Kun on velkainen, monisairas ihminen, joka ei saa mistään ulkopuoliselta töitä, niin on vaan ollut pakko olla yhdessä. Koko ajan toki töitä haen yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä yhdessä olo mulle ole vapaaehtoinen valinta. Kun on velkainen, monisairas ihminen, joka ei saa mistään ulkopuoliselta töitä, niin on vaan ollut pakko olla yhdessä. Koko ajan toki töitä haen yms. Ap
Tätähän sinä olet jankuttanut jo 10 vuotta. Tuloksetta.
Me ei tajuta sinua. Ollaan kuultu kaikki jo yli tuhat kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä minä sille voin etten ole töitä saanut? Mies ei ole suostunut niihin järjestelyihin, mitä olen ehdottanut esim että jatkaisin tässä nykyisessä työssäni vaikka erottaisiin
Hän ei suostu mihinkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö sinun motiivisi oli? Miehen oltava homo, kun ei 15 vuotta vanhentunut akka kelpaa?
Kai se mieskin vanhennut sen 15 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä minä sille voin etten ole töitä saanut? Mies ei ole suostunut niihin järjestelyihin, mitä olen ehdottanut esim että jatkaisin tässä nykyisessä työssäni vaikka erottaisiin
Hän ei suostu mihinkään. Ap
ita
Eroon ei tarvita toisen suostumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei suostu mihinkään. Apita
Eroon ei tarvita toisen suostumista.
Ei tarvitakkaan mutta jotenkin senkin jälkeen pitää tulla taloudellisesti toimeen, maksaa velat, vuokra yms. Ap
Parisuhdeterapia voisi olla hyvä ratkaisu saada miehestä tietoja ulos. Jos sen vaan saa sinne.